Jump to content

El svada


Fubarino
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
  • 5 months later...
 
 
 
Syntes egentlig ikke at de triste anmeldelsene fortjener mer enn én tråd. Gjerne i samme stil som denne. Bedre anmeldelser blir postet i "Hvilken film så du sist ..."-tråden hver dag. Jeg ser ingen grunn til at akkurat Mifune skal ha en egen kategori. Men for all del, bedre det enn at han forsøpler Anmeldelser-kategorien.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Trenger vi virkelig GoreGalore?

 

Synes iallefall vi kunne samlet alle postene hans i én tråd.

 

Hva synes dere?

Mifune kan skrive så mange poster han bare vil, men å opprette 1001 uinteressante plot- og trivia-tråder syntes jeg er totalt unødvendig. For å sette ting i perspektiv; hvis man ser bort i fra trådene Mifune allerede har opprettet, har forumet 1628 tråder. Vil vi at Mifunes "anmeldelser" skal utgjøre 1001/2629 av trådene her på Dfilm?

Link to comment
Share on other sites

 

Mifune kan skrive så mange poster han bare vil, men å opprette 1001 uinteressante plot- og trivia-tråder syntes jeg er totalt unødvendig. For å sette ting i perspektiv; hvis man ser bort i fra trådene Mifune allerede har opprettet, har forumet 1628 tråder. Vil vi at Mifunes "anmeldelser" skal utgjøre 1001/2629 av trådene her på Dfilm?

Er da hyggelig at Crinderman kom tilbake - vi må ikke skremme ham bort denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg ser ikke noe problem med det.

 

Er trådene i veien for deg? De ligger pent samlet i et underforum i et underforum.

 

I det hele tatt finner jeg denne kvalitetsvurderingen irriterende. Her skal vi, vi som "virkelig vet hvordan det skal postes" (gåseøyne, merk!), sitte og vurdere hva vi skal gjøre med det andre har skrevet. Skal vi begynne sånn, må jaggu mye lukes bort.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Ja, tenk å bare komme hit uten å innrette seg etter våre verdier og prinsipper! Dårlig integreringspolitikk i praksis! Tror du vi hadde fått lov til å lage en tråd om Godard på VG Debatt eller? Norske kirker i Saudi-Arabia, just saying. Naive er vi!
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Vet ikke om det har blitt nevnt enda (sånn bortsett fra at jeg vet at både jeg selv og Pretender har nevnt det), men de trådene er sturet vekk i et underforum av et underforum. Ikke akkurat noen oversvømming av noe som helst, med mindre du leser forumet ved å lage et tekstdokument med URL til alle de individuelle trådene (uten hensyn til plassering) og så klikker på tilfeldige adresser for å se hvor du havner. Forstår ikke at det er mulig å lage så mye drama ut av det her.
Link to comment
Share on other sites

 

Er ikke interessert i å lage drama. Jeg forstår bare ikke hvorfor den eneste brukeren på forumet som har en egen katogori, kun bruker den til å kopiere tråder direkte fra VGD. Hvis han først skal ha en egen kategori og 1001 tråder, hvorfor ikke legge litt arbeid i det? Les den siste anmeldelsen hans. Det eneste personlige han skriver er hvem han anbefaler den til, og hvilken karakter han gir den. Burde ikke trådene på forumet holde en viss standard? Jeg gidder ikke å bruke mer tid på dette nå hvis alle er uenige med meg. Avslutter med å sitere en vettug post fra en av Mifunes tråder:

 

Jeg fikk heller ikke det inntrykket av din "anmeldelse". Ser ikke helt poenget med å ha egne tråder for slike oppsummeringer som her presenteres - til slikt fungerer IMDB utmerket. Jeg forslår at du fremover legger litt mer arbeid i å gi oss din opplevelse av filmen. Slik det er nå kan du like godt legge inn årene.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Er mulig man på sikt kan slå trådene sammen til en tråd, og la den være i anmeldelsesforumet. Går an å ta det mer i retrospektiv da. Til nå synes jeg personlig det er greit at de postes seperat. Bare at noe skjer på forumet anser jeg som positivt. Å diskutere kvalitet er litt vanskelig kanskje, men jeg er enig i at Mifune kunne skrevet mer om sin opplevelse av filmene. Mye av disse ble vel skrevet i tørken på VGD da, og er vel enda ikke ajour med nåtiden hvor enn hvilken film han er på nå.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Mye av disse ble vel skrevet i tørken på VGD da, og er vel enda ikke ajour med nåtiden hvor enn hvilken film han er på nå.

 

S,

 

Så vidt jeg har skjønt det, så kopierer han vel over nå, men det er ikke 1001 tråder på vgd, så etterhvert vil han jo lage nye. Kanskje vil han da ha tatt til seg kritikken, hvis han vil/må. Er det egentlig så vanskelig å ikke klikke inn på tråden, hvis du synes den er unyttig?

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...