Jump to content

Nobels Fredspris til Obama


blausen
 Share

Recommended Posts

Opplegget rundt Obama kan visst koste opp imot 130 millionar. Vanvittig bruk av pengar når det er så mykje anna bra dei kan bli brukt til. Kvifor ikkje sende prisen i posten og ta utdelinga over nettet? Både pris og opplegg vitnar om noko som har lite med fred og hjartevarme å gjere.
Link to comment
Share on other sites

 
Vi skulle hatt dugnad på jobben, med opprydding av gamle stoler, bord og slik skit. Nå som Obama kommer, så får vi ikke lov til det. Jeg sier....YES WE TRASHCAN!
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Obama-tale og påfølgende sending fra NRK-studio ble spilt på høyttalerne på treningssenteret i dag. Føltes noe sært å se folk prøve å konsentrere seg om øvelsene sine mens Obama prata i bakgrunnen, men det var forsåvidt et velkomment avbrekk fra trancemania og grinepop.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Hvem var der? Ga avsmak hele opplegget, men følte jeg liksom måtte være der uansett. Ron Paul valgvake tok vel mest av.

 

Det derre skjønner jeg ingenting av, Badering. Hvor kommer fredsprisen og Obama inn?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Nei, jeg tenkte på Ron Paul valgvaken? :D hehe Hvor kommer den inn i dette?

Det var vel det jeg lurte på også. Hva håper de på å få for det? Det var faktisk amerikanere som dro til norge for å overbevise nordmenn til at Ron Paul var kongen? Eller for å håpe å bli vist på kamera i et brøkdel av et sekund? Det var valgkamppreg over det, men det er jo noe av det mest meningsløse jeg har sett. Blir jo som at nordmenn dro til usa for å drive valgkamp for Jens Stoltenberg. "Hope for America", jessda.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 4 weeks later...
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...