KrisBl 0 Posted April 1, 2010 Report Share Posted April 1, 2010 Filmer sett i Mars: 1/10Scream 3Legion 3/10Buzz Lightyear of Star Command: The Adventure BeginsThe Return of JafarDa Bing Xiao Jiang/Little Big SoldierNinja AssasinScream 2Cirque du Freak: The Vampire's Assistant 4/10Im Sog der Nacht/Nattsug [Night Rush]: 4/10 (kino) 5/10Cedres et Sang/Ashes and Blood (Kino)The Princess and the FrogHalloween (1978) 6/10The Blind SideSap yueh wai sing/Bodyguards and Assassin (Kino)From Paris With LoveThe Night of the Hunter [1955] (Kino) 7/10The Beautiful Country (Svak - Kino)ScreamKanikôsen [2009] (Kino)Amreeka: 7/10 (2 ganger, Grunnet Kinovert - Kino)Lebanon/Libanon: 7/10 (Kino) 8/10The Limits of Control (Kino)Shifty: 8/10 (Kino)Katalin Varga: 8/10 (Kino)Fantastic Mr. Fox: 8/10The House of the Devil: 8/10 (Kino)Wu/Fog (2009): 8/10 (Kino)Lion King: 8/10 (Sterk - Gjensyn)En Ganske Snill Mann: 8/10 (Sterk)R: 8/10 (Sterk - Kino) 9/10Mary and Max: 9/10 (Kino)Network: 9/10 (Sterk) Serier: 30 Rock:Season 3: Episode 12-22Season 4: Episode 1-15(7/10) How I Met Your Mother:Season 5: Episode 16-18(7/10) The Big Bang Theory:Season 3: Episode 16-18(8/10) 24:Season 8: Episode 10-13(7/10) Peep Show:Season 1: Episode 1-6Season 2: Episode 1-6Season 3: Episode 1-6Season 4: Episode 1-6Season 5: Episode 1-6Season 6: Episode 1-6(7/10) Extras:The Extra Special Series Finale(7/10) Californication:Season 1: Episode 1-12Season 2: Episode 1-12Season 3: Episode 1-12(9/10) 8 Simple Rules... for Dating my Teenage Daughter:Season 2: Episode 9-24Season 3: Episode 1-24(6/10) Smallville:Season 9: Episode 14(6/10) Devil May Cry:Season 1: Episode 1-12(6/10) Deadwood:Season 1: Episode 1-3(8-9/10) Band of Brothers:Season 1: Episode 8-10(10/10) Supernatural:Season 5: Episode 15(8/10) The Vampire Diaries:Season 1: Episode 15(6/10) Kortfilmer: Carmencita: 6/10How the Grinch Stole Christmas: 7/10What's Opera, Doc?: 6/10Duck Amuck: 8/10The Band Concert: 7/10Duck Dodgers in the 24½th Century: 7/10One Froggy Evening: 5/10Gertie the Dinosaur: 7/10Red Hot Riding Hood: 6/109 (2005): 7/10 (Svak)Porky Pig in Wackyland: 5/10King-Size Canary: 6/10Three Little Pigs: 7/10 (Gjensyn)Rabbit of Seville: 6/10THe Old Mill: 6/10Bad Luck Blackie: 6/10The Great Piggy Bank Robbery: 5/10Popeye The Sailor Meets Sinbad The Sailor: 7/10Snow-White: 6/10Coal Black and de Sebben Dwarfs: 5/10A Grand Day Out with Wallace and Gromit: 7/10Wallace & Gromit in the Wrong Trousers: 7/10 Stand-Up: Ricky Gervais Live - Animals!: 5/10Ricky Gervais Live 2 - Politics: 5/10Ricky Gervais Live 3 - Fame: 4/10Jerry Seinfeld - I'm Telling You for the Last Time: 7/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 16 filmer i mars. Topp fem:Hunger (Steve McQueen, 2008) 9/10El secredo de sus ojos (Juan José Campanella, 2009) 8/10Shutter Island (Martin Scorsese, 2010) 8/10Wasp (kortfilm) (Andrea Arnold, 2003) 8/10En ganske vanlig mann (Hans Petter Moland, 2009) 8/10 Skuffelser:Alice in Wonderland (Tim Burton, 2009) 5/10 (oppblåst, livløs, slitsom 3D-effekt, jeg-er-for-gammel-for-tivolifilmene-til-Burton-nå)Nocturne (kortfilm) (Lars von Trier, 1980) 5/10 (svulstig rævmøkk) BadSmile: Hvordan endte du opp med gjensyn av Jurassic Park II og (spesielt) III? :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted April 2, 2010 Report Share Posted April 2, 2010 JP II og III er typiske filmer man så når man var 10 år. Forståelig med gjensyn, selv om