Jump to content

FILM SOM AVSLØRER EN AV TIDENES BEST BEVARTE HEMMELIGHETER?

jojohanne
 Share

Recommended Posts

Hei!

Jeg har fått informasjon om en dokumentarfilm som skal bli lansert nå til høsten. Ut i fra det jeg vet heter den "Trolljegeren".

Jeg forhører meg derfor litt rundt i "film-miljøene" for å komme til bunns i dette.

Jeg har blitt fortalt at filmen vil "avsløre en av tidenes best bevarte nasjonale hemmeligheter." (?)

Hv nå det kan være..

Jeg jobber som journalist på bloggen sommerredaksjonen og er veldig opptatt av denne saken.

Hvis dere vet noe som helst, ikke nøl med å ta kontakt med meg!

Mvh.

Johanne

Jeg er på jakt etter saklige henvendelser.

Skjønner ikke helt hva du mener med Westerdahl-timeplan?

Veldig fint at dere vil promotere filmen deres, men dette blir litt for gjennomsiktelig. Men lykke til med filmen!

Se hva internett har gjort med folk, ingen har tillit til noe som helst lenger, tror alt er løgn og spill for galleriet. Likevel ignorerer man ikke, men forsøker å komme med en smartest mulig kommentar. Selv er jeg ikke tvil om hva som bør kalles spam i denne tråden. Burde skamme dere hele gjengen.

JEG GLEDER MEG LIKE MYE TIL DENNE HEMMELIGHETEN SOM DEG JOHANNE

Pussig at du skulle nevne troll...

Årets tråd!

Sånn forøvrig tror jeg ikke en norsk trollfilm vil være av noe særlig interested for filminteresserte, bare for å to deg et vennlig tips. Prøv heller sol.no eller noe.

En mockumentary om livet til internett-troll hadde kanskje vært mer underholdende.

Og mer dagsaktuelt...

• 2 months later...

Har en kompis som har vært på førpremiere, og sier dette er en av de beste filmene han har sett. Wow. Hm. Jeg tror nok det blir premiere på meg også på Fredag.

Er rart da. Noe i meg har ikke lyst til å like denne. Skal gi den en åpen sjanse da.

S,