Jump to content

El svada


Fubarino
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
 

Fordi den passet så bra sammen med svadaet som fulgte! Kan ikke splitte opp en vits på den måten.

 

Ellers er det en film alle har hørt om, nesten alle har sett, det har vært reklamert for allerede av deg og andre på forumet en hel del, og anbefalingsteksten var vel ikke revolusjonerende, eller kastet noe nytt lys over filmen (hvor mye ville du gitt den teksten? av 10?).

 

Nå har du jo laget en ny post, som må få stå for husfreden.

 

 

Nå bærer det ut i kveldssolen.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
Dette er vel mer et resymé av filmens handlingsforløp, og kan knapt kalles en anmeldelse. Sorry, ass. Virker som du har store problemer med å oppfatte det Uruloki prøver å få frem i postene sine i Ser du for mye film-tråden.
Link to comment
Share on other sites

 

Da er det Urloki er ute etter noe jeg aldri vil klare og noe jeg tror jeg aldri har sett blitt gjort heller. Beklager, men det er alt jeg kan si. Oppsumerte vel ikke filmen noe særlig før i delen merkert som spoiler, men uansett : )

 

Kan vi diskutere filmen da. Hva er det dere så så inderlig vil vite? Hvordan jeg reagerte på att lyset var sånn og sånn. Hva mine tanker er om rynkene Penn får i pannen fra tid til tid?

Link to comment
Share on other sites

 

Vil bare legge til at: Du har hørt hva jeg liker og hva jeg svarer på i filmen. Du har hørt hva mine få problem med filmen er. Jeg har gitt min mening og jeg vil at du skal vise meg en som klarer å skape dette dere er ute etter.

 

Kan vel forøvrig også legge til at jeg er dritt lei av hvor kvalmt dette forumet ofte kan bli. Hørt om å vise litt høffelighet. Er dette en evne du mangler? Vil helst å slutt på slikt nå. Greit med heftige krangler fra tid til tid, men vi må da klare å ha en løs og noe munter tone, hvis ikke, hva er vitsen? Slippe ut raseri???

 

P.S. Dette går forferdelig Off Topic : (

Link to comment
Share on other sites

 

Som eksempel kan jeg vise til en av tekstene som har blitt lagt ut på forsiden: Zanns tekst om Barry Lyndon. Tror du må gå litt i deg selv av og til. Det er åpenbart du som ikke klarer å ta til deg noe som helst. Vet ikke om det skyldes mangel på intellekt eller innsyn, eller om du rett og slett bare er fryktelig trangsynt.

 

Når det kommer til forumet og kvalme: Tonen på forumet har alltid vært løssluppen og kameratslig, men det har kanskje endret seg litt etter at du registrerte deg? De store "kranglene" om ingenting som har oppstått de siste månedene har alle mer eller mindre involvert deg, og i flesteparten har det vært deg mot "røkla". I'm just saying...

 

Det er klart dette må være frustrerende for deg... Men det er nok flere her som rister på hodet over din oppførsel, og som begynner å få store problemer med å ta deg seriøst. Jeg ga opp for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

 

Som eksempel kan jeg vise til en av tekstene som har blitt lagt ut på forsiden: Zanns tekst om Barry Lyndon. Tror du må gå litt i deg selv av og til. Det er åpenbart du som ikke klarer å ta til deg noe som helst. Vet ikke om det skyldes mangel på intellekt eller innsyn, eller om du rett og slett bare er fryktelig trangsynt.

 

Når det kommer til forumet og kvalme: Tonen på forumet har alltid vært løssluppen og kameratslig, men det har kanskje endret seg litt etter at du registrerte deg? De store "kranglene" om ingenting som har oppstått de siste månedene har alle mer eller mindre involvert deg, og i flesteparten har det vært deg mot "røkla". I'm just saying...

 

Det er klart dette må være frustrerende for deg... Men det er nok flere her som rister på hodet over din oppførsel, og som begynner å få store problemer med å ta deg seriøst. Jeg ga opp for lenge siden.

