Jump to content

Biligste/beste stedet å kjøpe sone 1?


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Hei, det er iblant at utgivelsene til Sone 1 er bedre enn de man finner på Sone 2, og jeg undret hvor det beste stedet å kjøpe Sone 1 filmer.

 

Dette gjelder ikke bare Criterion, men selvsagt det også. Hvor er det rimeligste stedet å kjøpe Criterion utgivelser?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har nå kjøpt en del criterion fra eBay ganske rimelig (litt under hundrelappen), da er de som regel i "like new"-tilstand. Ellers har Barnes & Noble normalt halv pris på criterion-utgaver to ganger i året. Da er det bare å kaste seg over! Tror forresten det salget nærmer seg (rundt mai kanskje).

 

Amazon.uk har et enormt utvalg titler i sone 1. Med tanke på frakt lønner det seg som regel å handle her, men prisene på criterion-utgaver er temmelig stive.

Link to comment
Share on other sites

 
Husker at Deepdiscount.com var best på criterions før i tiden, ihvertfall. Tror kanskje de har høynet prisen nå i det siste, men verdt å sjekke ut ihvertfall.
Link to comment
Share on other sites

 

Et generelt tips når man først er registrert på amazon.com. Og amazon.co.uk for den del. Jeg har fylt opp handlekurven min der med alt jeg kan tenke meg, alt jeg sikler etter av utgivelser - men som for tiden kanskje virker noe stive i pris. Jeg flytter de ut av selve handlekurven med 'save for later'.

 

Poenget er at hver gang jeg går inn på siden og klikker meg inn på cart/basket, så får jeg med en gang melding om hvilke titler det har skjedd prisendringer på siden jeg var inne sist. Genialt. Dessverre tror jeg ikke deepdiscount, barnes&noble osv har akkurat tilsvarende funksjonalitet.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...