Jump to content

Forum oppe igjen!


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Nedetid over for denne gang.

Årsaken til at forumet var nede er at det har vært forsøk på hacking på nettstedet, så folkene som driver serveren tok ned nettstedet til sikkerheten var oppdatert. Siden jeg ga jobben til Invision så tok det litt tid.

Nå er det oppe igjen! Tydeligvis med en del forandringer. Hvis noen finner ut hvordan man gjør linjeskift, så si ifra så denne posten ikke ser mer dum ut enn den trenger. Forumet har nå også en egen layout på ipod/iphone/android for de som bruker det.

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Hurra! Godt å være tilbake. Jeg liker den nye designen. Tar sikkert litt tid å venne seg til det, men det ser fresht ut.

 

Linjeskift?

 

Den "view new content"-knappen oppe til høyre ser ut til å være en oppdatert versjon av "today's active topics" ja.

 

 

Edit: jeg får ikke chaten til å fungere dog. Vet du hva som kan være galt der, Svank?

 

Fatal error: Call to undefined method IPSLib::makeNameFormatted() in /home/2/d/diskuterfilm/www/forums/cache/skin_cache/cacheid_1/skin_ipchat.php on line 252
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Har forlengst meldt i fra om chatten, men atter en gang går det sakte. Virker ikke som de jobber i helgene. Den burde være tilbake Mandag eller Tirsdag. Den nye modellen er ikke særlig ok mot Safari. Får verken til linjeskift eller å trykke på flere av knappene.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...