Jump to content

Bildequiz - Extra Light


marlowe
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 
 
 
 

Makan til surmuling nå som vi endelig har fått en tråd for velkjente filmer.

Surmuling? Saka er at du eigenhendig redefinerer innhaldet i biletquizane, og det med ein sjølvtilfreds og nærmast nedlatande tone. Ofte kjem du trekkjande med filmar som absolutt ingen kjenner att, og då slengjer du frå deg ting som: "Hæ? Får de ikkje til dette? Denne her er jo ekstremt kjend! Eg trudde at de var interesserte i film?" Kan du ikkje heller starte "Extra Heavy" dersom du synest at vanskegrada er så låg?

 

At man poster såkalte kryptiske bilder får da passere så lenge filmen bildet er hentet fra er ekstremt kjent.Dessuten er det vel mer moro å klare en slik oppgave enn en som viser alt umiddelbart?

 

(Oscarvinneren Man On Wire kan dessuten knapt kalles ukjent og bilde 1 burde i seg selv være et utmerket hint for den observante seer.)

Her har vi den tonen igjen. "For den observante sjåar". "Dersom du ikkje fekk med deg dette, er du ikkje observant". "Eg er observant". "Eg har peiling". Eg synest sjølv at eg er ein rimeleg observant sjåar, men eg kunne ikkje hugse desse bileta før tittelen på filmen vart nemnd. Normalt ville eg ha sett pris på dette, men ikkje i "Extra Light". Skogsraa har forstått det: Biletet kan gjerne vere kryptisk, men då må filmen vere godt kjend for massane. Er filmen mindre kjend, bør biletet vere meir avslørande.

 

Det stemmer at Man on Wire er ein svært kjend film, men det finst nok av dei som aldri har høyrd om han (folk får slettes ikkje alltid med seg Oscar-vinnarane). Han skulle nok passe bra i "Light"-tråden. "Extra Light" bør derimot vere retta mot dei som ikkje har sett så mykje film, med tanke på signaleffekten som ligg i tittelen. Vi ønskjer då å rekruttere nye medlem? Eller skal vi sjølvgodt setje oss på våre pidestallar og peike nase mot alle som vågar å kome hit utan i det minste å ha brei kjennskap til Bergman?

 

Politimeister Bastian har talt.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

snip

Uffda, her var det på'n igjen. Jeg kjenner meg ikke igjen i din vrange fortolkning av mine quizztrådposter. Her leser du meg som fanden leser Biblen. Jeg kan slett ikke huske at jeg har kommet med slike nedlatende utspill som du refererer til.

Jeg har dessuten vanskelig for å se at jeg egenhendig skulle ha redefinert innholdet i quizztrådene - jeg er på langt nær den eneste som tidvis kommer med obskure titler. Jeg er dog den eneste som får tyn for det...

Når det er sagt, passer jeg på å variere slik at også lette oppgaver slipper til. Var du forresten fornøyd med Watchmenbildene eller ble også de på kanten for vanskelig? Poenget med bildequiz må jo - slik også BadSmile sier - være å gi en noe å bryne seg på. (Hvor moro eller tilfredsstillende vil det ellers være?) Bruk av mindre kjente bilder fra kjente filmer som Watchmen eller Oscarvinneren "Man On Wire" må jo da være midt i blinken for denne tråden.

 

NB: Mitt bruk av ordet "observant" refererer utelukkende til det faktum at det er en nyttig ting å være nettopp observant for å delta i bildequiz - ikke noe mer. Hvordan du får det til at jeg gjennom det ordvalget mener å oppheve meg selv er meg komplett uforståelig.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Uffda, her var det på'n igjen. Jeg kjenner meg ikke igjen i din vrange fortolkning av mine quizztrådposter. Her leser du meg som fanden leser Biblen. Jeg kan slett ikke huske at jeg har kommet med slike nedlatende utspill som du refererer til.

Eg treng ikkje å gå lenger tilbake enn nokre dagar for å finne eit døme.