JPIII er noe av det verste jeg har sett noensinne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted April 2, 2010 Author Report Share Posted April 2, 2010 Som Cypheron skrev, var vel mest pga av nostalgi, pluss så nummer 1 ett par uker før, da må jeg nesten se resten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiddo 0 Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Fem beste i mars: Ordinary People (Perisic, 2009), en film som ikke vil ha oss til å føle med karakterene, men med bildene og rytmen de opptrer i (og gjennom det føle med karakterene). Perisic lar samspillet mellom lys og skygge stå for snakkinga og slår ikke jæveligheten inn i trynet på deg, men lar den synke inn... Helt vanvittig bra. My Night at Maud’s og Claire’s Knee (Rohmer): Ikke at jeg har tenkt så ofte på de etter at jeg så de, men når jeg først tenker på de, gjenkaller jeg noen bilder (særlig fra Claire’s Knee) og samtaler/ord/blikkvekslinger (særlig fra My Night) som puster av liv; jeg husker de som veldig levende filmer, veldig levende og inspirerende, og husker at jeg må se mer av Rohmer. Jeg skulle ønske Ray fikk gjort slutten sånn han ville ha den*, men On Dangerous Ground er enormt good shit uansett. Noir på sitt mest myke og beinharde, til hver sin tid, snarere enn på samme tid; første halvtimen er fylt av gjennomført dårlig stemning – moralen og asfalten stinker - men fra vår ensomme antihelt kjører ut av storbyen, snakker vi frisk luft og muligheter for noe bedre. Regissert med hjerte og en utrolig sans for rytme og visuell historiefortelling. Tenk deg en mer noirsk og melodramatisk Denis! Nei, jeg bare kødder egentlig, men jeg tror kanskje det er noe der, om enn bare et par, tre snøfnugg... Lebanon (Maoz, 2009) er, som jeg har sagt før, verdt å se for åpnings- og sluttbildet alene. Dessuten er hele denne filmen jævlig bra. Katalin Varga (Strickland, 2009): En film som er og føles kort. Kort og konsentrert. Som et dikt, eller en novelle. Det er noe voldsomt som hviler over denne filmen, den har et kraftig temperament som kommer til uttrykk i alt fra rytmen til komposisjonene, mise-en-scènen, kjøringene, lydsporet, og den hevngjerrige protagonisten… Alt virker å komme fra samme (vonde) sted. http://i41.tinypic.com/2ef5o40.jpg *At Jim dro tilbake til byen, uten Mary. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted May 1, 2010 Author Report Share Posted May 1, 2010 Filmer sett i April Gjensyn er markert med * Månedens beste: Nummer 1-4 på lista, umulig å velge 1. Månedens dårligste: Trail of the Pink Panther (1982) Månedens overraskelse: The Front Page (1974) Månedens skuffelse: Nothing (2003) Månedens gjensyn: Apocalypse Now: Redux 1. In the City of Sylvia (2007, Guerín) [IMDB] 10/10http://img7.imageshack.us/img7/5835/screen15379.jpg http://img7.imageshack.us/img7/6717/screen15381.jpg 2. The Graduate (1967, Nichols) [IMDB] 10/10http://img576.imageshack.us/img576/2610/large20the20graduate20b.jpg http://img576.imageshack.us/img576/6780/large20the20graduate20bn.jpg 3. Apocalypse Now: Redux (1979, Coppola) [IMDB] 10/10 *http://img576.imageshack.us/img576/1088/apocalypsenowcompletedo.jpg http://img576.imageshack.us/img576/1531/apocalypsenowcompletedou.jpg 4. Annie Hall (1977, Allen) [IMDB] 10/10 *http://content.screencast.com/users/BadSmile/folders/Jing/media/c921c00f-78e3-4cf6-b04b-2fc73d6ef63a/2010-05-01_0947.png http://img85.imageshack.us/img85/3581/anniehall.jpg 5. Amores Perros (2000, Iñárritu) [iMDB] 9.5/10 *http://img52.imageshack.us/img52/8463/2323lg.jpg http://img52.imageshack.us/img52/4656/1054lg.jpg 6. 