Jump to content

Norsk forum


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Som noen kanskje allerede har merket har Diskuterfilm blitt 100% norsk.

 

http://www.ndtourism.com/data/photos/CH-Norsk%20Hostfest.jpg

 

Stor takk til Skedsmokorset Spillforening, som tydeligvis har brukt mange timer på å oversette fil for fil til norsk, og for at de har gjort en avtale med Diskuterfilm på en proff og ordentlig måte. Takk til dem. :)

 

Installeringen gikk ganske fint. Har satt alle medlemmer her til Norsk som "default" språk. Om du likevel foretrekker engelsk kan du endre tilbake.

 

Hvis du vil høre en middelmådig/dårlig MIDI versjon av Norges nasjonal sang for å komme i stemning, så gjør gjerne det.

 

http://www.calarts.edu/~rjaster/edvard-munch/Paintings/anxiety/eveOnKarlJohan_3.jpg

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Alle bilder er på engelsk! dette er for dårlig! jeg liker ikke å trykke på engelske "reply" og "quote" knapper! og enda mindre liker jeg å trykke "Add Reply" !

 

Har forresten ikke lagt spesielt merke til dette uansett:\ føles som det alltid har vært norsk.

Link to comment
Share on other sites

 

Alle bilder er på engelsk! dette er for dårlig! jeg liker ikke å trykke på engelske "reply" og "quote" knapper! og enda mindre liker jeg å trykke "Add Reply" !

 

Godt du sier det. Så ikke dette.. De skal i teorien også bli norsk. Får prøve å installere en gang til.

 

Har forresten ikke lagt spesielt merke til dette uansett:\ føles som det alltid har vært norsk.

 

Joda. Presentasjonen min er vel mest show da.

De fleste kan jo engelsk, men siden det er et norsk forum så er det jo greit at det står på norsk.

Synes ihvertfall jeg.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

men siden det er et norsk forum så er det jo greit at det står på norsk.

Synes ihvertfall jeg.

 

S,

 

ja det er supert, skulle bare vært på nynorsk og samisk også :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Alle bilder er på engelsk! dette er for dårlig! jeg liker ikke å trykke på engelske "reply" og "quote" knapper! og enda mindre liker jeg å trykke "Add Reply" !

 

Sånn!

Nynorsk hadde vært flott ja. Skulle hatt en i hver dialekt eventuelt.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Som noen kanskje allerede har merket har Diskuterfilm blitt 100% norsk.

 

og som du kanskje merker så står det "quote" og ikke "sitat" som overskrift på teksten over

 

 

Reglene er heller ikke på norsk

Link to comment
Share on other sites

 

og som du kanskje merker så står det "quote" og ikke "sitat" som overskrift på teksten over

Reglene er heller ikke på norsk

 

Reglene er midlertidig, og de som følger med forumet.

 

(Merkelig så sure alle skulle være.)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

du må ikke si 100% når det i praksis er 96% vettu

 

Det er ikke jeg som har lagd denne språkpakken. Ingen vits å surmule til meg.

 

Er det ikke en dråpe positivt at forumet ihvertfall er blitt omså 96% norsk?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

og som du kanskje merker så står det "quote" og ikke "sitat" som overskrift på teksten over

 

Ser ut som alle norske Invision Forums har dette.

Diskusjon.no, nevnte Skedsmokorset, norsk cannabisforum osv osv. Alle såvidt jeg kan se.

Dette kommer antageligvis av at Skedsmokorset er de som har laget språkpakken.

 

Hvis 96% likevel ikke er godt nok Jos, så kan du alltids gå tilbake til engelsk. Bare å gå helt nederst på skjermen å velge engelsk som default language.

 

 

Edit: Gidder ikke å lage en ny tråd om det, men forumet er også oppdatert fra versjon 2.1.2 til 2.1.5 og skal i teorien fikse 120 bugs og oppdatere stort og smått. Merker ikke noe forskjell selv.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
  • Create New...