 

Le Doulos er altså "altfor lett" for "Light"-tråden. "Blir så fort kjedeleg..." Så kjem du med eit bilete av ei øgle som spring forbi ein kaktus. "Mange som hugsar denne karen?" "De har vel sett denne for lenge sidan, reknar eg med. Det er jo ein klassikar som vi alle hugsar godt." Ved det tredje biletet utan eit forslag, hevdar du at filmen er ganske så kjend innan sin sjanger. Ved det sjette bilete, no etter eitt enkelt forslag, meiner du at "dette kvinnfolket er det nok mange som hugsar". "Kom igjen, folkens! De kan jo dette! Vi hugsar då alle denne her, frå langt tilbake, attpåtil. Var ein av barndomsfavorittane våre, faktisk." Og så må pretender gripe inn.

 

Vi finn dei same tendensane i den føregåande oppgåva di. "... denne kjende filmen..." "Høgst besynderleg at ingen har teke denne enno." "... blant mannen sine meir kjende..." Og så må pretender gripe inn.

 

Altså, eg har stor respekt for filmkunnskapen din, men eg skulle gjerne sett at du utviste ein litt større respekt for dei som ikkje kan like mykje som deg. Ein treng jo ikkje å sjå på Les dames du Bois de Boulogne, Le Doulos og Duel in the Sun som enkle oppgåver for å vere ein ekte filmentusiast.

 

Jeg har dessuten vanskelig for å se at jeg egenhendig skulle ha redefinert innholdet i quizztrådene - jeg er på langt nær den eneste som tidvis kommer med obskure titler. Jeg er dog den eneste som får tyn for det...

Sannsynlegvis fordi du gjer det mest konsekvent, og dessutan at du er den einaste som samstundes lèt som om oppgåva eigentleg er kjempelett.

 

Når det er sagt, passer jeg alltid på å variere slik at også lette oppgaver slipper til. Var du forresten fornøyd med Watchmenbildene eller ble også de på kanten for vanskelig? Poenget må jo - slik også BadSmile sier - være å gi en noe å bryne seg på. Bruk av mindre kjente bilder fra kjente filmer som Oscarvinneren "Man On Wire" må jo da være midt i blinken.

Slutt å gjenta at filmen har vunne Oscar, er du snill. Sjølv den mest kjende filmprisen i verda mislykkast ofte i å lyfte ein film ut av obskuriteten. Som sagt, så trur eg (kanskje feilaktig) ikkje at Man on Wire er kjend nok for "Extra Light"-quizen. Passar det ikkje betre med "Light"? Det er ei lett oppgåve, er det ikkje? Og nei, eg synest ikkje at Watchmen er over streken, snarare tvert imot. Det er ikkje nødvendig å halde seg til tungt marknadsførte og blodferske storproduksjonar for at denne tråden skal gå rundt.

 

NB: Mitt bruk av ordet "observant" refererer utelukkende til det faktum at det er en nyttig ting å være nettopp observant for å delta i bildequiz - ikke noe mer. Hvordan du får det til at jeg gjennom det ordvalget mener å oppheve meg selv er meg komplett uforståelig.

Fint at det ikkje var slik du meinte det, men eg står likevel fast på at det er lett å tolke det slik.

Link to comment
Share on other sites

 

snip

 

Le Doulos kommentaren min var - i likhet med mine andre innspill (øglekommentaren i særdeleshet) - kun humoristisk ment. Jeg trodde da virkelig at vi hadde såpass takhøyde her inne at man kunne komme med slike morobemerkninger uten å bli tolket som en arrogant og ufordragelig elitist. Litt artig stemning må man da kunne lage også i bildequizzen - den gravalvorlige og blodseriøse tonen du etterspør har aldri vært min stil. At du tolker mine forsøk på humor som nedlatende er beklagelig. Jeg trodde da at det har kommet klart fram tidligere at jeg ikke tar meg selv så forbasket høytidelig. Jeg trøster meg med at pretender i alle fall har skjønt at jeg liker å holde en litt ledig og leken tone.

