Jump to content

VM-Tråden


blausen
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 505
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det trur eg ikkje. Eg gjer det i alle fall ikkje! Lurer på om dette berre gjeld reine utanlandske bookingselskap, og ikkje dei som har norske avdelingar (eller kva eg skal kalle det).
Link to comment
Share on other sites

 

Kjenner jeg begynner å se bra frem til utslagsrundene. Mer på spill, mer nerve, mer bra fotball! Men mesterskapet har virkelig tatt seg opp etter en kanskje heller laber start, selv om det var å forvente at lagene ikke gikk i strupen på hverandre den første runden.

 

Ghana - Tyskland, hva tror dere? Jeg tror Löw takler denne, og at "Die Mannschaft" vinner relativt komfortabelt, selv om litt spenning aldri er å forakte.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Prøver meg på Unibet. Dette er overveldende for en som bare har brukt Norsk Tipping. Hva er side bet, over/under og double chance? Måtte forøvrig bruke Entropay for å få satt inn penger der.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Har ikkje peiling på dei to andre, men over/under er antall mål. Kan vere lurt å site klar med pengar til å hive innpå livebeten om Tyskland hamnar under. Då blir det god odds og eit tysk lag som kjem til å gjere ALT for å jage siger (det gjer dei jo også til vanleg då sjølvsagt).

 

Mine bongar:

 

Podolski skåre mål: 2,6 x 100 kr

---------------------------------

Aust-Serbia over 1,5 mål

Ghana-Tys over 2,5 mål

 

2,59 x 100 kr

---------------------------------

Serbia siger

Tyskland siger

 

2,77 x 100 kr

Link to comment
Share on other sites

 
 
Jeg spilte også en dobbel med Tyskland og Serbia. Siden jeg har tippet på dem ser selvsagt Tyskland litt vaklende ut, for én gangs skyld.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Er det bare hos meg at lyden er på grensa til vrengt?

Nei, samme her. Vil tippe TV2 prøver å fase ut noe av vuvuzela-lyden, og har kutta ut en del frekvenser ellers i lydbildet i samme slengen. Hørtes ut som kommentatorstemmen var tatt opp via telefon.

 

Bra at England gikk videre (jeg er jo evig fanboy der), litt synd at de møter Tyskland. Skulle gjerne sett at begge to hadde muligheten til å gå litt videre enn åttendedels. Enig med Bonzoor at det er kult med et afrikansk lag videre.

 

Håper på Japan i mårra! Fuck Danmark.

Link to comment
Share on other sites

 

Keisam avslutning på Ghana-Tyskland, då begge lag var nøgde med resultatet og ikkje såg behov i å gjere noko meir ut av det. Ingen veddemål gjekk inn heller.

 

Håpar sjølvsagt på Danmark i morga. Det dei viste offensivt tyder på at laget kan ha noko å fare med. Men det gjeld sjølvsagt å bli meir stabile bakover. Det meste tyder på at Nederland er gruppevinnar, men dei bør nok ha poeng for å vere heilt sikre.

 

Spent på Italia mot Slovakia i morga. Trur Paraguay slår New Zealand, men Italia bør uansett stole på seg sjølve og vinne. På tide dei azurblå viser seg frå ei meir positiv side.

Link to comment
Share on other sites

 

Magisk med England videre! Trist at de trakk Tyskland, spørs om de ikke blir et nummer for små der. Lever i håpet i alle fall, og gleder meg som en liten snørrunge til kampen på søndag. Litt ambivalent til Danmark, men tror jeg ender på at jeg holder med de.

 

Så venter jeg i spenning på Brasil-Portugal, og håper det blir sistnevnte som trekker Spania(både mtp. mesterskapet generelt, og tippinga mi spesielt).

Link to comment
Share on other sites

 
Ser mørkt ut for Italia dette. Og jeg bryr meg heller ikke om de ryker ut. De spiller like kjedelig fotball som vanlig, har altfor masse gamlinger som toppet karrierene sine forrige VM, og mye spillere jeg ellers ikke har hørt om. Det lyser ganske igjennom at de mangler offensive krefter og finesse. Spissene liaquinta og Di Natale er heller ikke unggutter, og har vel aldri vært noen store målscorere eller fast på Italia tidligere år.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Hvorfor har ikke Italia spilt slik hele kampen?

 

Vurderte en hundrings på at Italia skulle vinne til 90 i odds. Nå har de scort ett og fått en annullering, så det hadde ikke vært heeelt fjernt.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Kjempekamp, vanvittig hvor stor forskjell det ble på Italia etter Pirlo kom inn. Hadde han vært skadefri hele mesteskapet, kombinert med en mer offensiv innstilling i de to første kampene, hadde de nok seilet videre.

 

Også vakkert å endelig se en dommer som ikke lar seg lure av spillere som ligger å vrir seg på bakken.

Link to comment
Share on other sites

 
Wow, den så jeg ikke komme. Jeg var sikker på at de skulle vakle seg gjennom med en uavgjort, eller noe sånt. Det er jo også helt insane at New Zealand gikk gjennom VM ubeseiret, selv om jeg ikke tror Paraguay prøvde så veldig hardt i denne siste kampen.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Spissene liaquinta og Di Natale er heller ikke unggutter, og har vel aldri vært noen store målscorere

Iaquinta har scoret over 100 mål i karrieren, Di Natale har vel rundt 150, så jeg er litt uenig. Men denne fadesen er Lippi sin feil. Tar ut has-beens som Cannavaro og Gattuso, pluss utelater Cassano, Palombo(ja, han er i troppen), Borriello og Abate, for å nevne noen. Han skjønte det sikkert selv, da han gikk rett i garderoben når fløyta gikk. Italia er heller ikke det de en gang var, uten Del Piero, Nesta, Totti og med Buffon ute med skade....

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Oisann, Danmark. Sørensen skal vel ha den første, selv om jeg ikke er enig med Alsaker om at det er "en gedigen keepertabbe". Den andre kan han ikke gjøre stort med. Snadder at expekt vartet opp med 3.95 på Japan-ledelse til pause, slikt blir det penger av.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...