Jump to content

Jarmusch's Kortfilmer


Jarmusch
 Share

Recommended Posts

 

Er vel den jeg likt best hittil. Du har klart en handling som er langt bedre enn det jeg noen gang har gjort. Samt så har du greid å skrivd noe som tydelig er inpirert av film noir dialog. Noen fine scener her og der visuelt sett, likte dog ikke helt det filteret du la til ett par steder, heldigvis ikke så mye av det. Litt dårlig klipt her og der, men langt bedre klikt enn noe av det andre du har gjort.

 

Filmen lider litt av typisk tenåring skuespill osv, men ikke fult så ille som diverse skoleprosjekter er. Hadde vært kult om du hadde fått med noen voksne etterhvert, da hadde filmene blitt mere "believable".

 

Ellers så er du på rett vei.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
 
  • 2 months later...
 
  • 2 months later...
 

Jeg ser du har sett Le Samourai. Du nærmer deg noe for hver film du lager, men fortsatt ting som trekker ned, som aspect ratio for.eks, filmen er trykket litt flatere enn det den trengs. Du må ha rendret den feil eller noe. Filmen hadde kanskje hatt bruk av litt bedre kontraster, farger osv. Hadde likt at den var mørkere enn det den var, i farger altså. Lek deg litt med kontraster og effekter i redigeringsprogrammet.

 

Ellers helt greit, til å være en amatørfilm laget av en relativt ung person altså. Bedre enn det jeg lagde på den alderen for å si det sånn.

 

Lo litt av den forrige btw. På en god måte.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...