Jump to content

Den store tråden for små ting


awf
 Share

Recommended Posts

Tenkte at dette ville passe bra i denne tråden. :)

 

Eg leiter etter ein japansk film om ein blind, gammal mann med katanasverd. Trur han gjekk på kino i fjor, omtrent samtidig med Kill Bill Vol.2.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Mulig. Google.com var inne i medlemsboksen nederst på side, men der medlemmer går an å trykke på, så gikk ikke dette med Google.com. Ingen medlemmer her er registrert som "Google.com" uansett heller.

 

En god teori forøvrig. Kan være noe slags administrativt overorgan for Invision Boards, men som siden det heter Google.com så virker det ikke slik. Antageligvis er det faktisk Google.com som kommer hit for å kategorisere den på søkemaskinen. Det er faktisk rundt 10.000 besøk her hver dag, noe som sikkert er ganske oppsiktsvekkende for en såpass ny side.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
En god teori forøvrig. Kan være noe slags administrativt overorgan for Invision Boards, men som siden det heter Google.com så virker det ikke slik. Antageligvis er det faktisk Google.com som kommer hit for å kategorisere den på søkemaskinen. Det er faktisk rundt 10.000 besøk her hver dag, noe som sikkert er ganske oppsiktsvekkende for en såpass ny side.

 

Vel, hva tror du jeg mente? En metacrawler er jo akkurat det. Et program som samler inn informasjon for indeksering til bruk av søkemotorer.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Jeg ser nå at jeg burde hatt en smilie eller noe på slutten av forrige post. Når jeg leser gjennom den nå virker jeg veldig krass. Poenget var i alle fall at du sa omtrent nøyaktig hva jeg sa med andre ord, med ett unntak. At det kanskje er en bakdør som ligger i designen av invisionboard.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Originalen er ikke store greiene den heller, men dette så ut som ren avføring i forhold.

 

Jeg har hørt bare bra om Kairo. Såpass mye at jeg kunne tenkt meg å gå til innkjøp. Hva er det som ikke fungerer da? Er den noe i nærheten av cure?

Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg har hørt bare bra om Kairo. Såpass mye at jeg kunne tenkt meg å gå til innkjøp. Hva er det som ikke fungerer da? Er den noe i nærheten av cure?

 

Det er mulig jeg hadde litt for høye forventninger i forkant, men jeg føler at den ble for halvhjertet. For meg er den hakket for vag, og jeg synes ikke den lykkes med med å levere den pakken den legger opp til. Jeg har ingen problemer med å ikke få alt inn i te-skje, men jeg satt igjen med en følelse av at filmen var uferdig da rulleteksten kom. Jeg synes ikke den er direkte dårlig, bare mener at den kunne vært løst bedre og det virker ikke som om man har kommet helt i mål. Men det skal sies at det er en stund siden jeg så den. Kanskje ville jeg hatt en annen mening om den dersom jeg hadde sett den om igjen i dag.

Link to comment
Share on other sites

 

hmh, dette så jo ut til å kunne bli ganske morsomt:

http://www.filmweb.no/filmnytt/article88650.ece

et samarbeid mellom tim burton og jim carrey.. begge to er favoritter hos meg, selv om jim carrey kanskje er mer barndomshelt, men han har jo vist at han kan spille godt, og ikke bare lage grimaser i de senere årene.. så ser fram til den:)

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...