Jump to content

Bør forumet legges ned?


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Det bør kanskje det. Det er ingen tvil om at forumet er blitt redusert til noe trist og frustrerende.

 

Men først bør vi kanskje se på muligheten for å rekruttere nye medlemmer. Dette er etter min mening det eneste som kan redde forumet. Diskuterfilm er per dags dato det eneste norske filmforumet som holder (har holdt) et respektabelt nivå. Det må da være mulig å få lokket til seg lesere av Montages (som jo ikke har et diskusjonsforum) og filmentusiaster som til nå har tatt til takke med VG Debatt, diskusjon.no og annet rask.

 

 

 

 

Hvorfor ikke inngå et samarbeid sammen med montages?

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Om det kommer til en 'avrunding' eller forandring vil jeg argumentere for en re-launch med færre sub-forum, kanskje bare en hovedside. En billig løsning som styrer diskusjonen ut ett rør. Kun megastore forum trenger så mange avdelinger.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...

Det bør kanskje det. Det er ingen tvil om at forumet er blitt redusert til noe trist og frustrerende.

 

Men først bør vi kanskje se på muligheten for å rekruttere nye medlemmer. Dette er etter min mening det eneste som kan redde forumet. Diskuterfilm er per dags dato det eneste norske filmforumet som holder (har holdt) et respektabelt nivå. Det må da være mulig å få lokket til seg lesere av Montages (som jo ikke har et diskusjonsforum) og filmentusiaster som til nå har tatt til takke med VG Debatt, diskusjon.no og annet rask.

 

Vi hadde egentlig et ja på bordet fra NFK om å bli NFK sitt offisielle forum, men vi her inne greide ikke bli enige om dette var noe vi ville

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 months later...

Vi har tydeligvis ikke noe spamfilter "Spam Monitoring Service Error" Dette får ikke jeg gjort noe med, da det krever en email jeg ikke har tilgang til.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...