Jump to content

Prøver å bli kvitt en hel bråte med Blu-rays og DVD


Stalker
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jarmusch: Platoon er omtrent som ny, i en to-diskers "Ultimate Edition". Tviler sterkt på at Stalker ikke har den, kan nevne at jeg har to av den, hvor jeg kan selge den ene. Vil du bytte noe imot den, eller kjøpe den? :)

 

Spørs litt, har vel nesten berre Frankenstein (1931) eg kan bytte, og det spørs om du vil ha den.

Link to comment
Share on other sites

 

Spørs litt, har vel nesten berre Frankenstein (1931) eg kan bytte, og det spørs om du vil ha den.

Hei. Har ikke hørt noe mer fra deg. Har det sorte coveret til Wild at Heart, og Blood Simple er en Studio Canal-utgave. Var du interessert i noe av dette?

Link to comment
Share on other sites

 
 
Har lyst på dei ja. Men må spørje mine foreldre om eg får sjå dei først (kan vere plagsomt med sånne mindreårige skjønner du :P). Kan vere at eg har sagt noko eg kanskje ikkje kan holde heilt, i såfall, sorry. Har forresten lyst på Serpico og Dog Day Afternoon og, men er det norks tekst på nokon av dei. Er det norsk tekst på wild at heart? Men har du/eller nokon andre lyst på Frankenstein?
Link to comment
Share on other sites

 

Spørs litt, har vel nesten berre Frankenstein (1931) eg kan bytte, og det spørs om du vil ha den.

 

Beklager, kun interessert i The Bride of Frankenstein fra 1935.

Platoon har en aldersgrense på 18 år da, må vel mest være pga. tortur og drap på uskyldige mennesker i Vietnam, også en handikappet.

Link to comment
Share on other sites

 

Beklager, kun interessert i The Bride of Frankenstein fra 1935.

Platoon har en aldersgrense på 18 år da

 

Veit det, men faren min har sett den, så kanskje eg fåt sjå den.. spørs.

 

Har forresten Birde of Frabkenstein og, men berre ein av den i ein lekker monster legacy bx, så skal nok ikkje selge den.

Link to comment
Share on other sites

 

Men kunne du gitt meg ein pris på Fire Walk with me, Wild At Heart og Blood Simple stalker? Har du den nordiske utgaven av fire walk with me forresten? Er du intersert i Frabkenstein forresten? (stalker altso)

 

Og kunne du gitt meg ein pris på Platoon lamotta?

Link to comment
Share on other sites

 

Men kunne du gitt meg ein pris på Fire Walk with me, Wild At Heart og Blood Simple stalker? Har du den nordiske utgaven av fire walk with me forresten? Er du intersert i Frabkenstein forresten? (stalker altso)

 

Og kunne du gitt meg ein pris på Platoon lamotta?

 

Tja, 60 kroner for filmen og frakten.

Virker den grei? Er en veldig fet utgave med mye bonus.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Men kunne du gitt meg ein pris på Fire Walk with me, Wild At Heart og Blood Simple stalker? Har du den nordiske utgaven av fire walk with me forresten? Er du intersert i Frabkenstein forresten? (stalker altso)

 

Og kunne du gitt meg ein pris på Platoon lamotta?

De tre skal du få for 110, inkludert frakt.

 

Det er den nordiske utgaven. Frankenstein er jeg ikke interessert i.

Link to comment
Share on other sites

 

De tre skal du få for 110, inkludert frakt.

 

Det er den nordiske utgaven. Frankenstein er jeg ikke interessert i.

 

Okey, høyres fint ut. Men må høyre med foreldrene mine her og, men får vertfall Fire Walk With Me.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Solaris er vel sone 1? Uanset så får eg nok dessverre ikkje sjå Wild At Heart og Blood Simple dessverre. Men kva ville du solgt Fire Walk With Me for? Ellers dessverre ikkje så mange av filmane du selger eg har s lyst på, medan det andre eg har mest lyst på allerede er solgt.
Link to comment
Share on other sites

 

Solaris er vel sone 1? Uanset så får eg nok dessverre ikkje sjå Wild At Heart og Blood Simple dessverre. Men kva ville du solgt Fire Walk With Me for? Ellers dessverre ikkje så mange av filmane du selger eg har s lyst på, medan det andre eg har mest lyst på allerede er solgt.

Gjør spilleren din sonefri. Koder finnes på nettet.

 

Hvis du bare vil ha Fire Walk With me så skal jeg ha 60 kr for den. 20 er frakt.

 

Skjønner forøvrig ikke hvorfor du ikke får lov å se de to filmene. Twin Peaks er hundre ganger skumlere. Så den serien i en alder av 20 og jeg holdt på å pisse på meg.

Link to comment
Share on other sites

 

Gjør spilleren din sonefri. Koder finnes på nettet.

 

Hvis du bare vil ha Fire Walk With me så skal jeg ha 60 kr for den. 20 er frakt.

 

Skjønner forøvrig ikke hvorfor du ikke får lov å se de to filmene. Twin Peaks er hundre ganger skumlere. Så den serien i en alder av 20 og jeg holdt på å pisse på meg.

 

Ok, men er vel ikkje norsk tekst på den uanset. Hm.. får sjå med Fire Walk With Me då, blei kanskje litt dyrt, tenker litt på at eg får den til samme pris på Videonova. Kvifor eg ikkje får sjå dei? Nei sei det, foreldra mine vurder litt merkelig ofte. Er det nokrst tekst på Solaris hadde eg tatt den til ein rimmlig pris, men det er det nok dessverre ikkje. Tarkovsky film på rundt 3 timer bør ha norsk tekst for min del.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Berre eg blir 15 funker det fint. Og neida, 60 kr er ikkje så veldig dyrt, men skulle gjerne ha kjøpt fleire filmer. Men var det noko norsk tekst på Dog Day Afternoon eller Serpico?

Nei, men du kan trøste deg med at jeg så de når jeg var 13.

 

Selger også Kiss me Deadly og Scarface. Scarface er utgaven som er avbildet.

http://files.myopera.com/edwardpiercy/blog/KissMePoster-1.jpg

http://www.skullface.com/scarface/dvd.jpg

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Selger denne

http://www.horrordvds.com/reviews/a-m/kwaidan/kwaidan_fl.jpg

Som forøvrig er en av Criterions største blundere. Ikke bare er det den ukomplette versjonen, men også bildemessig lider denne utgaven både av beskjæring samt utilbørlig tukling med fargene. Om folk skal ha denne filmen, så går man for MoC sin utgave.

 

Her er hva Beveren har å si:

This is not Criterions best disc by a long shot. The anamorphic image has a thick border (not maximizing the available horizontal resolution), there are many instances of scratches running down the screen...

As well as being two different films with the addition of the missing 20 odd minutes from the Criterion - the new Eureka DVD's colors are dramatically different at times. Pictures will speak louder than words here and the Criterion has had manipulations marring the original colors to a totally unique state. On top of that the Criterion is severely cropped on all edges... and, as already stated, is the shorter version. Masters of Cinema have proven themselves again and there really is no contest here. This is a film I ALWAYS wanted in a sterling transfer, and the complete edition - and now thanks to Eureka I can have it.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...

Har solgt De Djevelske, El Topo, A Clockwork Orange, Sin Nombre, De Ufrivillige, Le Cercle Rouge og Kansas City Confidential.

 

Noen som er interessert i noen andre?

 

Mean Streets, Serpico og A dog day afternoon er også til salgs.

Link to comment
Share on other sites

 
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...