21 Grams (2003, Iñárritu) [IMDB] 9/10 *http://img52.imageshack.us/img52/584/9002120grams10.jpg http://img52.imageshack.us/img52/418/9002120grams17.jpg 7. Network (1976, Lumet) [IMDB] 9/10http://img52.imageshack.us/img52/9536/old20sidney20lumet20net.jpg http://img52.imageshack.us/img52/7435/new20sidney20lumet20net.jpg 8. The Front Page (1974, Wilder) [IMDB] 9/10 http://img338.imageshack.us/img338/2714/mv5bmtc1nda4mdq3m15bml5m.jpg http://img338.imageshack.us/img338/4531/mv5bmtaznta4ntg2njbeqtj.jpg 9. Almost Famous (2000, Crowe)[IMDB] 9/10 http://img202.imageshack.us/img202/9901/almostfamousbdcap3.jpg http://img202.imageshack.us/img202/6326/almostfamousbdcap5.jpg 10. Babel (2006, Iñárritu) [IMDB] 9/10 *http://img297.imageshack.us/img297/4214/image3bk.jpg http://img297.imageshack.us/img297/6074/image2bt.jpg 11. Before Sunset (2004, Linklater) [IMDB] 9/10 *12. Before Sunrise (1995, Linklater) [IMDB] 9/10 *13. Kind Hearts and Coronets (1949, Hamer) [IMDB] 8.5/1014. City of God (2002, Meirelles) [IMDB] 8/1015. Sleuth (1972, Mankiewicz) [IMDB] 8/1016. Waking Life (2001, Linklater) [IMDB] 8/10 *17. Kamikaze Girls (2004, Nakashima) [iMDB] 8/1018. Synecdoche, New York (2008, Kaufman) [IMDB] 8/10 *19. A Fish Called Wanda (1988, Crichton) [IMDB] 8/1020. Hansel & Gretel (2007, Yim) [IMDB] 8/10 21. The Fly (1986, Cronenberg) [IMDB] 8/1022. Rififi (1955, Dassin) [IMDB] 8/1023. Diabolique (1955, Clousot) [IMDB] 7/1024. Hearts of Darkness: A Filmmaker's Apocalypse (1991, Bahr, Hickenlooper, Coppola) [IMDB] 7/1025. Defendor (2009, Stebbings) [IMDB] 7/1026. American Beauty (1999, Mendes) [IMDB] 7/10 *27. V for Vendetta (2005, McTeigue) [IMDB] 7/10 *28. Good Will Hunting (1997, Van Sant) [IMDB] 7/10 *29. Monty Python's Life of Brian (1979, Jones) [IMDB] 7/10 *30. Coraline (2009, Selick) [IMDB] 7/10 * 31. Patton (1970, J. Schaffner) [IMDB] 7/1032. A Shot in the Dark (1964, Edwards) [IMDB] 7/1033. O Brother, Where Art Thou? (2000, Coen) [IMDB] 7/10 *34. Radio Days (1987, Allen) [IMDB] 7/1035. Kick-Ass (2010, Vaughn) [IMDB] 6.5/1036. Team America: World Police (2004, Parker) [IMDB] 6.5/10 *37. 20,000 Leagues Under the Sea (1954, Fleischer) [IMDB] 6.5/1038. Clerks (1994, Smith) [IMDB] 6/10 *39. Fantastic Voyage (1966, Fleischer) [IMDB] 6/1040. The Adventures of Prince Achmed (1926, Reiniger) [IMDB] 6/10 41. Airplane! (1980, Abrahams, Zucker) [IMDB] 6/1042. Hannibal Brooks (1969, Winner) [IMDB] 6/1043. Scream (1996, Craven) [IMDB] 6/10 *44. Total Recall (1990, Verhoeven) [IMDB] 6/1045. The Pink Panther (1963, Edwards) [IMDB] 6/1046. The Return of the Pink Panther (1975, Edwards) [IMDB] 6/1047. The Pink Panther Strikes Again (1976, Edwards) [IMDB] 6/10 48. Revenge of the Pink Panther (1978, Edwards) [IMDB] 6/1049. Engelen (2009, Olin) [IMDB] 5/1050. Nothing (2003, Natali) [IMDB] 4/1051. Trail of the Pink Panther (1982, Edwards) [IMDB] 2/10 Kortfilmer: 1. Interior Design (2008, Gondry) [IMDB] 8/10 *2. Clerks: The Lost Scene (2004, Smith) [IMDB] 6/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisBl 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Denne måneden klarte man iallefall å komme på et greit tall (Totalmessig), selv om det langt ifra er noen rekord... AprilFilmer: 1/10HoraLake PLacid 2Halloween III: Season of