Jump to content

Er dei vert å kjøpe på Blu-Ray?


Jarmusch
 Share

Recommended Posts

Hei ja. Tenkte at denne tråden kunne vere for spørsmål og filmer er vert å kjøpe på Blu-Ray eller ikkje? Eg har då lyst å sjå "Friday The 13th" serien, og lurer på om dei er vert å kjøpe på Blu-Ray. Dei tre første i serien er kommet ut på blu-ray. Men det frister eigentleg mest å kjøpe dei på dvd, litt fordi på dvd koster dei sånn ca. 20-30 kroner på Play eller Amazon. I tillegg har eg to cover å velge mellom på dvd.

 

Sånn ellers, bruk denne tråden for dette. Vist det allerede finnes ein, slett denne og gje meg ein link ;)

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Vi har en tråd som heter Spørsmål og svar. Og hadde du lett i 3 sekunder hadde du funnet den.

 

Vi har en tråd som heter mannemensentråden og osv.

 

Til trådstarter: Det blir en avveiing mellom kvalitet og pris. Selv tror jeg ikke jeg hadde giddi å gått for dyrer Blu-Ray-utgaver av de filmene, men det er jo åpenbart en subjektiv greie. Hvis du er blodfan av serien og vil ha den i best mulig kvalitet er det jo ikke noe spørsmål engang ...

Link to comment
Share on other sites

 

Hei, Jarmusch.

 

Ser at du er vanvittig interessert i film, og det er jo bra. Men visst du skal kjøpe en film hver eneste uke (ofte gamle grøssere som i mine øyne scorer svært lavt), så kan det bli tresifret tall i antall på hvor mye du har kjøpt. Når du bare er 13 år, kan jo dette med billigkjøp på play.com bli en enkel vane, og du river deg enkelt med. Men til slutt, innser du at du muligens har gått for langt, har endret synet på hva som er bra film, og du må selge filmene du tidligere har kjøpt for 5-10 kroner per. på finn.no elns. Har heldigvis ikke opplevd dette selv, men slikt som dette gir meg alltid en tanke.

 

Håper ikke dette ble en kjip melding, men synes det er viktig at isåfall en sier ifra ;) Da var det sagt.

Link to comment
Share on other sites

 

Hei, Jarmusch.

 

Ser at du er vanvittig interessert i film, og det er jo bra. Men visst du skal kjøpe en film hver eneste uke (ofte gamle grøssere som i mine øyne scorer svært lavt), så kan det bli tresifret tall i antall på hvor mye du har kjøpt. Når du bare er 13 år, kan jo dette med billigkjøp på play.com bli en enkel vane, og du river deg enkelt med. Men til slutt, innser du at du muligens har gått for langt, har endret synet på hva som er bra film, og du må selge filmene du tidligere har kjøpt for 5-10 kroner per. på finn.no elns. Har heldigvis ikke opplevd dette selv, men slikt som dette gir meg alltid en tanke.

 

Håper ikke dette ble en kjip melding, men synes det er viktig at isåfall en sier ifra ;) Da var det sagt.

 

Neida, ingen kjip melding. Men eg samler jo og på film, så vist filmane er gode eller greie beholder eg dei som oftest. Og ein av grunnen til at eg hadde lsyt å kjøpe desse, var å ha serien i film samlingen. Har forresten ikkje rå til å kjøpe film kvar veke ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Neida, ingen kjip melding. Men eg samler jo og på film, så vist filmane er gode eller greie beholder eg dei som oftest. Og ein av grunnen til at eg hadde lsyt å kjøpe desse, var å ha serien i film samlingen. Har forresten ikkje rå til å kjøpe film kvar veke ;)

 

Hehe, får håpe lysten er like god i årene som går, da! ;) Var bare et svært verdifullt tips.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 2 weeks later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...