 

 

Ja det er vel det som er prøblemet. Nå har jeg beklaget de to kranglene, men ja vel. man hører jo tydelig på deg at du bare prøver å være ufyselig. Det er bare å skylde på meg så mye du vil, men saken er jo at dere åpent sier at dere ikke respekterer meg gang på gang og det virker som at dere prøver å angripe meg når enn dere kan. Jeg skal lese anmeldelsen du sikter til for å se hva jeg har bommet så på. Nå må jeg si at jeg faktisk har over vanlig intelligens og at jeg tviler på at jeg er transynt, men dette er jo bare nok et tomsidig angrep. Jeg vet ikke riktig hva jeg skal tro her, men jeg prøver å være så hyggelig jeg kan.

 

Jeg elsker film og det er mye interessant som foregår på dette forumet, derfor blir jeg, men jeg synes at oppførselen din er rimelig uakseptabel og vil derfor ikke ta deg så veldig seriøst i fremtiden. Jeg tilgir svært lett, så det er ikke noe "jeg ungår deg" greie. Men hvis du ikke har noe fint å si så hold det inne i deg!

 

Du kan godt svare på dette innlegget. Sier du unnskyld kan vi starte med helt blanke ark, hvis ikke bryr jeg ikke meg noe nevneverdig. Håper at "trakaseringen" slutter uansett for dette sier jeg meg lei på. Gidder ikke mer krangling!

Link to comment
Share on other sites

 
Vil legge til at det var en flott anmeldelse av Barry Lyndon, men at jeg ikke helt ser hva du mener. Han analyserer en del, men går han virkelig inn i seg selv og henter ut følelser? Dette ser jeg ikke. Menn Zann, SUPER jobb.
Link to comment
Share on other sites

 

Jeg kan beklage den unødvendig skarpe tonen, men jeg syns likevel det er noe i det jeg skriver. Jeg syns du har en tendens til å se på deg selv som et offer, uten å tenke over din egen oppførsel. Du fremstår ikke for meg som en fleksibel person som klarer å se ting fra ulike perspektiv. Samtidig virker det som du sliter med å ta til deg kritikk, eller ihvertfall å tolke denne kritikken slik den er ment å bli tolket. Jeg vet ikke..

 

Om du velger å ta meg seriøst fremover er helt opp til deg... Men jeg tror ikke du hadde tapt noe på å ta til deg noe av den kritikken (som du tydeligvis ser på som trakassering) du har fått her på forumet. Det å avfeie dette som trakassering og mobbing blir i mine øyne en veldig barnslig og enkel løsning, og noe som aldri vil føre til at tonen mellom deg og de andre forummedlemmene vil bedre seg. Du kan selvsagt se på det store flertallet av medlemmene her på forumet som bedrevitere som bare ønsker deg vondt, eller du kan gå litt inn i deg selv. Hvorfor får du støtt og stadig hele forumet på nakken?

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg oppfordrer til saklighet og god tone. Crinderman kan vi diskutere i andre tråder, både han og denne filmen fortjener at vi holder oss til saken.

Jeg stemmer for at vi lager en Crinderman-tråd.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Akutten faktisk? Jøsses. Men du vet egentlig ikke hva pine deg gjenom en serie er før du har prøvd å dratt deg gjennom That's '80s Show. Det er mye verre enn tre sesonger av Akutten, skal jeg si deg... (Ikke det at den serien er så himla bra at det gjør noe :blink: )...

 

Du ser så mye drit, Kris at jeg får helt vondt på dine vegne... :P

Link to comment
Share on other sites

 

Du ser så mye drit, Kris at jeg får helt vondt på dine vegne... :P

 

Hehe, mye dritt man har kommet gjennom i sine lange filmdager ja, men jeg ser veldig mye bra også! Du må huske på det ;)

Kan ikke si at du er noen engel heller keyser ;) selv om du har sett mye mindre dritt enn meg...

Link to comment
Share on other sites

 

Hehe, mye dritt man har kommet gjennom i sine lange filmdager ja, men jeg ser veldig mye bra også! Du må huske på det ;)

Kan ikke si at du er noen engel heller keyser ;) selv om du har sett mye mindre dritt enn meg...

 

Ja, jeg så jo Wanted en dag, og Van Wilder 3.... :unsure:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

While promoting his latest comedy, 'Death at a Funeral,' Chris Rock revealed that his next project included writing 'High and Low' for director Mike Nichols. The film would be a remake of famed Japanese director Akira Kurosawa's 1963 detective thriller.

 

http://www.bvonmovies.com/2010/04/12/chris-rock-to-remake-thriller-high-and-low-for-mike-nichols

 

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...