the WitchSing si lip yan/City hunterAmerican High SchoolLake PlacidHalloween: Resurrection (Halloween 8)Halloween 5Halloween: The Curse of Mike Myers (Halloween 6)Halloween H20 - 20 Years Later (Halloween 7)Halloween II [2009]Bring it On: In it to Win itThe Six Wives of Henry LefayCheaper by the DozenCheaper by the Dozen 2Smokey and the Bandit Part 3 2/10Bring it On: All or NothingBring it On: Fight it to Win itBandslamWo shi shei/Who Am I?Jackass - The Lost TapesFired UpClash of the Titans [2010] (Kino)Halloween 4 3/10Halloween [2007]The Escapist [2001]The Golden CompassSirkelGrilledSmokey and the Bandit IIWild Wild West (Gjensyn)Halloween II 4/10The Haunted World of El SuperbeastoJackass: The Movie (Gjensyn)Clash of the Titans [1981] 5/10Capitalism: A Love StoryBehind Enemy LinesThe Boondock Saints 2: All Saints Day 6/10Jackass: Number TwoThe Escapist [2008]Benny & JoonThe Boat That RockedSmokey and the Bandit 7/10Ricky Gervais Meets... Larry David 8/10Sherlock Jr.The Wind That Shakes the BarleyAlice in Wonderland [1951]Kick-Ass (Kino)Misery 9/10-10/10Dogville: 9/10 (Sterk) [Favorittfilm: 97. Plass]Babel: 10/10 [Favorittfilm: 25. Plass] (Gjensyn)The Front Page: 10/10 [Favorittfilm: 16. Plass]Amores Perros: 10/10 [Favorittfilm: 8. Plass] Månedens STORE overraskelse http://www.filmreference.com/images/sjff_03_img1190.jpg Tittel: The Front Page (1974)Hvorfor?: Billy Wilder var jo en av mine favorittregissører før jeg så denne filmen. Men av andre hadde denne filmen fått mild kritikk. Verken veldig bra eller dårlig. Derfor overrasket denne skikkelig da den kom helt opp på en 16. plass på favorittlista. Denne filmen er smart, morsom og meget underholdene. Det er noe med Wilder-filmer jeg bare elsker rett å slett. Han bruker jo ikke BARE tvister i filmer, som han gjør hele TO ganger i Witness for the Prosecution, men han er god på det med dialog og spenning. Når du setter på denne filmen kan du garantert forvente deg dette! (minus en tvist, forøvrig) Cool Månedens Skuffelse http://1.bp.blogspot.com/_T3lzrzH2fMo/SXTUNALy34I/AAAAAAAADnY/J-iifgkpzu4/s400/halloween3mask.jpg Tittel: Halloween III: Season of the WitchHvorfor?: Jeg visste jo at denne kom til å være dårlig, men hvordan i heiteste "hætten bætten" har denne kommet inn i Halloween-franchisen. De tenkte kanskje at de skulle fornye et konsept, men da må de ha røyka hasj, og hatt en skikkelig fyllekule på byen, for dette var rett å slett et møkk-konsept!! Månedens Dårligste http://pic.leech.it/i/f52e0/07b73ea27xntbr.png Tittel: Hora (2009)"Vi tar et ræva konsept, og kjører ut i skauen for å lage den!" (KrisBl) - Dette er det som passer best å si om filmen... Månedens Beste http://thefilmnest.com/wp-content/uploads/2009/09/amores-perros-pic1.jpg Tittel: Amores PerrosDette er en film som rett å slett ALLE bør se (Eller hvert fall de fleste), herlig film i det store og det hele bildet. Fantastisk skuespill, herlig fletting av historier, ja, så å si alt en god flettefilm skal ha, har denne! Serier: The Vampire DiariesSeason 1: Episode 16-18(5/10) SupernaturalSeason 5: Episode 16-18(8/10) 24Season 8: Episode 14-18(7/10) SmallvilleSeason 9: Episode 15-17(5/10) The Big Bang TheorySeason 3: Episode 19(8/10) How I Met Your MotherSeason 5: Episode 19-20(7/10) 30 RockSeason 4: Episode 16-18(7/10) KortFilmer: Little Rural Riding Hood: 7/10The Tell-Tale Heart: 7/10The Big Snit: 5/10Brave Little Tailor: 7/10Clock Cleaners: 