Jump to content

De beste plassene i Colosseum 1


mxyzptlk
 Share

Recommended Posts

Kort sagt skal jeg bestille en billett til Avatar 3D på Colosseum kino for meg og en kompis, ikke for å se en bra film (kommentert i "hvilken film..."-tråden tidligere), men for å oppleve siste skrik i CGI og 3D i godsalen. Vi har valgt en dato et stykke unna for å kunne grabbe de beste plassene, men når setevelgeren kommer opp klarer jeg ikke å se utifra den hvor de høyest ønskede plassene befinner seg. Jeg henvender meg derfor til den definitive samlingen av filmfreaks og -geeks i gamle Gnore, og spør: Er det noen her som er så "kjent" på Colosseum at de kan fortelle meg hvordan jeg skal bruke kinosalkartet til å oppnå ønsket resultat?

 

Vårt ønske er å sitte forrerst på den eller en av de seksjonene som har "tverrgang" i forkant - altså der man har rekkverk, ikke andre mennesker foran seg. Lenge siden sist jeg var der, var det slik at salen er delt inn i tre? I så fall skulle jeg gjerne visst radnummer på forrerste rad i både den midtre og bakre del.

 

Jeg ser at midtgangene på sideseksjonene er indikert på bildet, men jeg mener tydelig å huske at slike finnes også i midtseksjonene..? Kan noen hjelpe?

 

http://picz.no//331.jpg

Link to comment
Share on other sites

 
Det er ikke noe slikt i midtseksjonen på Colosseum. Anbefaler likevel rad 15-20 midt i salen. Blir aldri feil. Er ok beinplass i den salen uansett, og plages ikke av at det sitter folk på raden foran.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...