Jump to content

Den store tråden for små ting


awf
 Share

Recommended Posts

Den store tråden for små ting var vel egentlig JonasRH sin ide om jeg ikke husker feil. Det var egentlig en ganske nyttig tråd mener nå jeg. Her kan man komme med spørsmål, oppfordrelser og whatever det måtte være av småting som ikke trenger en egen tråd.

 

Det er allerede blitt laget tråder som jeg tror kommer til å forsvinne ganske fort i mylderet! Ta det heller her

:ph34r:

Link to comment
Share on other sites

 

Angående Nukie så var det vel Blausen som var først på ventelista(?)

Så var det faktisk meg, så ikke det er glemt:p Hvis det fortsatt er inn å sende den rundt da såklart...

Link to comment
Share on other sites

 

Tja, er det da ikke like greit at det lages nye tråder? De forsvinner jo uansett i mylderet etter en stund, så de gjør ingen skade. Blir bare mer oversiktelig hvis det utvikler seg til en lengre diskusjon.

 

Dette er vel uansett en meget nyttig tråd.

Link to comment
Share on other sites

 

Det vil jeg da tro at det er.

 

Jeg har snakket litt med folk om å prøve å få den over på et digitalt format. Tenkte jeg skulle prøve å finne noen med DVD-opptaker. Det åpner for en verden av muligheter (bare sånn helt innledende; Nukie-musikkvideo, Nukie-dancelessons osv. vi snakker virkelig uante muligheter her).

Link to comment
Share on other sites

 
 
Hadde vært gromt med en Nukie dvd ja :) For den som faktisk ikke greier å vente så er det mulig å se filmen på cinemanow.com. Prøvde å rippe filmen fra nettleseren, noe jeg helt utrolig nok greide å få sånn rimelig til. Problemet er bare at den har en sånn autorisasjons ting som gjør at man må innom internett for å få startet fila, hadde jeg bare greid å knekt denn koden på ett eller annet vis så hadde det sikkert vært mulig å brent filmen på en dvd. Regner dog med at dette sannsynligvis er ulovlig og sikkert ganske vanskelig å få til. :)
Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Fra Lynch-sida Dugpa.com, postet 9. mai i år (og så vidt jeg har hørt fremdeles riktig, og så nøyaktig noen utenfor Paramount vet):

 

Twin Peaks Season 2 DVD Delayed to Spring 2006

Today I have been given official word from Paramount that they will be pushing back the DVD release of Twin Peaks Season 2 on DVD to Spring 2006. The reason for the delay is to work with David Lynch to oversee the transfer of new masters. While it is another delay in such a long wait, at least it will be done right, which is by far the most important thing.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Jeg har ikke peiling. Har ikke sett mer enn sesong 1. Leste et eller annet sted at det var 3 sesonger. Sikkert feil?

ja, men har hørt rykter om at en sesong 3har vært under planlegging i mange år, og kanskje skal komme i 2007 eller noe sånt. men aner ikke hvor mye sannhet det er i dem:|

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Jeg har bare sett de to første slik "enhetlig" eller hva man skal kalle det (har de på DVD). De andre har jeg sett litt her og litt der. Lurte litt på hvilken sesong som begynte... og det var nummer fire (om det er andre som lurer).

 

Er nødt til å få kjøpt meg resten på DVD snart.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Vel, DVDIn solgte de billig en periode i alle fall. Det var der jeg kjøpte mine.

 

Om noen snuser opp et eller annet sted på nettet som selger boksene billig er jeg også interessert. Har leita etter et sted som selger 3 og 4 billig, men det virker som om det kanskje er litt tidlig enda :(

Link to comment
Share on other sites

 
 

Vel, DVDIn solgte de billig en periode i alle fall. Det var der jeg kjøpte mine.

 

Om noen snuser opp et eller annet sted på nettet som selger boksene billig er jeg også interessert. Har leita etter et sted som selger 3 og 4 billig, men det virker som om det kanskje er litt tidlig enda :(

 

 

Platekompaniet har sesong 4 til 399. Ikke så altfor galt det.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...