Jump to content

Nytt: Reputation-system


Svankmajer
 Share

Recommended Posts

 

Synes i utgangspunktet det er et ganske flott system. En liten pluss til gode innlegg.

 

Jeg tror jeg også er for det av nettopp denne grunnen. Kan se at noen mener det forer egoet, men det er vel poenget er det ikke? At folk skal ønske å skrive gode sammensatte poster, tråder. Jeg mener disse plusstegnene representerer et klapp på skulderen, som på en eller annen måte kan motivere folk til å vite at noen setter pris på det de gjør. Jeg synes fortsatt det ikke alltid det er naturlig å bare løpe rundt å rope "Bra post Pretender!" "Haha, morsomt Herr Kalkun!", "Interessant Frenzy", "Enig Dodraugen" bla bla når jeg liksom ikke har så noe å tilføye, eller bare er i farta og ikke har tid å svare. Plusstegnene fungerer sådan fint etter min mening.

 

Argumentet at det vil få folk til å slutte å svare, me kun trykke plusstegnet synes jeg høres litt rart ut. Har man noe å svare så vil jo ingen bare trykke plusstegnet. At folk kommer til å slutte å poste så mye og blir latere tror jeg ikke er så stort problem heller. Optimistisk sett så fjerner den jo heller meningsløse poster som ikke sier noe.

Så jeg er for.

 

Lover dog å bare la dette være en testing til tja... err, ut September kanskje. Så setter jeg opp en vote. Hvis flertallet stemmer nei fortsatt, så fjernes dette.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...