Jump to content

Herzog måned!

Svankmajer
 Share

Recommended Posts

Jeg liker diskuterfilm uten reklame, og derfor ikke spesielt keen på Google-ads. Men det er selvsagt en mulighet, hvis man vil begynne å tjene penger på det. Helt klart. Av de to ideene, så klinger støtteordninger best i mine ører. Men dette er forøvrig noe jeg aldri har tenkt på, og som med TMwtP, kan min skjerv inngå i forumets felleskasse til glede for gamle og nye lesere :)

Google-adsene blir antageligvis på forsiden isåfall. Men ja, det er penger i det. I marketsverdi er Dfilm verdt rundt 8000-10.000 kroner i året i ads-revenue. Om man fikk en slags økonomisk ansvarlig på det, kunne man lett delegert penger til folk som faktisk bidrar med gode artikler. Det burde ikke være så vanskelig. Sånn sett kan det i teorien være verdt det for å ha noen små ads. Men det er nok som jeg tror et spørsmål som lett nok vil bli uenigheter om, så en slags vote/diskusjon på det i kanalen vil naturligvis skje før en avgjørelse finner sted! Støtteordningene er også ting jeg blir å se mer på etterhvert.

S,

• Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Marlowe, du har ikke lyst til å være temaets helt å skrive om Aguirre da? :)

Klart, kan skjønne at kanskje føler to runder er mye å løpe, men med tanke på at du at har skrevet en god artikkel om forholdet mellom Kinski og Herzog allerede kunne det jo være en bra plattform.

Hmm. Har ikkje tid akkurat no, men sidan Herzog er tema resten av månaden kan det hende eg kan gjere det på slutten. Vi får sjå! Burde kanskje ha gitt meg på topp, men er jo glad i å skrive då! :rolleyes:

Betaling er ikkje så nøye for min del.

• 3 weeks later...

• 2 weeks later...

Kjører Herzog i Januar og?

Nei. Claire Denis skal være kun i Januar. Litt dårlig samvittighet siden jeg har lovet en vote med Argento og Haneke blandt annet, men det var så mange fordeler med Claire Denis, og det er mulig man klarer å pakke et tema på en måned som jo er idéen. Februar blir forhåpentligvis en vote.

S,