Jump to content

Steven Seagal !

blausen
 Share

Steven Seagals beste Rolleprestasjon  

15 members have voted

1. 1. Hva er Stevens beste rolleprestasjon?

• Above the Law - aka Nico
      1
    • Hard to Kill
      2
    • Marked for Death
      0
    • Out for Justice
      2
    • Under Siege
      5
    • On Deadly Ground
      1
    • Under Siege 2: Dark Territory
      1
    • Executive Decision
      1
    • The Glimmer Man
      0
    • Fire Down Below
      0
    • The Patriot
      0
    • Exit Wounds
      0
    • Half Past Dead
      0
    • Out for a Kill
      1
    • Ticker
      1
    • andre
      0

Recommended Posts

http://www.gibsonshowcase.com/bealestreet/photos/seagalwguitar1a.jpg

Yes, vi trenger en ny vote. Og jeg drar i gang en vote med en av vår tids store skuespillere, Steven Seagal. Denne eminente karen har alltid vært i skyggen av de store actionheltene, men hans kule, rolige framferd i filmene hans har kapret utallige fans verden over. Han fortsetter å spille i heseblesende actionfilmer den dag i dag, bare synd ingenting kommer på kino.

Mannen er også litt av et multitalent. I 2004 ga han ut reggeaalbumet "songs from the crystal cave", som oste kvalitet. I 2007 kommer det Under Siege 3, Stevens mest suksessfulle filmserie, denne gangen skal Casey "The Cook" Ryback redde USA fra terrorister. Ifølge IMDB : "Casey Ryback is sent on a mission to take out Muslim terrorists who have taken over a flight from Israel to USA. "

Jeg har valgt å utelate en haug av filmene han har laget de siste årene, ettersom de er ganske mangetallige, og vanskelig å skille fra hverandre igrunn. Kan ikke huske hva jeg har sett eller ikke..

Det er kanskje litt urettferdig å stemme når jeg ikke har sett alle (har sett de fleste da), men jeg gjorde det likevel. Det ble Under Siege for meg, husker jeg ble veldig imponert over knivslåssingen hans i denne filmen. Ellers flyter det meste over i hverandre; dette var den eneste som sto ordentlig ut i hodet mitt.

Mener å huske at Nico og Hard to Kill også var ganske tøffe, men som sagt, de flyter litt over i hverandre.

Jeg har valgt å utelate en haug av filmene han har laget de siste årene, ettersom de er ganske mangetallige, og vanskelig å skille fra hverandre igrunn. Kan ikke huske hva jeg har sett eller ikke..

Men for å gjøre avstemmingen litt mer gyldig, la jeg likevel til kategorien "andre" siden folket skal få lov til å ha sine egne meninger. Selv har jeg kun sett Under Siege, så jeg stemmer ikke

Stemte på Executive Decision. Mener å huske at han dør tidlig i den!

Han burde gjøre det oftere.

Blasfemi!

Jeg stemte forøvrig på Under Siege 2: Dark Territory, fantastisk bra film. :D

• 1 year later...

Jeg så han hadde begynt å markedsføre kosmetiske produkter (Showtime er fint når man ikke får sove) her om dagen. Han så riktig så frisk og opplagt ut til å være en kroket gammal bluesartist på snart seksti. Klarer sikkert å gi deng et tiår til, minst.

Hehe, jeg lasta faktisk ned den ene plata hans fra den tid, tror den het Songs from the Crystal Cave. Var blanding og blues og reggea. Faktisk ikke sånn katastrofe, men bare bånn kjedelig.

Var forresten veldig morsomt når han dukket opp på Hurra Torpedo programserien på NRK, hvor de turnerte USA. Konserten til Steven Seagal stod for det meste i en afroamerikaner som introduserte ham for hver bidige låt. "Ladies and Gentlemen, The Voodoo Priest: STEVEN SEAGAAAL"

• 3 months later...

• 2 weeks later...

Den desidert dårligste steven seagal filmen er Attack Force

http://nikita10.free.fr/aikidobese/attackforce_jaquette.jpg

Etter sigende var dette en produksjon Steven Seagal valgte å forlate, fordi prosjektet tok en annen vri han hadde regnet med. Istedet for å bekjempe terrorister, valgte produsentene midtveis i å forandre hele greia til en vampyr-aktig greie.

Produksjonen er selvfølgelig helt elendig. Og ettersom Steven ikke ble med hele veien, måtte de dubbe en hel masse av scenene hans, med en stemme som ikke ligner hans egen i det hele tatt. Samtidig valgte de å beholde hans orginale stemme i noen av scenene. Helt hårreisende dårlig.

I slossscenene brukes det selvfølgelig stand-in, men man kan tydelig se at det ikke er Steven Seagal som sloss, fordi stand-in'en er 40 kilo lettere.