Jump to content

En god del dvd-er til salgs


TMwtP
 Share

Recommended Posts

Ser ut som om det er greit å åpne egne tråder for dette formålet?

 

I så fall har jeg en liste her over filmer til salgs. Alle er i ganske strålende stand. Det er noen Criterioner inni der også.

 

Ikke noe spesielt å si, egentlig... BFI-en av Ordet er fortsatt i plast. No Country for Old Men er steelbook. Ellers er filmene som det fremgår av bildene.

 

Priser: kr 15 pr film, Criterion kr 60.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette var interessant. Vil gjerne kjøpe desse:

 

Barton fink

Black narcissus

Bullitt

Doktor zhivago

Fryktens lønn

Ordet

Royal tenenbaums

Se7en

Star wars trilogy

This is spinal tap

Touch of evil

Trollmannen fra oz

 

Reknar med Star Wars går til den prisen du sa, ettersom det ikkje er Criterion!

 

Kva er den billegaste fraktmåten?

Link to comment
Share on other sites

 
 
Hehe. Vi får sjå kor mykje forsendinga ca vil kome på! Er vel best å pakke dei inn sjølv, ettersom dei tek for stor plass i ei slik Smartpost-boks? Reknar med erfarne TMwtP har kontroll på dette.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Har kutta ut Royal Tenenbaums, og tinga desse i tillegg:

 

39 steps

blow-up

element of crime

ipcress file

kiss me deadly

long good friday

la regle du jeu

veronikas to liv

spillet

winchester ’73

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 5 weeks later...
 

Må berre få seie at folk gjer ein kjempehandel om dei kjøpar her! TMwtP var kjapp med leveransen, og DVD-ane var i veldig bra kvalitet. Prisen er sjølvsagt upåklagleg.

 

Einaste minuset var vel at ein del av filmane ikkje hadde undertekstar av noko slag, noko som kan vere litt vanskeleg i enkelte tilfelle. (Dette blei det sikkert opplyst om.)

Link to comment
Share on other sites

 
 

Takk Marlowe!

 

Beklager at jeg ikke har vært innom her på en stund, men kan meddele både Fubarino og wertoi at jeg har alle disse fortsatt.

 

Fubarino: 8 1/2 har jeg i to utgaver, den norske utgitt av Arthaus og en sone 1 utgitt av Image Entertainment. Hvilken vil du ha, den norske har seff norske subs pluss en 50 min dokumentar (men coveret ser ut som det er printet med en litt sliten blekkskriver).

 

Og - French Connection, der mener du bare den første og ikke også oppfølgeren? Og en siste ting, Shock Corridor er Criterion og den vil jeg gjerne ha kr 60 for.

 

Men ellers er det kr 15 pr stk og billigst mulig forsendelse (husker aldri hva dette utgjør, men kan finne det ut før handelen gjennomføres)

 

PM?

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...