Jump to content

Kommer du fra diskusjon.no?


herr_kalkun
 Share

Kommer du fra diskusjon.no?  

54 members have voted

  1. 1. Var du aktiv der før du kom til DF?

    • ja
      19
    • nei
      35


Recommended Posts

 
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
Har lurket rundt her siden .net, da jeg var i tidlig pubertet. Usikker på hvordan jeg fant fram hit. Men jeg var nok aktiv på diskusjon før jeg ble aktiv her. Lenge siden jeg har vært der nå, ble for mye fjas, så jeg ga opp.
Link to comment
Share on other sites

 
Jeg er også medlem av Diskusjon.no, men jeg begynner å bli litt lei av alle de useriøse medlemmene med ørten skrivefeil og kjedelig filmsmak som starter nye, unødvendige tråder daglig. Om det ikke hadde vært for alle de andre underforumene hadde jeg nok sluttet for lengst. Jeg oppdaget forresten DF gjennom diskusjon.no.
Link to comment
Share on other sites

 
Såg ein gong for lenge sidan at dfilm blei omsnakka i ein tråd på vgd, så dermed dukka eg opp her. Men luska vel rundt og las ei god stund før eg byrja å skrive. Seriøsiteten (sjølv om her er litt tøys òg) og kunnskapen til mange av dei som er her er grunnen til at dette er plassen for meg. Det er gjennom artiklar om filmar av Stanley Kubrick du lærer om film, ikkje gjennom krangling om "Hvem sjokolade spisr du nårr du ser film".
Link to comment
Share on other sites

 
 

Jeg har vært lurker her lenge, siden .net, men følte ikke at det var et forum hvor jeg hadde noe å bidra med. Var mest for å lese og få anbefalinger via diskusjonene her (det samme forholdet som jeg har til TLC nå.)

 

Tror jeg fikk vite om DF gjennom Diskusjon.no, husker ikke helt. Har et par tusen innlegg på filmforumet @ Diskusjon.no før jeg kom hit. Har litt den "outsider"-følelsen her, mens på Diskusjon.no er jeg del av den harde kjernen :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

 
"Hvem sjokolade spisr du nårr du ser film".

Jepp, husker ting som dette! Husker jeg postet en personlig topp 10 på vgd, og fikk responsen "Dette minner mistenkelig om en liste hvis forfatter er mer ute etter cred fra andre enn å uttrykke sine egne meninger."

 

Jaja, det var tider. Ikke at alt plutselig har forandret seg, men læll.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Vi har jo en egen filmsnacks-tråd her også da.

 

Ellers oppstod det noe rart når pretender skrev at han husket sjokoladediskusjonen, og videre forteller at han postet en personlig topp 10 med påfølgende reaksjon. Fikk meg til å fundere på hvilken sjokolade pretender egentlig liker, som gjorde at folk kunne tolke det som kred-jag. Jeg kom vel frem til at Kong Haakons konfekt var det mest sannsynlige.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Hugsar ikkje kvar eg kom i frå. Trur kanskje det var nokon som hadde skrive adressa til DFN på tavla på D3, Dragvoll. Var til og med moderator på DFN, utan at eg veit heilt kvifor.

 

Hah! Det var meg. I gamle dager måtte man jobbe for tittelen som minister for propaganda og folkeopplysning.

Link to comment
Share on other sites

 
Registrerte meg sånn noenlunde samtidig på forumene, etter mangel på ting å gjøre i sommerferien + tips fra wertoi. Ble allikevel til at jeg ble aktiv på diskusjon, og lurker her. Nå henger jeg sjeldent 'over there' lenger, men hender jeg titter innom innimellom. Om ikke annet, skal den store brukermassen ha kudos for å informere om gode tilbud på dvd/blu-ray. Handlet mang en film etter tips fra tilbudstrådene der.
Link to comment
Share on other sites

 
Stygt redd for det, hehe, men ikke så alt for aktiv. Ble uansett lei da det hele holder et langt lavere nivå enn her inne og bærer preg av en "misliker du Bay er du elitist"-holdning. Samtidig ville jeg utvide horisonten og få mer reflekterte filmtips, noe jeg jo har fått, og jeg trives godt her inne.
Link to comment
Share on other sites

 
Jeg har drevet med filmskolering og generelt etterutdanningsarbeid (:lol: ) av brukermassen på filmforumet hos diskusjon.no siden 2004. Har dog trappet ned min besøksfrekvens der, da graden av refleksjon og filminnsikt ikke er i nærheten av å være på samme stimulerende nivå som her. Hvordan jeg oppdaget diskuterfilm husker jeg faktisk ikke, men jeg er nok kommet for å bli...
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Jeg har drevet med filmskolering og generelt etterutdanningsarbeid (:lol: ) av brukermassen på filmforumet hos diskusjon.no siden 2004. Har dog trappet ned min besøksfrekvens der, da graden av refleksjon og filminnsikt ikke er i nærheten av å være på samme stimulerende nivå som her. Hvordan jeg oppdaget diskuterfilm husker jeg faktisk ikke, men jeg er nok kommet for å bli...

Savner deg i bildequiz, Montag! Har stått for majoriteten av oppgavene de siste dagene, tre stk på to dager eller noe slikt.

Link to comment
Share on other sites

 
Lusket litt i skyggene her til Filmantrop la ned. Da følte jeg tiden var inne for å tre fram i lyset, om enn bare innimellom. Husker ikke hvordan jeg fant Diskuterfilm, sikkert gjennom en av småkranglene mellom TMwtP og Pretender på Filmantrop.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Lusket litt i skyggene her til Filmantrop la ned. Da følte jeg tiden var inne for å tre fram i lyset, om enn bare innimellom. Husker ikke hvordan jeg fant Diskuterfilm, sikkert gjennom en av småkranglene mellom TMwtP og Pretender på Filmantrop.

lol

 

Tror ikke vi kranglet nei. Husker imidlertid at jeg trollet litt med Kiddo om pretensiøs språkbruk i filmanmeldelser. Men, nå er vi altså her alle sammen. :)

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...