Jump to content

Diskusjon (Slett)


tåa
 Share

Recommended Posts

Dette kom heilt feil ut. Det ser ut til at folk tok meg altfor alvorleg. Eg må få understreke at dette var meint med ein stor porsjon humor. I augneblinken då eg posta det, slo det meg som ganske festleg og treffande. Ved nærmare ettertanke, var det ikkje så treffande likevel, og derfor heller ikkje særleg festleg. Denne tråden kan slettast.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
Det var eit innfall. Sjølvsagt er ikkje dette nokon revolusjonerande observasjon. Eg prøvde ikkje å demonstrere lynande intelligens her. Eg berre likte formuleringa (passeleg enkel og fornærmande), og fekk lyst til å dele ho. Unødvendige kranglar går meg på nervane.
Link to comment
Share on other sites

 
De er viktige, fordi det får folk til å være mer bevisst på språk og måten de ordlegger seg på. Sikter du til noe spesielt med denne tråden, eller er det bare en generell irritasjon fra det daglige liv? Jeg er enig i at det er irriterende når det oppstår prestisje i en debatt og noen kan ikke innrømme at de har tatt feil (dette oppstår spesielt i intellektuelle miljøer, har jeg inntrykk av). Men er dette et problem her inne da?
Link to comment
Share on other sites

 
 

Påstand

Motpåstand

Påstand

Motpåstand

Påstand

Motpåstand

 

Repeter så mange ganger du vil.

 

Konklusjon

 

Det ideelle altså, vil jeg tro.

 

For øvrig får jeg vel ikke helt inntrykk av at du "ikke prøvde å demonstrere lynende intelligens" når du må spørre om andre virkelig forsto det du sa.

 

Er vel heller ikke helt enig med Frenzy angående at dette er et problem først og fremst blant såkalte "intellektuelle". Debattprestisje og kranglevorenhet er vel heller noe jeg oppfatter mest i diskusjon med såkalte "idioter".

Link to comment
Share on other sites

 

Eg trur ikkje at poenget mitt eigentleg kom heilt fram. Eg sikta til kor snare folk er med å slå seg til ro med ei unyansert tolking av motparten sin. Eg kom til å tenkje på det då eg las denne kronikken om "Hjernevask" av Thomas Hylland Eriksen. Han tek til orde for at ting er "både og" og poengterer at "den som virkelig tror at evolusjonslæren gir de eneste gyldige svarene om menneskets vesen må ha et noe underernært indre liv". Som eg var inne på i debatten vår her inne: Det er ingen som har hevda noko anna.

 

Det var aldri meininga å snu nokon sitt tankesett på hovudet. Sjå på det som ein appell: "Ikkje gløym dette!"

 

Uruloki: Eg berre lurte på om det var utydeleg, ikkje om det var for avansert. Eg kan forsikre deg om at eg aldri rekna dette for å vere skarpt observert.

Link to comment
Share on other sites

 

Eg trur ikkje at poenget mitt eigentleg kom heilt fram. Eg sikta til kor snare folk er med å slå seg til ro med ei unyansert tolking av motparten sin.

 

Okei, jeg fikk vel en følelse at du siktet til min debatt med Frenzy her i videreutviklingen av den Gard Olve greia.

Det ble litt rotete, og jeg gidder ikke prøve kommentere hvorfor, men jeg følte meg i allefall misforstått gang på gang. For meg er det jo det ganske essensielt å forstå hva motparten sier før man besvarer det bare, og det var bare det jeg prøvde. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort annerledes.

 

Hvis det ikke var dette du siktet til i det hele tatt, så overse dette. Synes denne tråden er litt vanskelig siden du ikke referer til eksempler til hva du tenker på.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Okei, jeg fikk vel en følelse at du siktet til min debatt med Frenzy her i videreutviklingen av den Gard Olve greia.

Det ble litt rotete, og jeg gidder ikke prøve kommentere hvorfor, men jeg følte meg i allefall misforstått gang på gang. For meg er det jo det ganske essensielt å forstå hva motparten sier før man besvarer det bare, og det var bare det jeg prøvde. Jeg vet ikke helt hva jeg skulle gjort annerledes.

 

Hvis det ikke var dette du siktet til i det hele tatt, så overse dette. Synes denne tråden er litt vanskelig siden du ikke referer til eksempler til hva du tenker på.

 

S,

 

Det tenkte jeg også. Vi begge følte det slik, Svank, fordi det er en så vanskelig ting å debattere. Det kan være litt frustrerende å debattere av og til, rett og slett fordi temaet er så vanskelig. Jeg synes ikke det burde unngås. Du, Tåa, har sagt tidligere at det verste du veit er misforståelser og din livsfilosofi er om du blir sint over noe så er det mest sannsynlig en misforståelse. Det vitner litt om konfliktskyhet, spør du meg. Det er viktig at man hisser seg opp litt, for av og til trengs det for å få gjennombrudd og engasjement i debatten. Og engasjement er bra så lenge det ikke blir destruktivt. Synes vi kom langt i vår debatt, jeg, og da trengs det mange runder med presisering og oppklaring.

Link to comment
Share on other sites

 

Eg rådar ingen til å unngå konfrontasjonar, berre å handtere slike på ein reflektert måte. Der det finst usemje, især når denne har eit sterkt innslag av kjensler, har folk ein tendens til å plassere motstandarane sine lenger ut på meiningsaksen enn der dei faktisk held til. Den nemnde Hjernevask-debatten var prega av dette, sjølv her inne. Når det er sagt, så er eg heilt einig i at vi kom langt.

 

Meir alvorleg er det når dette hender i politikken. Innvandringsdebatten er eit godt døme. Det er ingen løyndom at "snillist" og "rasist" er vanlege karakteristikkar her. Eg trur at dette først og fremst er fordi folk feilaktig oppfattar motparten som einspora. Dersom begge partane hadde vore tydelege både på kva som er problematisk med innvandringa og kva som er bra med ho, ville vi truleg ha hatt eit langt mindre fiendtleg debattklima.

 

Opningsinnlegget var sterkt inspirert av ein debatt mellom Jens Stoltenberg og Erna Solberg før valet. Spørsmålet var om høgare eller lågare skattar fører til høgare eller lågare skatteinntekter. Både Stoltenberg og Solberg veit sjølvsagt at begge delar er sant, men likevel var dei mest opptekne av å markere seg politisk ved å hevde at motparten var på bærtur. Slikt er uheldig for folket si samfunnsforståing, og det er alvorleg. Langt meir alvorleg enn kven som vinn det nærmaste valet.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...