Jump to content

Fantasy Premier League 2011/2012


marlowe
 Share

Recommended Posts

Okei, hvis det er noen av den smått impulsive typen her: Jeg og to kompiser har 3 sesongkort ved siden av hverandre på Old Trafford. Den ene kompisen er tied up i helga, som betyr at vi har et sete til overs til Arsenal-kampen. Han vil ha 500,- for billetten, så hvis du ikke har planer i helgen ser jeg ingen grunn til å ikke hive seg på dette tilbudet. Billetten er på langsiden, med deilig utsikt. Bilde av utsikt lastes opp om ønskelig. Obligatorisk forumpils før og etter kamp.
Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 209
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Klassekamp av Liverpool! Deilig følelse dette her, med tanke på hvor vi var på denne tiden sist sesong. En glede å se på Suarez, for en spiller. Faen at han ikke kunne fått blitt på banen det siste kvarteret og fått målet han fortjente, alvorlig bulk i Fantasy-laget mitt. Overtidsmålet til Klasnic var vel greit nok i så måte, hehe.
Link to comment
Share on other sites

 
Ja, dette var shades of 08/09 sesongen. Høyt tempo på ballfører, aggressive i gjennvinningsfasen, alle våre nye signeringer innfrir og det virker å være en gode stemning i spillergruppen. Kenny et virkelig å bygge lag. Suarez er for øyeblikket den heiteste spilleren i Pl, som han var siste halvdel av forrige sesong også. Fy faen for et kjøp. Ekstremt lettende å se hva som faktisk bor i Henderson. Basert på dagens kamp så er pengene vi betalte på sin plass. Han kan bli stor.
Link to comment
Share on other sites

 

Hurra for at jeg bytta vekk Dzeko sist runde.

 

Men for et lag City har nå. Tror United skal slite med å beholde gullet.

 

Edit: okei, United er ganske freshe de også.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Jeg er full,trøtt og sliten etter å ha vært på Old Trafford, så jeg nøyer meg med: Herregud for en kamp!

 

Slik det ser ut nå, havner gullet i Manchester i år. Så håper vi det er den riktige delen av byen som vinner.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 3 weeks later...
 

Sykt så United har dommerne på sin side i dag. To soleklare offsidemål, og straffe som bosingwa faktisk var på ballen på.

 

Vanlig dag på Old Trafford med andre ord. Liverpool ble utspillt av Tottenham i dag så kan ikke klage for mye, men igjen, dommern dømmer konsekvent i disfavør Liverpool. Fantastisk.

Link to comment
Share on other sites

 

Fekk berre sett delar av 2. omgangen i United-kampen, men straffa såg vel grei nok ut? Var såpass borti at Nani ikkje fekk avslutta. I tillegg var det vel ein soleklar hands på Ivanovic, slik at ei straffe nummer to hadde vore på sin plass. Har endå ikkje sett scoringane i 1. omgang, så dei vel eg sjølvsagt å ikkje kommentere. Endå. Og Ashley Cole var vel heldig som fekk vere att på bana etter den grisetaklinga. Raudt, spør du meg.

 

Godt at Man City avgav poeng. Er vel betryggande for mange at laget framleis berre består av menneske. Det United viste til tider viste vel også at laget kan hamlast opp med. Uvanleg å sjå dei bli spelt så baktunge. Chelsea hadde flust i store sjansar.

Link to comment
Share on other sites

 

Har ikke fått sett målene i reprise, men hører at offsiden på førstemålet er ganske klar. Det er dog, som Marlowe sier, helt utrolig at Cole får fortsette på banen. Men dommeren dømmer altså gult kort for taklingen, men ikke straffe? Er ikke det merkelig?

 

Uansett en fantastisk fotballkamp, god stemning på Trafford. Dinga inn 3500 på oddsen i går, og dro inn noen hundrelapper ved å tippe 3-1 i dag. Smått utrolig at det resultatet stod seg, med vanvittige misser både fra Torres og Rooney. Alt i alt er livet bra.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg synes ikke Nani skulle hatt straffe. Det var først og mest ball. Hernandez burde fått straffe. Det blir helt feil og ikke gi straffe når han velger å gi Cole gult. Veldig rar situasjon.

