Fubarino 4 Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Tja, en rolig måned..... Kick-Ass: 73/100Likte den godt, skjønner ikke helt hva Montages.no maser om, jeg ble hvertfall ikke kåt av Hit-Girl..... Shutter Island: 75/100Joda, ikke så ille, men ble ikke det helt store så lenge jeg hadde lest boka. The Square: 70/100Et slags forsøk på å lage en Cohen-film, av to australske brødre....hadde hjulpet hvis protagonisten hadde vært sympatisk. Red Riding-trilogien: 72/100West Yorkshire er aldri feil i min bok, koste meg, hvertfall med de 2 første. Wild at Heart: 74/100 GjensynHusket ikke at den var såpass "out there". Dafoe er uforglemmelig. On The Waterfront: 75/100Denne gjorde at jeg fant ut at jeg må sjekke ut Lee J. Cobb nærmere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted May 5, 2010 Report Share Posted May 5, 2010 Tja, tror ikke jeg har sett så mye annet enn rævva bussfilmer og et par gjensyn med Lila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wusuki 0 Posted May 31, 2010 Report Share Posted May 31, 2010 Filmer sett i Mai:1. Son of the Mask (2005) 1/10 Muligens den dårligst filmen jeg noensinne har sett.2. Shade (2003/I) 4/103. Women in Cages (1971) 4/104. Heist (2001/I) 5/105. Yattâman (2009) 5/106. The Boondock Saints II: All Saints Day (2009) 5.5/107. T.N.T. Jackson (1974) 6/108. The Howling (1981) 6/109. Ninja Assassin (2009) 6/1010. Avatar (2009) 6.5/1011. A Moment of Innocence (1996) 7/1012. bodyguards and assassins (2009) 7/1013. The Taking of Pelham One Two Three (1974) 7/1014. The Book of Eli (2010) 7/1015. Coffy (1973) 7/1016. Män som hatar kvinnor (2009) 8/1017. Shutter Island (2010) 8/1018. Diary of a country priest (1951) 8/1019. Låt den rätte komma in (2008) 8/10 (gjensyn)20. Caché (2005) 8/1021. Defendor (2009) 9/1022. Public enemy NO.1 part 1 (2008) 9/1023. Tiger on the Beat (1988) 9/1024. Kick-Ass (2010) 9/1025. There Will Be Blood (2007) 9.5/10 Ble litt amputert måned på grunn av eksamen. Litt varierende kvalitet, men ellers en ganske så fin måned. Ble spesielt positivt overrasket over Diary of a country priest, Caché, Defendor og Tiger on the Beat som jeg egentlig ikke visste så mye om før jeg så dem. Hadde store forventninger til både Kick-Ass og There Will Be Blod og de skuffet så absolutt ikke. Månedens skuffelse må ha vært The Howling som jeg har hørt skulle være en like bra som American Werwolf in London noe den ikke var i nærheten av, men var en helt ok+ film. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Filmer sett i Mai Gjensyn er markert med * Månedens beste: There Will Be Blood (2007) * Månedens dårligste: Alice in Wonderland (2010) Månedens overraskelse: Whisper of the Heart (1995) Månedens skuffelse: Unforgiven (1992) Månedens gjensyn: Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) *1. There Will Be Blood (2007, Anderson) [IMDB] 10/10 * http://img683.imageshack.us/img683/9554/img7025j.jpg http://img24.imageshack.us/img24/9706/img6896m.jpg 2. The Good, the Bad and the Ugly (1966, Leone) [IMDB] 10/10 *http://img215.imageshack.us/img215/2549/90020good20bad20ugly20b.jpg http://img69.imageshack.us/img69/2549/90020good20bad20ugly20b.jpg3. Lost in Translation (2003, Coppola) [IMDB] 9/10 *http://img294.imageshack.us/img294/9551/84534668.jpg http://img218.imageshack.us/img218/2241/45252583.jpg 4. The Man Who Wasn't There (2001, Coen) [IMDB] 9/10http://img192.imageshack.us/img192/4441/mwwtbwbarbreshopc.jpg http://img202.imageshack.us/img202/9629/201006010700.png 5. The Proposition (2005, Hillcoat) [IMDB] 9/10 *http://img188.imageshack.us/img188/417/brd80020propositionlarg.jpg http://img375.imageshack.us/img375/417/brd80020propositionlarg.jpg 6. Dead Man (1995, Jarmusch) [IMDB] 9/10 *http://img707.imageshack.us/img707/2863/90020largedeadmanbluray.jpg http://img109.imageshack.us/img109/2863/90020largedeadmanbluray.jpg 7. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004, Gondry) [IMDB] 9/10 *http://img155.imageshack.us/img155/2672/eternalsunshinede3.jpg http://img442.imageshack.us/img442/8072/eternalsunshinehk2.jpg 8. Whisper of the Heart (1995, Kondo) [IMDB] 9/10http://img195.imageshack.us/img195/5246/whisper7ed2.jpg http://img266.imageshack.us/img266/9534/whisper6pi8.jpg 9. Megane [Glasses] (2007, Ogigami) [IMDB] 9/10http://img139.imageshack.us/img139/8973/clipboard0580.png http://img227.imageshack.us/img227/7076/clipboard03110.png 10. A Pure Formality (1994, Tornatore) [IMDB] 8/10http://img191.imageshack.us/img191/3454/201006010714.png http://img706.imageshack.us/img706/935/201006010713.png 11. For a Few Dollars More (1965, Leone) [IMDB] 8/1012. Being John Malkovich (1999, Jonze) [IMDB] 8/10 *13. Symbol (2009, Matsumoto) [IMDB] 8/1014. Pociag [Night Train] (1959,Kawalerowicz) [IMDB] 8/1015. I Stand Alone (1998, Noé) [IMDB] 8/10 *16. A Fistful of Dollars (1964, Leone) [IMDB] 8/1017. Il divo (2008, Sorrentino) [IMDB] 8/1018. The Road (2009, Hillcoat) [IMDB] 8/1019. You Don't Know Jack (2010, Levinson) [IMDB] 8/1020. The Bourne Identity (2002, Liman) [IMDB] 8/10 *21. The Bourne Ultimatum (2007, Greengrass) [IMDB] 8/10 *22. The Bourne Supremacy (2004, Greengrass) [IMDB] 7/10 *23. The Fugitive (1993, Davis) [IMDB] 7/10 *24. Seconds (1966, Frankenheimer) [IMDB] 7/1025. The Ninth Gate (1999, Polanski) [IMDB] 6.5/1026. My Neighbors the Yamadas (1999, Takahata) [IMDB] 6/1027. Maléfique (2002, Valette) [IMDB] 6/1028. Contact (1997, Zemeckis) [IMDB] 6/1029. Pandorum (2009, Alvart) [IMDB] 6/1030. Unforgiven (1992, Eastwood) [IMDB] 6/10 31. Precious (2009, Daniels) [IMDB] 6/1032. Metropia (2009, Saleh) [IMDB] 6/1033. A Perfect Getaway (2009, Twohy) [IMDB] 5/1034. Alice in Wonderland (2010, Burton) [IMDB] 3/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenkjør 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Meget tight Badsmile...meget meget tight Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vandelay 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Filmer sett i mai: Månedens beste: The GraduateMånedens dårligste: WatchmenMånedens overraskelse: Den brysomme mannenMånedens skuffelse: Watchmen 1. The Graduate - 10/10http://img576.imageshack.us/img576/2809/90020the20graduate20blu.jpghttp://img155.imageshack.us/img155/2809/90020the20graduate20blu.jpg 2. After Hours - 10/10http://img3.imageshack.us/img3/1203/62487535.jpghttp://img203.imageshack.us/img203/7947/92384120.jpg 3. In the City of Sylvia - 9/10http://img7.imageshack.us/img7/5835/screen15379.jpghttp://img7.imageshack.us/img7/6717/screen15381.jpg 4. Den brysomme mannen - 9/10http://img693.imageshack.us/img693/7020/vlcsnap783992pq4.jpghttp://img25.imageshack.us/img25/6539/vlcsnap783371mk9.jpg 5. 25th Hour - 9/10http://img85.imageshack.us/img85/4020/vlcsnap2010021502h16m21.pnghttp://img43.imageshack.us/img43/5790/vlcsnap2010021502h48m25.png 6. Rear Window - 9/10http://img24.imageshack.us/img24/1153/8002020rear20windowpdvd.jpghttp://img171.imageshack.us/img171/1153/8002020rear20windowpdvd.jpg 7. Dead Man - 9/10http://img707.imageshack.us/img707/2863/90020largedeadmanbluray.jpghttp://img109.imageshack.us/img109/2863/90020largedeadmanbluray.jpg 8. Good Will Hunting - 9/10http://img204.imageshack.us/img204/3941/96020good20will20huntin.jpghttp://img22.imageshack.us/img22/3941/96020good20will20huntin.jpg 9. The Shawshank Redemption - 9/10http://img39.imageshack.us/img39/485/large20shawshank20redem.jpghttp://img44.imageshack.us/img44/485/large20shawshank20redem.jpg 10. City of God - 9/10http://img218.imageshack.us/img218/5188/r2uk004046.jpghttp://img130.imageshack.us/img130/1041/r2uk003334ff.jpg 11. Seven - 9/1012. Fargo - 9/1013. Fight Club - 9/1014. Chinatown - 9/1015. Sin City - 9/1016. Zodiac- 9/1017. Groundhog Day - 8/1018. Lost in Translation - 8/1019. Mystic River - 8/1020. No Country for Old Men - 8/10 21. The Great Escape - 8/1022. Annie Hall - 8/1023. Spring, Summer, Fall, Winter...and Spring - 8/1024. Before Sunrise - 8/1025. The Pianist - 8/1026. Rain Man - 8/1027. Gerry - 8/1028. Elephant - 8/1029. The Departed - 8/1030. Kill Bill: Vol. 1 - 8/10 31. Match Point - 8/1032. O Lucky Man! - 7/1033. The Road - 7/1034. Kill Bill: Vol. 2 - 7/1035. Brazil - 7/1036. Sleeper - 7/1037. Every Thing You Always Wanted to Know About Sex - 7/1038. Risky Business - 7/1039. L.A. Confidential - 7/1040. Before Sunset - 6/10 41. Paranoid Park - 6/1042. Interstate 60 - 6/1043. Blood In Blood Out - 6/1044. Bananas - 6/1045. Felon- 6/1046. Dogma - 5/1047. Rushmore - 4/1048. Watchmen - 2/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubrick 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Ble en del noir på slutten av kåringen. 1. The Big Heat 9/102. Key Largo 8/103. Out of the Past 8/104. The Asphalt Jungle 8/105. Kiss Me Deadly 8/106. King of Kong 8/107. Scarlet Street 8/108. Pickup on South Street 8/109. Angels with Dirty Faces 8/1010. Food Inc 8/1011. Our Daily Bread 8/1012. Harry Brown 7/1013. Hotel St. Pauli 7/1014. Picassos äventyr 7/1015. Crazy Heart 7/1016. The Condemned 6/1017. Pontypool 6/1018. Ong Bak 2 6/1019. Tomme Tønner 5/1020. Youth in Revolt 4/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 1. La Jetée, 85/1002. In a Lonely Place, 82/1003. Brazil, 78/1004. Brute Force, 75/1005. The Narrow Margin, 75/1006. Night and the City, 75/1007. This Gun for Hire, 75/1008. Harry Brown, 75/1009. Shutter Island, 75/10010. A Short Film about John Bolton http://kingsheepblog.files.wordpress.com/2010/01/youth-in-revolt-photo.jpg11. Youth in Revolt, 72/10012. Green Zone, 70/10013. Act of Violence, 70/10014. The Boat that Rocked, 70/10015. Unthinkable, 70/10016. The Losers, 60/10017. Solomon Kane, 60/10018. Chloe, 60/10019. Sherlock Holmes, 55/10020. The Informers, 10/100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 17 filmer i mai. De fem beste:Adaptation. (Jonze, 2002)La Resa dei conti (The Big Gundown; Sollima, 1966)No Direction Home: Bob Dylan (Scorsese, 2005)Persepolis (Paronnaud/Satrapi, 2007)Sunset Blvd. (Wilder, 1950) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Battleship Potemkin - 9/10Kick-Ass - 8/10The King of Kong - 7/10The Sovereigns Servant - 3/10 Slappeste måneden ever. Blir bedre med sommer, jeeepp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizzmopper 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Tror jeg har sett rundt 20 filmer i mai, og en del bra også.De beste var: - The War Game (1965) 9/10- Mad Detective (2007) 9/10- Dersu Uzala (1975) 9/10- Men in War (1957) 8/10- Wake in Fright (1971) 8/10- They Live (1988) 8/10- Naked (1993) 8/10- Seven Men From Now (1956) 8/10- Under the Flag of the Rising Sun (1972) 8/10- The Cameraman (1928) 8/10 Den verste var Ted Bundy (2002) med god margin, 3/10. Men in War og Wake in Fright skal få et gjensyn en gang. De har på en måte blitt bedre etter at jeg har tenkt på dem i ettertid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmonaut 11 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Topp 10 denne