Jump to content

Overskrifter


morty
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 
 
 
 
 
 
 
 
Jeg er forholdsvis kraftig antizionistisk anlagt, men den der er jo bare noe av det dummeste jeg har lest noensinne. Trolig er det få ting som kommer til å toppe det. Det må i så fall være at Newt Gingrich vinner valget i USA, om enn på en litt annen måte.
Link to comment
Share on other sites

 

Mens Aftenposten i dag har stort fokus på fredsprisutdelingen, sparer Dagbladet som vanlig de store overskriftene til ting som virkelig betyr noe. Slik som x-factor og de pikante bildene av Christina Aguilera. Men fredsprisutdelingen får likevel litt oppmerksomhet også fra den kanten. Aftenposten kjeder oss med å ta for seg innholdet av Jaglands tale, mens Dagbladet som vanlig retter oppmerksomheten vår mot langt viktigere ting.

 

Her glipper prisen for Jagland

http://gfx.dagbladet.no/labrador/146/146595/14659521/jpg/active/646x_13197743.jpg

Obs. Medaljen gikk i gulvet under Nobel-seremonien

Link to comment
Share on other sites

 

Det er ikke bedre i Sverige.

 

http://a.yfrog.com/img611/8616/nb3l.jpg

 

EDIT: - Som nordmann er jeg skamfull over prisen

 

Engasjert type. Han går vel et godt stykke for langt, men har rett i at fredsprisen bare tiljubles så lenge den ikke går imot vestlige eller amerikanske interesser.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
 
 
 
  • 2 weeks later...
 
  • 2 weeks later...
 
Er litt ambivalent til dette, på én side er hun ressurssterk og godt etablert i det norske samfunnet og har vært i landet siden foreldrene førte henne hit som mindreårig, samtidig har hun etter gjeldende innvandringspolitikk ikke rett til å være her og politiet reagerer nå siden ankesaken er endelig avslått. Skal man endre dette grunnleggende, må man stemme for en annen innvandringspolitikk, men jeg reagerer på maktbruken når det skulle åtte politifolk til for å anholde henne og at det er synlighet som gjør at hun framfor andre papirløse innvandrere sendes ut. Møter opp på demo uansett, om ikke annet for å reagere på ressursbruken.
Link to comment
Share on other sites

 
Veldig enig i det du sier. Dette vil utvilsomt føre til en debatt rundt innvandringspolitikken, og mitt håp er at det vil føre til en endring i noen grad - kanskje vil det ha som effekt at folk får et nytt ansikt å forholde seg til (en som er, som du sier, ressurssterk og godt etablert i det norske samfunnet), istedet for "skumle muslimer" og denslags.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Rundt 20 drept av selvmordsbomber på Moskva-flyplass

Ikke der Maria Amelie skal lande.

 

 

 

 

hva faen?!

edit: hm, ser nå at hun visstnok sitter på flyet på vei til moskva, så det var vel delvis relevant, men likevel..

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...