Jump to content

Kommende på blu-ray?


Guest Dejv
 Share

Recommended Posts

Guest Dejv

Hei,

 

Jeg har da noen spørsmål på eventuelle utgivelser av litt forskjellige filmer på blu-ray.

 

Jeg lurer på om filmer som Matrix trilogien, Resident Evil quadrologien, Underworld trilogien, og oceans filmene kommer på blu-ray bokser med norsk tekst?

 

Lurer også på om filmer som Four Brothers, Requiem for a Dream, Schindlers liste, og Scarface kommer på blu-ray med norsk tekst?

 

 

Håper på positive svar! :)

Link to comment
Share on other sites

 

The Matrix trilogien trur eg ikkje finnes med Norsk tekst, men du kan få kjøpt filmane enkelt vis på Blu-Ray, med tekst. Det same med Resident Evil og Underworld. Ocean's trilogien kan du få her med norsk tekst.

 

Four Brothers får du ikkje med norsk tekst, Requiem for a Dream får du heller ikkje med norsk tekst. Scarface kjem på Blu-Ray i September. Schindler's List får du ikkje på Blu-Ray. No, Matrix trilogien, Underworld, Four Brothers og Requiem får du på Blu-Ray, men ikkje med norsk tekst. Du får nok Scarface uten norsk tekst og no. Men desse som ikkje er på BD med norsk tekst, kjem nok!

Link to comment
Share on other sites

 
 
Guest Dejv

Ja, jeg er klar over at man får kjøpt den seperat eller med engelsk tekst, men liker å ha trilogier etc. i bokser, og helst med norsk tekst, selv om engelsk tekst ikke gjør meg noe.

 

Men som du sier, så kommer de fleste nok på blu-ray med norsk tekst etterhvert vil jeg tro. I 2012 så blir vel dvd'ene minimalt brukt, kan jeg tenke meg

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...