måneden:01. Sinbad of the Seven Seas (1989)02. Di yi lei xing wei xian aka. Dangerous Encounters: 1st Kind (1980)03. Strike Commando (1987)04. Samurai Cop (1989)05. Ore ni sawaru to abunaize aka. Black Tight Killers (1966)06. Nerawareta gakuen aka. The Aimed School (1981)07. For Y'ur Height Only (1981)08. Dünyayi kurtaran adam aka. Turkish Star Wars (1982)09. Dung fong tuk ying aka. Eastern Condors (1987)10. The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover (1989) Veldig god filmmåned dette. Mye klassisk b-film og andre godbiter. Merket meg at 9/10 filmer på listen er fra 80-tallet. Betyr vel at de i alle fall gjorde noe riktig på 80-tallet. http://img340.imageshack.us/img340/1821/sinbadseas7.jpg Sinbad er diskutabelt høydepunktet i Lou Ferrignos store karriere (Større en hans prestasjon som tilbakestående i The Cage), med mer absurde situasjoner enn Hercules (hvilken annen film lager hovedpersonen et tau av sammenknyttede slanger for å kltre ut av en hule?) og en lang, lang rekke med fantastiske replikker (and you know it!). Utvilsomt ukas høydepunkt, men Hark Tsuis 3. film Dangerous Encounters: 1st Kind er ikke så langt bak. Jeg tør påstå at dette er Hark Tsui's beste film (uten at jeg har sett for mye, så hvis noen er uenig så er det bare å skrike ut en tittel). Filmen er utrolig mørk, og klarte faktisk ikke å komme gjennom den relativt liberale sensuren i HK. Hark Tsui filmet derfor 1/3 av filmen på nytt, og de utklippede scenene ble kastet. Jeg anbefaler 'Director's Cut', selv om de originale scene hentet inn fra en bootleg er av rimelig lav kvalitet. http://img541.imageshack.us/img541/3135/dangerousencounters1stk.jpg Italiensk-produserte Strike Commando med Reb Brown (Hehe, jepp) i hovedrollen, er et av mesterverkene til Bruno Mattei. Det er en virkelig kuriositet den kom ut i 89 -- 15 år etter Vietnamkrigen, og noen år etter antikrigsfilmer som Apocalypse Now, Full Metal Jacket og Platoon -- og klarer å vise det mest patriotiske og pro-amerikanske bildet av Vietnamkrigen noensinne. Svær festlig med andre ord, og krydret med Reb Browns fantastiske krumspring og kommentarer er dette selvsagt gull. Har også en av tidenes beste filmfighter, kun slått av den i Undefeatable:http://www.youtube.com/watch?v=-yGL5UCoaiU Black Tight Killers er en godbit som minner mye om noe laget av Seijun Suzuki. Unektelig mye å sette fingern på, men det er også noe av sjarmen. Svært morro er det læll. Det samme kan sies om Nobuhiko Obayashis The Aimed School (??). Ikke noe ny Hausu, men har mye av det samme som gjør Hausu så fantastisk. Dünyayi kurtaran adam er i utgangspunktet oppskriften på hvordan man ikke skal lage film. Det er en fullstendig talentløs nullbudsjettsfilm, men det er litt fart i den, og det gjør filmen til en uforglemmelig og svært underholdende affære. For Y'ur Height Only er heller ingen høybudsjettsfilm, men hvem kan ikke like en filippinsk 007-kopi med Weng Weng i hovedrollen? Weng Weng er kongen:http://www.youtube.com/watch?v=eqh5O9LbjhY Månedens største overraskelse kom med Greenaways The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover. Hadde svært lite til overs for The Baby of Mâcon, men denne var virkelig god.http://img704.imageshack.us/img704/8713/thecookthethiefhiswifea.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizzmopper 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Kosmonaut: Mye artig film her, ser du har en spesiell filmsmak.Jeg bestilte nettopp Maniac Cop (1988), noe jeg vil tro er i din gate. Har du sett den, og hva synes du om den? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiddo 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Mai var litt av en måned. De fem beste jeg så, av mange bra: Coeur fidèle (The Faithful Heart; Epstein, 1923)Mènilmontant (Kirsanoff, 1926)Odds Against Tomorrow (Wise, 1959)Great Day in the Morning (Tourneur, 1957)Crossfire (Dmytryk, 1947) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmonaut 11 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Jeg bestilte nettopp Maniac Cop (1988), noe jeg vil tro er i din gate. Har du sett den, og hva synes du om den?Maniac Cop er absolutt verdt å få med seg, selv om det ikke er en favoritt her i huset. Underholdende, men den er ikke like hysterisk som f.eks Samurai Cop (på listen min), som forresten prøver å cashe inn på Maniac Cop (og prøver seg på en formel som likner Lethal Weapon):http://img297.imageshack.us/img297/6952/maniach.jpghttp://img571.imageshack.us/img571/9711/samuraicopdvd.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizzmopper 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Hehe, jeg gleder meg. Skal få med meg Samurai Cop også da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merk. 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Mai1. Tengoku to jigoku aka Heaven and Hell (1963, Kurosawa)2. Ano natsu, ichiban shizukana umi aka A Scene at the Sea (1991, Kitano)3. Stroszek (1977, Herzog)4. Jeder für sich und Gott gegen alle aka The Enigma Kaspar Hauser (1974, Herzog)5. Les quatre cents coups aka The 400 Blows (1959, Truffaut)6. Jour de fête (1949, Tati)7. A History of Violence (2005, Cronenberg)8. Yuke yuke nidome no shojo aka Go, go Second Time Virgin (1969, Wakamatsu) ...9. Diabolique (1996, Chechik)10. Nacho Libre (2006, Hess) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted June 1, 2010 Author Report Share Posted June 1, 2010 Hvor fikk du tak i Second Time Virgin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merk. 0 Posted June 1, 2010 Report Share Posted June 1, 2010 Gjennom ethernetkabelen min. Altså var ikke alle sett på DVD. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merk. 0 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Juni 5/51. All About Lily Chou-Chou (Iwai)2. Stalker (Tarkovskij) 4/53. Kids Return (Kitano)4. Fantastic Mr. Fox (Anderson)5. Get Him to the Greek (Stoller)6. Thirty Two Short Films About Glenn Gould (Girard)7. The Rocky Horror Picture Show (Sharman) 3/58. Unforgiven (Eastwood)9. Rules of the Game (Renoir)10. People on Sunday (Siodmak/Siodmak/Ulmer/Zimmermann/Gliese)11. Splice (Natali)12. The Man Who Stole the Sun (Hasegawa)13. The Island (Bay) 2/5- 1/5 14. The Tooth Fairy (Lembeck) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted July 1, 2010 Author Report Share Posted July 1, 2010 Filmer Sett i JuniGjensyn er markert med *Månedens beste: Scener ur ett äkteskap, Höstsonaten, Viskningar och rop , Saraband, Smultronstället, Happiness *Månedens dårligste: Independence Day *Månedens overraskelse: SarabandMånedens skuffelse: Deliverance (Ingen dårlig film, forventet noe annet bare) 1. Scener ur ett äkteskap (TV-Versjon) (1973) 10/10http://img256.imageshack.us/img256/176/scenes52zr.png http://img59.imageshack.us/img59/9610/scenes32hr.png 2. Höstsonaten (1978) 10/10http://img62.imageshack.us/img62/2307/46776958.jpg http://img257.imageshack.us/img257/6205/20973066.jpg 3. Viskningar och rop (1972) 10/10http://img404.imageshack.us/img404/6093/capture002qx9.jpg http://img18.imageshack.us/img18/1218/capture007ol4.jpg4. Saraband (2003) 10/10http://img268.imageshack.us/img268/6786/saraband7gf7.jpg http://img10.imageshack.us/img10/3480/saraband10so8.jpg5. Smultronstället (1957) 10/10http://img641.imageshack.us/img641/8094/52q7tdf.jpg