Jump to content

Filmjournaler?


paah
 Share

Recommended Posts

Jeg liker The Life Cinematics underforum Film Journals. Er dette noe vi kunne ha testet ut på dette forumet? Det vil kanskje føles mer ryddig enn hvilken film så du sist-tråden, samtidig som det forhåpentligvis vil få flere (inkl. meg) til oftere å skrive om filmene vi ser.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Enig at det hadde vært mer ryddig om alle hadde egne tråder for det de så.

Hvis folk lagde litt personlige tråder. Så kunne de enten fulge et konsept ala det Mifune gjør, eller bare ha en åpen tråd for alt de ser, som blir som "Hvilken Film..."-tråden bare hver sin.

 

Det er jo mye som er litt dumt med Hvilken Film-tråden, som f.eks at debatter som skjer der, og filmer som omtales, drukner ned i et enorm haug med poster, som er komplisert å få opp igjen, selv med søkemaskin(hjelper jo ikke søkemotoren virker litt ujevn om dagen i tillegg)...

 

Likevel så mistenker jeg at gammel vane er vond å vende på dette punktet. Vi satt jo opp forumet Filmer og Filmskapere også for å lage mer tråder om filmer og filmskapere, av samme grunn for å utfordre at alt havner i en haug, men det ble ingen enorm suksess. Folk poster jo enda primært i den samme tråden.

 

Hvis det er stemning for det, så kan vi gi det et forsøk... Det vil jo uansett si at i allefall noen folk på dette forumet er interessert i å lage tråder til det.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tror i tillegg det vil være mer motiverende å skrive når man har hver sin tråd å "holde i live".

 

Det kan ikke skade å gi det et forsøk. Særlig ikke når majoriteten av de aktive trådene ikke lenger omhandler film. Det ville vært fint om flere kom med innspill her.

Link to comment
Share on other sites

 

Synes jo det er en god idé, PAAH. Jeg har jo et par prosjekter selv på plettene, som kunne impledert fint med et slikt subforum.

Jeg kan prøve å sette et opp nå i kveld en gang. Verdt et forsøk.

 

Hvis noen har noen innvendinger, moderatorer eller ikke, så si ifra. Jeg ønsker bare ikke gå igjennom masse meningsmålinger og masing på PM til alle for å få en "demokratisk" meta-mening. Håper det er forståelig, noenlunde.

 

Hvis LifeCinematic har gjort dette med hell, så er det verdt et forsøk.

Skulle det ikke være en hit, så er det jo bare å flytte eventuelle tråder inn Generelt forumet og lukke det.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Jeg er i utgangspunktet positiv til dette, men håper det ikke tar livet av verken kåringstråder, tematråder eller til og med siste-film-tråden.

 

Lager ikke en selv med det første. Har planer om å bare se animasjon en god stund framover sjø.

 

EDIT: Jeg fikser en journal likevel. Håper ingen har noe i mot at jeg reposter litt for å starte opp. Vil lage en tråd fra starten av 2012.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
Lurt av meg å starte en journal og så gå i filmdvale.....kunne en admin slettet journalen min, jeg starter heller en ny med et mer spesifikt tema, og håper det setter igang ønsket om å se film igjen.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...