7/10Northwest Hounded Police: 8/10Toot Whistle Plunk and Boom: 5/10Rabbit Seasoning: 7/10The Many Masks of Michael Myers: 1/10Six Shooter: 7/10 Stand-Up: Gabriel Iglesias: Hot and Fluffy: 7/10Gabriel Iglesias: I'm Not Fat... I'm Fluffy: 7/10Dagfinn Lyngbø - Ka E Vitsen?: 6/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Fy faen, så mye drit du ser. Dette var jo "rive ut øynene" faktor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 25 filmer i april. De 10 beste:The Limits of Control (Jarmusch, 2009)Berlin Alexanderplatz (Fassbinder, 1980)Sans soleil (Marker, 1983)A Serious Man (Coen, 2009)Fantastic Mr. Fox (Anderson, 2009) The Passion of Joan of Arc (Dreyer, 1928)Vredens dag (Dreyer, 1943)Poultrygeist: Night of the Chicken Dead (Kaufman, 2006)Singin' in the Rain (Kelly/Donen, 1952)Some Like it Hot (Wilder, 1959) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisBl 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Fy faen, så mye drit du ser. Dette var jo "rive ut øynene" faktor. Mye av grunnen kan være at mye av tiden går jeg på feelingen. Altså "NÅ vil jeg se film"-feelingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Mye av grunnen kan være at mye av tiden går jeg på feelingen. Altså "NÅ vil jeg se film"-feelingen. Denne følelsen? I såfall ville jeg byttet ut den feelingen din, den lukter hest. http://www.christianmoviesdirect.com/catalog/images/Cheaper%20By%20the%20Dozen.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 "NÅ vil jeg se Bring it On: In it to Win it!"-feelingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KrisBl 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 "NÅ vil jeg se Bring it On: In it to Win it!"-feelingen? Nei, ikke den! "NÅ vil jeg se en film og tar det første jeg finner"-feelingen... Denne følelsen? I såfall ville jeg byttet ut den feelingen din, den lukter hest. Avsluttet meget sterkt på måneden. Det skal sies. Med 2 8/10 og 1 10/10-film... Jeg vil utover denne måneden se en del bra, vil jeg tro, siden man får forslag til hva jeg SKAL se utover månedene her. Bare å hive seg på og gi forslag, slik at neste gang jeg får en slik feeling, vil det bli en av de filmene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merk. 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 God TierSun Taam (Mad Detective)Yoidore tenshi (Drunken Angel)Lost in TranslationEvil Dead IINostalghia Mid tierVideodromeLe révélateur Shit tierSpiderman 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angeleno 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Tittet ikke så mye i april, men det beste ble La jetée og Notorious. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Egentlig sett masse gull i april. Sett veldig lite da, som de siste månedene generelt, men jeg har fått øynene opp for folk som gregg araki og hal hartley, stas. Amateur, 92/100Nowhere, 91/100Totally Fucked Up, 84/100The Dreamers, 83/100Last Days, 79/100The Doom Generation, 78/100 Meh's: Avatar i 2d & alice in wonderland i 3d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubrick 0 Posted May 1, 2010 Report Share Posted May 1, 2010 Svært lite film nå i eksamensperioden. 