paah 4 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Prioriterte en sørgelig fotballkamp istedenfor denne elleville quizen. Curses! Håper Rolf varter opp med ny quiz om ikke så altfor lenge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Cypheron`s bytte av avatar under quizen var imponerende oppi all f5 trykkinga:)hehe ja, og når jeg forta meg tilbake til quizzen var jeg t.o.m først med Douglas Rain. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Howie 0 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 hehe ja, og når jeg forta meg tilbake til quizzen var jeg t.o.m først med Douglas Rain. Hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Grattis, Howie! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quizmaster 0 Posted October 4, 2009 Author Report Share Posted October 4, 2009 Rundens HØVDING ble Howie med 12 poeng. Rundens QUIZLING ble KAH med bare 2 poeng. Premier er en valgfri Kubrick film! Og en 100% ekte Kubrick autograf signert av Rolf. Samt en boks med min favoritt brylkrem. Howie skikka meg din addresse! Synd folk ikke ble enige angående Clarke. Sånt som skjer.. Takk for gamet grabbar. Dere har varit vidondeliga! Och ja. Hvem vet. Vi ses kanskje igjen? Quizverden er som kjent liten. This has been quiz med Rolf. Signing out. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 http://theprecis.com/blog/wp-content/uploads/2008/03/arthur-clarke-last-respects.jpeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quizmaster 0 Posted October 4, 2009 Author Report Share Posted October 4, 2009 Nå måste vi ikke være dårligere tapere her, CypheroN. Vem vet. Kanskje vinner du neste gang. Opp med haken buddy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Fornekter du holocaust også kanksje? For en tulling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quizmaster 0 Posted October 4, 2009 Author Report Share Posted October 4, 2009 Så, så... vi kan inte alla ha rett bestandig. Det måste du bara lære. Och vi sier takk for i kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Hahahaha! Legendarisk quiz dette her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pretender 4 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Må innrømme jeg var litt "revet med" en stund der. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blausen 12 Posted October 5, 2009 Report Share Posted October 5, 2009 Hehe. Artig lesning. Quizmaster Rolf minner meg om båtselger Stan i Monkey Island http://media.giantbomb.com/uploads/0/3307/230968-stan_large.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts