Jump to content

Noen som vil bytte/selge criterion-filmer?


Stalker
 Share

Recommended Posts

Hei. Er en stor Criterion-samler, og er veldig interessert i nye titler. Er det noen som har noen titler fra Criterion de gjerne vil bli kvitt? Er interessert i det meste, men spesielt følgende titler: På DVD; Alt av Bergman, Tokyo Drifter, Branded to kill, The youth of the beast, The Vanishing, Europa, Bob Le Flambour, Vampyr, Haxan, Kill!, Samurai Spy, Samurai Trilogien, Man Bites Dog, Sword of The Beast, The Killers, Harakiri, TOUCHEZ PAS AU GRISBI, LE DEUXIHME SOUFFLE.

 

På Blu-Ray: Playtime, Mystery Train, Red Desert, El Norte, Maria Larssons everlasting moments, M, The Third man, Bottle Rocket.

 

Criterion-filmer jeg gjerne vil bytte bort: A Bout De Souffle, Seven Samurai, Sanjuro og Yojimbo.

 

Er dette av interesse?

Link to comment
Share on other sites

 
  • 7 months later...
 
 
Jeg har The Seventh Seal, The Third Man og Pierre Le Fou på blåstråle + Grand Illusion på dvd. Alle i plastikk, og alle ute av produksjon(med unntak av Seventh Seal, tror jeg).
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
  • 3 weeks later...
 
 
  • 1 year later...

Trenger å minske flyttelasset, og tenkte jeg kunne begynne med å selge disse Criterion-utgavene.

 

DVD

Vampyr

Short Cuts

Crumb

In the Mood for Love (forseglet)

Empire of Passion

The Thief of Bagdad

Army of Shadows

Solo con tu pareja

Kicking and Screaming

Le Samouraï

Kagemusha (forseglet)

Port of Shadows (out of print)

Høstsonaten (forseglet)

Black Orpheus

Grand Illusion

 

BLU-RAY

The Seventh Seal

Kagemusha (forseglet)

The Third Man (out of print)

 

Alle naturligvis pent behandlet (og lite brukt). Noen interesserte?

Link to comment
Share on other sites

 

Yo! Hva vil du ha for Le Samourai? Den har jeg veldig lyst på.

 

Kan godt ta det på PM heller enn her på tråden om du vil det.

 

Og et siste spørsmål: Hvilken region har den? Just to know.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

@Fredrick: Høres fint ut det. Har ikke peiling på hva frakt er på en filmpakke, men det kan ikke være store tillegget, så da tar du bare å sender som postoppkrav? Navn og adresse på vei på PM.

Link to comment
Share on other sites

 
@Fredrick: Høres fint ut det. Har ikke peiling på hva frakt er på en filmpakke, men det kan ikke være store tillegget, så da tar du bare å sender som postoppkrav? Navn og adresse på vei på PM.

 

Tror det er maks 30 kr for å sende en DVD, hvis jeg forstår posten.no riktig. Postoppkrav gir et tillegg på 70 kr eller noe, så kanskje Paypal er det beste? Får ikke sendt noe ut før lønningsdag på fredag da, er raka fant.

 

Hva tar du for The Third Man? Eller Port of Shadows?

 

Begge er OOP, tenker 250 kr for førstnevnte (ser den går for det dobbelte på ebay, men det innebærer en god del mer stress) og 75 kr for Port of Shadows. Pluss frakt da.

Link to comment
Share on other sites

 
Tror det er maks 30 kr for å sende en DVD, hvis jeg forstår posten.no riktig. Postoppkrav gir et tillegg på 70 kr eller noe, så kanskje Paypal er det beste? Får ikke sendt noe ut før lønningsdag på fredag da, er raka fant.

 

Det høres bra ut. Du har nok mer peiling på dette enn meg. Men er da kanskje det enkleste at du betaler frakt og så slenger jeg over til kontoen din via nettbank. Kan sende meg konto på PM eller evt så kan du få telefonnr. mitt og sende det der, om du synes det er mer cool.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
  • 4 weeks later...
 
 
 
  • 7 months later...
 
  • 1 month later...

Tenkte å kvitte meg med litt dobbelt opp-filmer. Litt Criterion, litt Artificial Eye og standard-dvd.

 

Criterion:

Ivan's Childhood

The Cranes Are Flying (Dobbeltkopien er Artificial Eye, kvitter meg med en av dem, samme hvilken)

Brief Encounter (Essential Art House)

 

Artificial Eye:

Pickpocket

 

Vanlig DVD:

Apocalypse Now Redux

Femme Fatale (hverken engelsk eller norsk undertekst, du bør mestre fransk for å få noe ut av denne)

Incendies (Kan fås i Blu-ray om ønskelig)

Oliver Twist (David Leans versjon)

 

Kan godt bytte, evt. kan kjøper få film mot at han dekker frakt. Skulle gjerne gitt dem bort, men økonomien er litt trang for tiden. Bor i Oslo hvis du vil plukke opp godset face to face.

Link to comment
Share on other sites

 
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...