Jarmusch 3 Posted November 10, 2012 Report Share Posted November 10, 2012 Eg kan seie meg einig i at filmen tapar seg litt etterkvart, men den tar seg heilt klart opp igjen mot slutten. Dessutan er jo førstedel verkelig frisk. Ta opningssekvensen til dømes, noko av det beste eg har sett på kino på lenge. Men framleis syntest eg filmen helt eit høgt nivå heile vegen igjennom og er full av magiske scener. Må også seie meg uenig i det du nevner om hovudpersonens fortapthet, syntest den verkelig er godt og mennesklig beskreve. Og det gjeld ikkje berre han, men alle dei andre karakterane også, eit problem som i tillegg vert godt oppklart mot slutten. Surrealismen ender opp som ein slik briljant blanding mellom samfunnskritikk og humor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bennettstopscrewingaround 0 Posted November 13, 2012 Report Share Posted November 13, 2012 Oktober 2012: Watchmen (2009) 9/10Get Low (2009) 8/10Kill Bill Vol. 1 (2003) 8/10Kill Bill Vol. 2 (2004) 7/10Small Town Murder Songs (2010) 7/10Dragonslayer (1981) 7/10Chopping Mall (1986) 7/10Wild Target (2009) 7/10Get Smart (2008) 6/10K-19: The Widowmaker (2002) 6/10From Dusk Till Dawn (1996) 6/10Shrek (2001) 6/10Shrek 2 (2004) 6/102012 (2009) 6/10Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama(1988) 6/10Pumpkinhead (1988) 6/10Fantasia 2000 (1999) 6/10The Ambulance (1990) 6/10The Jerk (1979) 6/10A Perfect Couple (1979) 6/10L.A. Story (1990) 6/10The Hunt for Red October (1990) 6/10Sudden Death (1995) 6/10Uten Dekning (2007) 6/10Göta kanal 2: Kanalkampen (2006) 5/10Gold of the Amazon Women (1979) 5/10Repmånad (1979) 5/10Markus og Diana (1996) 5/10Moonrise Kingdom (2012) 5/10Venomous (2001) 5/10Excessive Force (1993) 5/10Shrek the Third (2007) 5/10Leprechaun (1993) 5/10Men in Black 3 (2012) 5/10Night at the Museum (2006) 5/10Jurassic Park III (2001) 4/10Aliens Vs. Avatars (2011) 4/10Retrograde (2004) 4/10Gladiator Cop (1995) 4/10Derailed (2002) 4/10Submerged (2005) 4/10Rumpelstiltskin (1995) 4/10The Tommyknockers (1993) 4/10The Black Cobra 2 (1990) 3/10The Beast Must Die (1974) 3/10Star Wars Episode I: The Phantom Menace (1999) 3/10The Out-of-Towners (1999) 2/10Ironmaster (1983) 2/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bennettstopscrewingaround 0 Posted December 1, 2012 Report Share Posted December 1, 2012 November 2012: Brazil (1985) 10/10The Expendables 2 (2012) 7/10Selskapsreisen (1980) 7/10Dead Heat (1988) 7/10Red Heat (1988) 7/10Hell comes to Frogtown (1988) 7/10Silver Bullet (1985) 6/10Fear City (1984) 6/10Wild Hogs (2007) 6/10Child's Play (1988) 6/10The Treasure of the Amazon (1985) 6/10Hard Eight (1996) 6/10Tales from the Darkside(1990) 6/10Meet the Parents (2000) 6/10Pledge Night (1988) 6/10Beyond the Darkness (1979) 6/10D.A.R.Y.L. (1985) 5/10Selskapsgolferen (1991) 5/10Gang Related (1997) 5/10Next (2007) 5/10Hall Pass (2011) 5/10Fist of Honor (1993) 5/10Mindfield (1989) 4/10Wild Beasts (1984) 4/10The Dark Power (1985) 4/10Deepstar Six (1989) 4/10Against the Dark (2009) 4/10Santa With Muscles (1996) 3/10The Secret Agent Club (1996) 3/10Super Sucker (2002) 3/10The Black Cobra 3 (1990) 3/10Bleacher Bums (2001) 3/10New Rose Hotel (1998) 2/10Beerfest (2006) 2/10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted December 1, 2012 Author Report Share Posted December 1, 2012 November 2012 10 2001: A Space Odyssey (1968) *09 Killing Them Softly (2012)08 The Evil Dead (1981) *08 Seven Psychopaths (2012)08 Chopper (2000)08 Without Memory (1996)07 Lawless (2012)07 Cosmopolis (2012) *07 Plagues and Pleasures on the Salton Sea (2004)07 Trouble Every Day (2001)06 End of Watch (2012)06 ParaNorman (2012)06 Brave (2012)05 The Amazing Spider-Man (2012)05 Ted (2012)03 Lockout (2012)02 Ghosts of Mars (2001) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas2k 3 Posted November 30, 2014 Report Share Posted November 30, 2014 November 2014 1. Blade Runner (Ridley Scott, 1982)*http://i59.tinypic.com/2w6vrc9.jpg 2. Out of the Past (Jacques Tourneur, 1947)http://i58.tinypic.com/2qbayo9.png 3. Thief (Michael Mann, 1981)http://i58.tinypic.com/awezr6.png 4. The Big Heat (Fritz Lang, 1953)http://i59.tinypic.com/2cn8kk0.png 5. Sweet Smell of Success (Alexander Mackendrick, 1957)http://i58.tinypic.com/316alok.png 6. Body Double (Brian De Palma, 1984)http://i57.tinypic.com/imjrmc.png 7. Laura (Otto Preminger, 1944)http://i57.tinypic.com/2j5dn2h.jpg 8. Ace in the Hole (Billy Wilder, 1951)http://i59.tinypic.com/33uu748.png 9. Blow Out (Brian De Palma, 1981)http://i62.tinypic.com/293avbo.jpg 10. The Asphalt Jungle (John Huston, 1950)http://i59.tinypic.com/2ikrssk.png 11. Wild at Heart (David Lynch, 1990)12. Odd Man Out (Carol Reed, 1947)13. The Lady from Shanghai (Orson Welles, 1947)14. In a Lonely Place (Nicholas Ray, 1950)15. Leave Her to Heaven (John M. Stahl, 1945)16. The Hobbit: The Desolation of Smaug (Peter Jackson, 2013)17. The Big Combo (Joseph Lewis, 1955)18. Kiss Me Deadly (Robert Aldrich, 1955)19. Pickup on South Street (Samuel Fuller, 1953)20. Shadow of a Doubt (Alfred Hitchcock, 1943) 21. Night and the City (Jules Dassin, 1950)22. Deadly Is the Female (Joseph H. Lewis, 1950)23. Fatal Attraction (Adrian Lyne, 1987)24. Killer's Kiss (Stanley Kubrick, 1955)25. The Fault in Our Stars (Josh Boone, 2014)26. Kong Curling (Ole Endresen, 2011)27. The Sniper (Edward Dmytryk, 1952)28. Christmas Holiday (Robert Siodmak, 1944) *gjensyn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKej 3 Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Mars 2015 1. Mommy (Xavier Dolan, 2014)http://i62.tinypic.com/3010jyg.jpg 2. Amour (Michael Haneke, 2012)http://i61.tinypic.com/34opil0.jpg 3. Eternity and a Day (Theodoros Angelopoulos, 1998)http://i59.tinypic.com/fk3yhi.jpg 4. Only Lovers Left Alive (Jim Jarmusch, 2013)http://i62.tinypic.com/30svjfn.jpg 5. A Most Violent Year (J. C. Chandor, 2014)http://i59.tinypic.com/34qu5v5.jpg 6. Wild Tales (Damián Szifron, 2014)http://i58.tinypic.com/2v9dikk.jpg 7. L’argent (Robert Bresson, 1983)http://i57.tinypic.com/2v3gh38.jpg 8. Jules and Jim (François Truffaut, 1962)http://i60.tinypic.com/334lz49.jpg 9. Taste of Cherry (Abbas Kiarostami, 1997)http://i58.tinypic.com/2jcdlk7.jpg 10. Viridiana (Luis Buñuel, 1961)http://i61.tinypic.com/15s80na.jpg 11. The Piano (Jane Campion, 1993)12. Night and the City (Jules Dassin, 1950)13. Nymphomaniac: Vol. 1&2 DC (Lars von Trier, 2013)14. The Devil, Probably (Robert Bresson, 1977)15. Blow-Up (Michelangelo Antonioni, 1966)16. ’71 (Yann Demange, 2014)17. The Imitation Game (Morten Tyldum, 2014)18. Band of Outsiders (Jean-Luc Godard, 1964)19. A Man Escaped (Robert Bresson, 1956)20. Padre padrone (Paolo og Vittorio Taviani, 