Jump to content

Diskuterfilm er tilbake!


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 76
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Fant dere etterhvert ja, lurte litt på hva som hadde skjedd naturlig nok!

 

Men glad dere er i gang igjen!

Kanskje ikke så glad at jeg selv er (litt) i gang igjen, men det hjalp ikke mye på produktiviteten ellers med fraværet, så da så.

 

Koselig!

Hihi!

 

 

Øh.

Link to comment
Share on other sites

 

Velkommen tilbake LeMepris!

 

Ja, Administrator la ned den forrige siden ja, men på en måte var det greit nok i og med at han var et esel å ha med å gjøre.

 

Hvordan fant du veien hit egentlig? Merker at google kun finner frem til den gamle siden.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Velkommen tilbake LeMepris!

 

Ja, Administrator la ned den forrige siden ja, men på en måte var det greit nok i og med at han var et esel å ha med å gjøre.

 

Hvordan fant du veien hit egentlig? Merker at google kun finner frem til den gamle siden.

 

S,

 

 

Takk takk, hyggelig :D

Jo, har merket at google stort sett prøver å servere gammel URL, hadde tenkt å titte i filmweb-tråder siden jeg regnet med at saken ville komme opp der hvis det hadde skjedd noe revolusjonært. Det gikk litt tregt, men hvis man googler "diskuterfilm" kommer det opp noen tråder derfra, og i en tekstflik blant googletreff som stammet fra tråder fra filmwebdiskusjonen står denne urlen. Så det så. Så slipper man klikke på linker og greier. Av og til er filmweb ukristelig tregt, kan være denne maskina/innstillinger. Tror det var omtrent sånn. (Gullfisksyndromet)

 

Tror jeg skal styrte avgårde nå og prioritere Garbo på lerretet...

Link to comment
Share on other sites

 
Er det noe system på å sile ut inaktive medlemmer (vi har vel 7 nå), eller gi folket mulighet til å melde seg ut selv i dette forumet?
Link to comment
Share on other sites

 
 

Det har med personsikkerhet å gjøre. Spesielt hvis de legger inn msn osv i profilen sin, vil det står der for alltid selv om de slutter å dukke opp.

 

Tror det snart kan bli en nødvendighet for nettsteder at brukere må få lov til å slette sin egen profil hvis de vil forlate et sted.

Link to comment
Share on other sites

 
Hvis du absolutt skal forlate et sted og ikke vil ha MSN-en din publisert kan du bare fjerne den selv. Men selvfølgeligvis gidder ikke alle det. Men ... jeg tror ikke det er noen stor fare å ha MSN-en sin i en profil langt nede på en medlemsliste i et lite forum. Jeg har hatt MSN-en min i profilen min på mange forum jeg for lengst har slutta å være aktiv i i mange år nå og har aldri fått noe spesielt med spam eller noe av den grunn.
Link to comment
Share on other sites

 

Nå er jeg ikke så heftig mye på MSN, men jeg har aldri opplevd spam der?

E-postaddressen er forøvrig skjult, og det er vel den som betyr noe?

 

At en kan slette sin egen profil er forsåvidt diskutabelt ja, men jeg liker ikke idéen på noen "utsiling" hvis man har vært inaktiv et par måneder. Folk kan jo komme tilbake. Eller at folk er her mest for å lese enn å skrive. Slike ting.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
  • 2 months later...
 
  • 3 months later...
 
  • 1 month later...

Jøss, Diskuterfilm tilbake på nettet - og så eg som hadde gjeve det heilt opp, men så fortalde Drizzt meg om dette i kveld.

 

Godt å sjå dei gamle kjente namna igjen, vonar alt står bra til (eg hadde vel brukarnamnet 'Simon' på DF.N, viss nokon undrar). Dette var stas!

Link to comment
Share on other sites

 

Wow. Hei. Simon ja.. Deg husker vi jo selvsagt. :)

Mest sannsynlig Norges største Star Wars-fan.

Forumet ble satt opp igjen ganske raskt igjen. Letet etter deg lenge, men fant ingen måter å kontakte deg på angående forumets gjenoppstandelse.

 

Du var på gamle DF før meg tilogmed.. så det gjør deg vel "eldst" her på en måte. Velkommen tilbake.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...