 

Jeg står forørig fast å ta "Man On Wire" passet godt inn her, fordi 1) den vant Oscar, 2) den vant Oscar i 2009 og 3) denne Oscarvinnende dokumentaren har fått god distribusjon i Norge og 4) mange deltakere på et filmforum som dette kan tenkes å ha sett denne Oscarvinneren.

Link to comment
Share on other sites

 

Ok, så er det berre humor. Men då er du jaggu litt av ein moroklump. Du kan jo knapt skrive eitt einaste innlegg i quiztrådane utan å slå av ein vits.

 

Og ja, Man on Wire er svært kjend, men er det ikkje rimeleg at svært kjende filmar kategoriserast som "Light"? Og så kan endå meir kjende filmar, som det finst meir enn nok av, få plass i "Extra Light"?

Link to comment
Share on other sites

 
Og ja, Man on Wire er svært kjend, men er det ikkje rimeleg at svært kjende filmar kategoriserast som "Light"? Og så kan endå meir kjende filmar, som det finst meir enn nok av, få plass i "Extra Light"?

Du vet at hele quizkonseptet går ut på at det faktisk skal være noe å "gruble over"? Ser ikke helt poenget med at det postes bilder hele forumet kan ta på tre sek. Vitsen er borte.

Link to comment
Share on other sites

 

Du vet at hele quizkonseptet går ut på at det faktisk skal være noe å "gruble over"? Ser ikke helt poenget med at det postes bilder hele forumet kan ta på tre sek. Vitsen er borte.

 

vel, nå er det ikke tilfelle at hele forumet kan ta alle bildene i denne tråden på tre sek. det kan jeg selv skrive under på.

om du synes den er for lett kan du jo holde deg til hard da, eller starte opp extra hard sammen med de tøffeste gutta. dere kan bli extra-hard-gjengen.

Link to comment
Share on other sites

 

http://2.bp.blogspot.com/_2_SQZKe4yoY/SdFZUc3NgGI/AAAAAAAAAxg/MFwaLDrX4iI/s400/normal_internet-seriousbusiness.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v668/auciker/internet_serious_business3.jpg

http://cdn2.knowyourmeme.com/i/9990/original/internet-24591.jpg

 

jeez louise! dette er så klamt at det dogger av skjermen min.

Link to comment
Share on other sites

 

vel, nå er det ikke tilfelle at hele forumet kan ta alle bildene i denne tråden på tre sek. det kan jeg selv skrive under på.

om du synes den er for lett kan du jo holde deg til hard da, eller starte opp extra hard sammen med de tøffeste gutta. dere kan bli extra-hard-gjengen.

Nettopp. Kan ikkje dei mindre erfarne filmelskarane få ha dei lette quizane i fred? Det er jo stort sett berre ein handfull brukarar (somme gonger berre Montag og pretender) som deltek i biletquizane no, ettersom folk skal kome med "utfordringar" heile tida. Eg trur ikkje at det heilt har gått opp for enkelte kor eksepsjonelt mykje dei faktisk har sett.

 

jeez louise! dette er så klamt at det dogger av skjermen min.

Eg kan forsikre deg om at temperaturen ikkje er spesielt høg her. Årsaka til at det doggar av skjermen din er sannsynlegvis at internettet har varma opp informasjonen før han nådde fram til deg. Ikkje så overraskande, i grunnen. Slikt skjer stadig vekk. Eller så er det anden din som er svært varm.

Link to comment
Share on other sites

 

Her har det teke av sidan eg var innom sist ja!

 

Denne nye tråden var meint som eit spark og ein kritikk av måten "Bildequiz Light" hadde utvikla seg - frå ein plass for fellesskapet til ein plass for få individ. Biletet av E.T. var der sjølvsagt for å setje ting på spissen.

 

Eg tek humoren i det Montag gjer, men det er måte på kor mange gongar den same vitsen skal takast. Det viktigaste med ein quiz er å få folk til å tenkje seg om, samtidig som der er eit håp om at dei skal kunne kome fram til rett svar.

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...