1977) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MKej 3 Posted May 1, 2015 Report Share Posted May 1, 2015 April 2015 1. Landscape in the Mist (Theodoros Angelopoulos, 1988)http://i57.tinypic.com/2r2y73o.jpg 2. Three Colors: Blue (Krzysztof Kieślowski, 1993)http://i61.tinypic.com/o104r8.jpg 3. Three Colors: Red (Krzysztof Kieślowski, 1994)http://i59.tinypic.com/123sbo4.jpg 4. Double Life of Veronique (Krzysztof Kieślowski, 1991)http://i60.tinypic.com/2rxxo93.jpg 5. Read My Lips (Jacques Audiard, 2001)http://i58.tinypic.com/34pjptk.jpg 6. Kings & Queen (Arnaud Desplechin, 2004)http://i60.tinypic.com/2dj9wg6.jpg 7. The Big Heat (Fritz Lang, 1953)http://i61.tinypic.com/2e2l7x5.jpg 8. Three Colors: White (Krzysztof Kieślowski, 1994)http://i57.tinypic.com/5zawx.jpg 9. Lifeboat (Alfred Hitchcock, 1944)http://i58.tinypic.com/59vdzs.jpg 10. Shame (Ingmar Bergman, 1968)http://i57.tinypic.com/20ivsif.jpg 11. Tokyo Story (Yasujirô Ozu, 1953)12. White Heat (Raoul Walsh, 1949)13. The Reunion (Anna Odell, 2013)14. Silent Heart (Bille August, 2014)15. A Run for Money (Reha Erdem, 1999)16. Out of the Past (Jacques Tourneur, 1947)17. Going Clear: Scientology and the Prison of Belief (Alex Gibney, 2015) 18. Stray Dogs (Tsai Ming Liang, 2013)19. Man with a Movie Camera (Dziga Vertov, 1929) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas2k 3 Posted November 1, 2015 Report Share Posted November 1, 2015 Oktober 2015 1. Cobra (George P. Cosmatos, 1986) http://i68.tinypic.com/2mzwltt.jpg 2. Louder Than Bombs (Joachim Trier, 2015) http://i63.tinypic.com/2zgeyj9.jpg 3. The Haunting (Robert Wise, 1963) http://i64.tinypic.com/2py8ivs.png 4. An American Werewolf in London (John Landis, 1981) http://i65.tinypic.com/2q9e6bs.jpg 5. L'uccello dalle piume di cristallo (Dario Argento, 1970) http://i64.tinypic.com/15gcbj6.png 6. Kronprinsen (Pål Bang-Hansen, 1979) http://i66.tinypic.com/jtxueq.jpg 7. Peeping Tom (Michael Powell, 1960) http://i63.tinypic.com/2z3z8l2.jpg 8. The Invisible Man (James Whale, 1933) http://i64.tinypic.com/2vhtyjt.jpg 9. Dracula's Daughter (Lambert Hillyer, 1936) http://i65.tinypic.com/bhya7l.png 10. The Company of Wolves (Neil Jordan, 1984) http://i65.tinypic.com/260g403.jpg 11. Sei donne per l'assassino (Mario Bava, 1964) 12. The Mummy (Karl Freund, 1932) 13. Prophecy (John Frankenheimer, 1979) 14. Phantom of the Opera (Arthur Lubin, 1943) 15. Arachnophobia (Frank Marshall, 1990) 16. Son of Frankenstein (Rowland V. Lee, 1939) 17. Possession (Andrzej Zulawski, 1981) 18. House of Dracula (Erle C. Kenton, 1945) 7 19. House of Frankenstein (Erle C. Kenton, 1944) 20. The Ghost of Frankenstein (Erle C. Kenton, 1942) 21. Son of Dracula (Robert Siodmak, 1943) 22. Hellraiser (Clive Barker, 1987) 23. Creature from the Black Lagoon (Jack Arnold, 1954) 24. Ride Along (Tim Story, 2014) 25. Razorback (Russell Mulcahy, 1984) 26. Dust Devil (Richard Stanley, 1992) 27. Hellbound: Hellraiser II (Tony Randel, 1988) 28. Stranger in Our House (Wes Craven, 1978) 29. Hellraiser III: Hell on Earth (Anthony Hickox, 1992) 30. Drácula (George Melford, 1931) 31. Dunderland (Nils J. Nesse/Finn-Erik Rognan, 2012) 32. Class of Nuke 'Em High (Richard W. Haines/Samuel Weil, 1986) Kortfilmer 1. BlinkyTM (Ruairi Robinson, 2011) 2. The Act of Seeing with One's Own Eyes (Brakhage, 1971) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.