Jump to content

Mammutsalg 2k10


ragoo
 Share

Recommended Posts

Ja, så ser jeg at mammutsalget starter i morgen, noen som vet hvor jeg kan finne katalog til salget, eller en ellers bra oversikt over hva de prøver å pushe på oss? må så klart være på nett, så man slipper målløs leting når man så tar turen til en bokhandel

 

ellers, man kan jo dele tips og oppfordringer, eller advarsler, om hva man bør satse på og hva man bør unngå under årets salg i denne tråden

Link to comment
Share on other sites

 

Vet ikke hvor man finner katalog, men moren min fikk i posten, så den ble opplest over telefon. Fikk overtalt henne til å kjøpe "Krig og fred" (var vel 200 per bind, mot de 400 det koster på bokkilden, altså til sammen 800kr billigere. Kan riktignok kjøpes knallbillig på engelsk til vanlig, men jeg foretrekker av en eller annen grunn å lese russerne på norsk).

 

Her er forresten hjemmesida, men jeg skjønner ikke greiene helt. Du må visst ha meldt deg på for å kunne logge inn, og du må logge inn for å kunne laste ned reklamemateriell.

 

Edit: For bokhandlere, den siden der ja. Glem det.

Link to comment
Share on other sites

 
Haugenbok har en grei oversikt. Vurderer Krig og fred selv, og/eller De besatte av Dostojevskij. Kan også nevnes at Bokklubben selger ut det som er igjen av Århundrets bibliotek-utgivelsene til 99 kr/stk, som kan bestilles på bokkilden.no eller kjøpes i Bokklubbens butikk i Nydalen.
Link to comment
Share on other sites

 
 

se der ja.

 

må i alle fall få meg Jernvognen av Stein Riverton. elsket Jasons tegneserieversjon av historien da jeg i sin tid leste den, så det kan jo være interessant å få lest originalverket også.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...