http://img265.imageshack.us/img265/8247/4mmctxz.jpg 6. Happiness (1998) 10/10 *http://img268.imageshack.us/img268/3297/happiness2c.jpg http://img190.imageshack.us/img190/2287/happiness1.jpg 7. The Wayward Cloud (2005) 9/10 *http://img684.imageshack.us/img684/7181/pdvd0015.jpg http://img293.imageshack.us/img293/9839/pdvd0091.jpg 8. Manhattan (1979) 9/10 *http://img821.imageshack.us/img821/9914/vlcsnap86438040qn.jpg http://img718.imageshack.us/img718/166/vlcsnap86459649bx.jpg 9. Rosemary's Baby (1968) 9/10http://img20.imageshack.us/img20/5697/bscap0288lx.jpg http://img339.imageshack.us/img339/3082/bscap0007zg.jpg 10. Fear and Loathing in Las Vegas (1998) 8/10 *http://img215.imageshack.us/img215/5798/vlcsnap13971236gu1.png http://img411.imageshack.us/img411/3001/vlcsnap13970073fh1.png 11. Life During Wartime (2009) 8/1012. Twelve Monkeys (1995) 8/10 *13. Deliverance (1972) 8/10 14. Sin City (2005) 8/10 *15. A Single Man (2009) 8/1016. A Very Long Engagement (2004) 7/10 *17. Not the Messiah: He's a Very Naughty Boy (2010) 7/1018. H-8... (1958) 7/1019. The Secret in Their Eyes (2009) 6/1020. Arlington Road (1999) 6/1021. A Hard Day's Night (1964) 6/10 22. High Fidelity (2000) 6/10 *23. The Mothman Prophecies (2002) 5/10 *24. Independence Day (1996) 4/10 * "Serie" "Dr. Horrible's Sing-Along Blog" (2008) 7/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonzoor 0 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Filmer sett i juni 01) The Good, The Bad, And The Ugly (Leone, 1966) - 10/1002) Once Upon a Time in the West (Leone, 1968) - 10/10 03) One Flew Over the Chuckoos Nest (Forman, 1975) - 9/1004) American History X (Kaye, 1998) - 9/1005) The Elephant Man (Lynch, 1980) - 9/1006) Werckmeister Harmoniak (Tarr, 2000) - 9/1007) Rocky (Avildsen, 1976) - 9/1008) For a Few Dollars More (Leone, 1965) - 9/10 09) Children of Men (Cuaron, 2006) - 8/1010) Pulp Fiction (Tarantino, 1994) - 8/1011) Gladiator (Scott, 2000) - 8/1012) The Rock (Bay, 1996) - 8/1013) The Fox and the Hound (Berman/Rich, 1981) - 8/1014) The Outlaw Josey Wales (Eastwood, 1976) - 8/10 15) Dirty Harry (Siegel, 1971) - 7/1016) Dead Man Walking (Robbins, 1995) - 7/1017) Persepolis (Paronnaud/Satrapi, 2007) - 7/1018) Leon (Besson, 1994) - 7/1019) Unforgiven (Eastwood, 1992) 7/10 20) The Wild Bunch (Peckinpah, 1969) - 6/10 21) Men Who Stare at Goats (Heslov, 2009) - 4/10 22) Fatso (Frölich, 2008) - 3/10 Fantastisk filmmåned for min del. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Filmer sett i Juni 2010 Som vanlig, lite. 9/10 The Thing (1982) (gjensyn) The General (1926) Seven (1995) (gjensyn) 8/10 High Fidelity (2000) Being John Malkovich (1999) La battaglia di Algeri (1966) La Jetée (1962) 7/10 In The Shadow of the Moon (2007) Paranormal Activity (2007) 6/10 It Runs In The Family (2003) 3/10 Passchendaele (2008) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 17 filmer i juni. Topp 5:Wise Blood (Huston, 1979)Being John Malkovich (Jonze, 1999)Perfect Blue (Kon, 1998)Neko no ongaeshi (The Cat Returns; Morita, 2002) Tenkû no shiro Rapyuta (The Castle in the Sky; Miyazaki, 1986) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted July 31, 2010 Author Report Share Posted July 31, 2010 Spirited Away 9/10The Thing 8/10Princess Mononoke 8/10Pom Poko 8/10Suspiria 8/10Dogtooth 8/10Fight Club 8/10Inception 8/10Pan's Labyrinth 7.5/10Taxidermia 7.5/10Escape from New York 7/10Mr. Nobody 7/10Sauna 6.5/10De dødes tjern 6.5/10The Shawshank Redemption 6/10X-Men 6/10X2: X-Men United 6/10X-Men: The Last Stand 4/10X-Men Origins: Wolverine 3/10Shrek Forever After 3/10Juli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.