Jump to content

Wam & Vennerød


Kunstneren
 Share

Wam & Vennerød  

12 members have voted

  1. 1. Din favoritt

    • Fem døgn i august (1973)
      0
    • Lasse & Geir (1976)
      8
    • Det tause flertall (1977)
      0
    • Svartere enn natten (1979)
      0
    • Liv og død (1980)
      0
    • Julia Julia (1981)
      0
    • Leve sitt liv (1982)
      0
    • Åpen framtid (1983)
      1
    • Adjø solidaritet (1985)
      0
    • Drømmeslottet (1986)
      0
    • Hotel St. Pauli (1988)
      2
    • Bryllupsfesten (1989)
      1
    • Lakki (1992)
      0
    • Sebastian (1995)
      0
    • Desperate bekjentskaper (1998)
      0
    • Hvem har bestemt? (1978)
      0


Recommended Posts

http://www.bergen-filmklubb.no/images/Wam_og_Vennerod_1.jpg

 

To av Norges dyktigste filmskapere fortjener en vote her.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Har Lasse og Geir i hylla, har hatt planar om å sjå den lenge, men tenkte eg skulle skipe i stand til ein gutekveld i samband med det, og det har det ikkje vorte noko av. Har ikkje sett nokre av dei andre filmane deira, men har sett eit par av scenene frå førstnemnte mange gongar, og i sær "Skarru se på kukken kjærringfaen" :lol:
Link to comment
Share on other sites

 
 

jeg har også kun sett Lasse & Geir, som forøvrig er en fantastisk film, men skulle gjerne ha sett flere av filmene deres.

dessverre er det jo noen forferdelige priser på dvdene deres, så det blir vel ikke noe av det med det første. uaktuelt å skulle betale 199kr for hver dvd. skulle slått til på en samleboks med alle for 199kr.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Har no fått sett Lasse og Geir. Tenkte det kunne vere greitt å sjå den i lag med andre for å betre kome inn i den ufrivillige ironiske stemninga. Dette er nok ein film som har enda opp som noko den ikkje hadde tenkt å vere då den blei laga. Det heile framstår som ganske naivt, trass i at mykje av det den prøver å seie har relevans også i dag. Den tonesatte dialogen har jo blitt legendarisk. Filmen har fleire gode scener, som t.d. middagsscena. Faren er ein skikkeleg dritsekk, og klapsen han får er eit godt uttrykk for mothaldninga Lasse står for. Synst også Jorunn Kjellsby gjer den beste og mest realistiske rolla i filmen.

 

Filmens mest absurde augneblink: Lasse og Geir kjøper seg mat og drikke på ein burgerplass, Geir hjelper ein dame med å mekke ein blås, dame tek ein blås, veltar kaffikoppen sin og dansar vilt rundt i lokalet før ho blir kasta ut. Måtte sjå den oppatt med ein gong. :lol:

 

Elles må eg nemne at det ikkje er blodpris på Wam & Vennerød alle plassar. Cdon.com har fem av titlane til 79,-.

 

Kvar bør vere neste film i Wam & Vennerød sitt univers for meg?

Link to comment
Share on other sites

 
Filmens mest absurde augneblink: Lasse og Geir kjøper seg mat og drikke på ein burgerplass, Geir hjelper ein dame med å mekke ein blås, dame tek ein blås, veltar kaffikoppen sin og dansar vilt rundt i lokalet før ho blir kasta ut. Måtte sjå den oppatt med ein gong. :lol:

 

Hehe. Lasse og Geir er en herlig og til tider surrealistisk opplevelse. Forøvrig den eneste jeg har sett.

Link to comment
Share on other sites

 

Må nok bli Lasse & Geir. Har også sett Adjø solidaritet, Drømmeslottet og Åpen Fremtid, underholdningsfaktoren var ikke like stor der.

 

Hotel St. Pauli står høyt på "må se"-lista, men virker være vanskelig å få tak i.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Har bare sett Lasse og Geir, på Cinema Neuf, og det var virkelig en opplevelse. Litt synd at Wam & Vennerøds filmer er så dyre/vanskelige i få tak i, da jeg ikke har råd til å betale i dyre dommer for filmer.
Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...