 

Fin fangst på deg Bob. Lagene fra Manchester har vært i en helt egen klasse så langt i sesongen. Selv på en middels dag så klarer United å slå et chelsea som faktisk spiller bedre. Det har ikke vært tilfelle tidligere. Virker som du har valgt rett tid til å skadde sesongkort. Er du heldig så når begge manchester lagene langt i CL også, så får du deg noen fantastiske kvelder fremover.

Link to comment
Share on other sites

 
Dommeren tolker det vel som at Hernandez har avsluttet sjansen med et skudd som gikk utenfor linja, og så kommer etterslengeren fra Cole. Som at skuddet er gått og ballen ikke er i spill ? Uansett, det luktet veldig rødt.
Link to comment
Share on other sites

 

Har fått sett Match Of The Day-analysen nå, og kan vel si meg enig med de som klager på Uniteds dommerflaks i dag. Det første målet er rimelig klar offside, ganske håpløst av linjedommer å ikke se den. Nani er jo også marginalt offside på andremålet, det hadde jeg ikke gjettet. Når det gjelder straffen, så er det jo faktisk kontakt, men Nani gjør ikke akkurat en innsats for å holde seg på beina. Synes den går som tvilsom, men grei. Ashley Cole-taklingen blir nok, som Blausen sier, tolket som at ballen er ute av spill. Litt merkelig, men vi får la den passere. Rødt kort skal det uansett være.

 

awf: Takk for det. Tror jeg valgte det best tenkelige tidspunktet å skaffe sesongkort på, ja. Før denne sesongen har jeg sett 4 matcher på Trafford, som alle har endt med ettmålsseire(med unntak av 1-1 mot Drillo's Wimbledon). Hittil i år står det 14-3 i målforskjell på tre kamper, og underholdningsverdien blir bare bedre og bedre for hver gang. Gleder meg til å ta fatt på CL, problemet er bare at det ikke går tog tilbake til London etter kampslutt(et annet problem er at togbillettene koster 45 pund for hver kamp).

Link to comment
Share on other sites

 

awf: Takk for det. Tror jeg valgte det best tenkelige tidspunktet å skaffe sesongkort på, ja. Før denne sesongen har jeg sett 4 matcher på Trafford, som alle har endt med ettmålsseire(med unntak av 1-1 mot Drillo's Wimbledon). Hittil i år står det 14-3 i målforskjell på tre kamper, og underholdningsverdien blir bare bedre og bedre for hver gang. Gleder meg til å ta fatt på CL, problemet er bare at det ikke går tog tilbake til London etter kampslutt(et annet problem er at togbillettene koster 45 pund for hver kamp).

 

United trakk som vanlig en enkel gruppe:p Så du trenger jo ikke styre så mye nå i starten av CL. Jeg var på Liverpool hjemme mot Real Madrid og det er en av de mest magiske opplevelsene jeg har hatt. Jeg stod med gåsehud bokstavelig talt hele første omgang. No Joke. Du må ikke finne på å la denne sjansen gå fra deg. Kvarten og semien klarer du. Legg av penger, nedprioriter festing, ta forbrukslån om du må. Ingenting slår CL :D

Link to comment
Share on other sites

 
Så United-Lyon i 1/8-delsfinalen for noen år siden, ingenting kan måle seg mot CL-stemningen. Jeg skal på alle sluttspillkampene, tro meg, det blir ellevilt. Så dårlig står det ikke til med økonomien(foreløpig). Jeg nedprioriterer heller kamper mot Norwich, Swansea etc.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
 
 
  • 1 month later...
 

http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/premier-leagueeksperter-slakter-suarezfilming-3646593.html

 

Ja, det er på tide at Dagliesh tek tak i dette no. Ein skulle tru at ein person av den gamle engelske sorten gjekk hardt ut mot dette, men det har det vore lite av. I alle fall Ferguson har vore konsekvent på dette, t.d. ved Ronaldo og Nani. Synd at ein så god spelar som Suarez skal ha noko slikt ved spelet sitt.

 

Elles skuffande av United mot Newcastle. Positivt at rytma sat skikkeleg dei siste 15-20 minutta, men ufatteleg at det ikkje blei mål. Straffesparket var sjølvsagt håplaust, men United burde ha avgjort dette uansett.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...