1. The Ghost Writer (Polanski, 2010) 9/102. Kick-Ass (Vaugh, 2010) 8/103. We Live in Public (Timoner, 2009) 8/104. Step Brothers (McKay, 2008) 7/105. Vegas (Vikene, 2009) 6/106. Jennifer’s Body (Kusama, 2009) 3/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiddo 0 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Så lite i april, og en del dårlig når jeg først var i gang, men fem bra filmer: http://i42.tinypic.com/3bfrp.pngLe revelateur (Garrel, 1968)Stevie (James, 2002)…À Valparaiso (Jores Ivens, 1962)Men in War (A. Mann, 1958)Titicut Follies (Wiseman, 1967) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmonaut 11 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Topp 10 filmer denne måneden: 01. Pedicab Driver (1989)02. Battle Wizard (1977)03. The Buddhist Fist (1980)04. Ninja: Silent Assassin (1987)05. The Magnificent Butcher (1979)06. Fist of Legend (1994)07. Once Upon a Time in China II (1992)08. The Stolen Airship (1967)09. Knockabout (1979)10. Female Trouble (1974) Ble mye HK-film i april. En god måned med andre ord. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 11 filmer i april, ingen under 7/10. Topp fem:Apocalypse Now: Redux 9/10Un prophète 8/10X 8/10The White Diamond 8/10Paths of Glory 8/10 Skuffelser: At Un prophète ikke holdt helt inn, Toy Story 3D (flott animasjon, bare tull å konvertere til 3D). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizzmopper 0 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Inkludert 4-5 kortfilmer, så jeg faktisk 52 filmer i april. De 10 beste var: Funny Games (1997): 9/10Shock Corridor (1963): 9/10Abril Despedaçado(2001): 9/10Shinboru (2009): 9/10Il Sorpasso (1962): 9/10M (1931): 9/10Rocco and his Brothers (1960): 9/10Ikiru (1952): 9/10Greed (1924): 9/10Point Blank (1967): 8/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Inkludert 4-5 kortfilmer, så jeg faktisk 52 filmer i april. er du sykemeldt fra jobb/skole eller har du bare vanvittig mye fritid?Kult at du har sett Greed, en film jeg har hatt lyst til å se lenge men som jeg aldri finner tid til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jizzmopper 0 Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 er du sykemeldt fra jobb/skole eller har du bare vanvittig mye fritid?Kult at du har sett Greed, en film jeg har hatt lyst til å se lenge men som jeg aldri finner tid til. Haha, høres ut som den trygdesnylteren nå, men nei både jobber (50%) og og går på skole. Men jeg møter ikke opp på skolen, og leser hjemme istedet. Nå er det jo eksamen snart, og deretter sommerjobbing, så da blir det nok lite tid til film.... Hadde også gledet meg lenge til Greed, og den innfridde! Skildringen av rikdom som går på hodet til en, er bare helt utrolig bra gjennomført, og sluttscenen er noe av det beste jeg har sett på film! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiddo 0 Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Kosmo: Det der ser ut som en god måned ja. The Magnificent Butcher har bare vokst på meg i ettertid. Det er noe Buster Keaton over den. Må få sett mer av/med Sammo Hung, Pedicab Driver er nok neste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosmonaut 11 Posted May 3, 2010 Report Share Posted May 3, 2010 Ikke sett for mye av mengdene film Sammo Hung har vært medvirkende i jeg heller, men Pedicab Driver er i alle fall favoritten hittil. Anbefales absolutt. Morsom, men skikkelig brutal. Falt først og fremst for de utrolige kampscenene. Her er det ikke noe klapsing på kinnene til hverandre, her flyr folk veggimellom. Har lyst til å sammenlikne med Bruce Lee med tanke på brutaliteten og energien i slåssingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.