Jump to content

Jean-Claude Van Damme

blausen
 Share

Beste skuespillerprestasjon?  

24 members have voted

1. 1. Van Dammes beste skuespillerprestasjon?

• Street Fighter
      1
    • Timecop
      2
    • Universal Soldier
      5
    • Bloodsport
      8
    • Hard Target
      2
    • Sudden Death
      0
    • Kickboxer
      3
    • Double Team
      1
    • Double Impact
      1
    • Cyborg
      0
    • Universal Soldier: The Return
      0
    • The Quest
      0
    • Maximum Risk
      0
    • Nowhere to Run
      1
    • Legionnaire
      0
    • Andre
      0

Recommended Posts

http://www.limbermen.com/ricardo_c/vandamm1.JPG

Denne belgiske dynamitten har vært med oss i to tiår nå, og har levert et lass med kvalitetsfilmer. I en stakke stund kunne det se ut som han ville bli en stor stjerne, spesielt med filmer som Universal Soldier, Hard Target og Sudden Death, men etter disse begynte hans lange rekke av "leievideo"filmer. Det betyr ikke at kvaliteten er dalende, for mannen holder seg godt...og filmene oser kvalitet. Stem i vei!

THA man! Er trist at wrong bet aka Lionheart er blitt glemt her, men min stemme ville nok uansett gått til den fantastiske Bloodsport.

Svært vanskelig valg, fordi verken In Hell (aka The Savage), Replicant eller Wake of Death er på listen. Og det er i de nyere filmene virkelig har gjort gode jobber.

Det står mellom en av de 5 øverste filmene (+ Double Impact). Siden Timecop ikke har fått noe, så stemmer jeg på den.

Vel. Jeg så antageligvis 'Kickboxer' ca en million ganger da jeg var liten, og 'Hard Target' bare en håndfull, men stemte likevel på 'Hard Target' på grunn av Lance Henriksen. :o

Skuespillerprestasjonen til Van Damme har jo vært på det jevne uansett, så da så jeg litt på hva de medsammensvorne har prestert også.

• 1 year later...

Steike meg, hadde ikke stemt på min egenlaget avstemning !

Jeg går for BloodSport, den jeg har sett mest ganger og gir meg mest nostalgi-følelse. Slike turneringfilmer er alltid underholdende, selv om det er forutsigbart som fy