Jump to content

Apichatpong Weerasethakul-måned


pretender
 Share

Recommended Posts

Ja, det burde jo gå fint å ta banen til Olav Ryes plass, men sist jeg var på Ringen letet jeg en halvtime før jeg snublet inn på Antichrist fem minutter for sent. :blush: Får tenke på det. Uansett opptatt i helgen, så jeg vet ikke om jeg kan gjøre så mye bedre enn slutten av måneden uansett.
Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
  • 2 weeks later...

Statusoppdatering.

 

Outze har bedt om litt mer tid til sin artikkel. Selv blir jeg nok heller ikke ferdig til torsdag. Svankmajer; hvordan ligger du an?

 

Regner med helgen, i håp om at det kanskje kommer på stell.

 

Det er et par kåringer og nok å henge fingrene i, men vi må selvsagt ha nytt månedstema. Foreslår å fyre det opp om ikke alt for lenge (helst etter at dette er ferdig, om det ikke tar for lang tid.. dvs. ~1 uke). Som forespeilet tidligere blir det antageligvis Zulawski (og Cronenberg etter det, før vi evaluerer på nytt).

 

I mellomtiden ruller jo Joe's filmografi over lerretene på Cinemateket i disse dager, det kan anbefales å sjekke det ut!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg så filmen på nytt forrige helg og skrev endel da, så det går fremover om ikke akkurat på slaget 12.

Dessverre kan det se ut som jeg også ikke vil få tid før helgen, men til helgen skal den bli ferdig.

Jeg tror jeg må sette frist til meg selv på Søndagen, uansett hvor langt jeg har kommet.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg stiller også på søndag. Prøvde å få starta opp på mandagen, men gikk ikke, og jeg har ikke tid nå før helga. Så det blir et todagersprosjekt; tar meg fri og skriver fredag og lørdag, så skal jeg nok få den klar til søndagen. Det blir bare mindre metafysikk og filosofisk ballast enn jeg hadde planer om... :P
Link to comment
Share on other sites

 

Jeg har ikke tid til å lede noe månedstema neste runde dessverre. Jeg er i en vanvittig tidsklemme om dagen.

Så hvis Zulawski er min jobb tror jeg ikke det blir han. Muuuulig noen andre kan? Jeg vet KAH har vært innom den siste tiden. Kanskje KAH vil prøve å lede Zulwaski? Han er jo like stor fan som meg. Hvis ikke så er det vel et annet alternativ? Jeg tror jeg uansett er på med på en liten artikkel, men hovedtema er noe jeg liker å være litt grundig med, og det har jeg ikke tid til akkurat nå.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Yo yo! Det kunne jeg jo muligens gjort, hadde det ikke vært for at jeg skal til Balkan og etter det må skrive en ikke påbegynt bacheloroppgave på drøye to uker. Jeg lusker for øvrig i skyggene og følger spent med på dette og fremtidige månedstemaer.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...