Quizmaster 0 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Polare!! Presentasjon på gang. Jeg er Rolf. Den nye quizmasteren på Diskuterfilm. Kubrick Quiz på Søndag klokken 18.00. Med premier! http://thisdistractedglobe.com/wp-content/uploads/2008/09/shining-1980-jack-nicholson-pic-3.jpgJack: Be there and be square! Ærbødigst,Quizmaster Rolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Hey! Endelig noen som kunne gjøre en Kubrick quiz... Øhm... Rolf... S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Hehe, dette er jo fantastisk, "Rolf". Godt initiativ! Jeg kommer til å slite i den quizzen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubrick 0 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Har på følelsen at en av traverne på forumet ikke kan delta i denne quizen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Hehe, jeg lo godt da jeg åpnet denne tråden. Men hysj, ikke ødelegg, Rolf er en gave fra oven til forumet, et starchild. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Hehe, takk til Rolf. Går nok dessverre glipp av denne. Har allerede bestilt billett til Cinematekets "trolll i eske" på søndag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 http://3.bp.blogspot.com/_MAnYwpnOU6s/Sq_U4uYvj8I/AAAAAAAAA4k/Vm-IPZg46JA/s400/TheShining-CookieMonster.jpg O`store quizmasteren, ser frem til søndagen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Haha! Hvem er det som skjuler seg bak forkledningen her da? Jeg tror egentlig ikke jeg kan bli med. Skal på lammelårmiddag og slik på søndag. Regner med at det kræsjer med quizen. Bittert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angeleno 0 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Er premiene relatert til Stanley selv, eller blir det som forrige gang, altså at førstepremien er en valgfri film til £10 på Play? Kjipt om førstepremien er en polsk Lolita-plakat, liksom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Jeg blir sikkert med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Veldig bra Rolf! Jeg skal prøve å stille. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quizmaster 0 Posted October 3, 2009 Author Report Share Posted October 3, 2009 Er premiene relatert til Stanley selv, eller blir det som forrige gang, altså at førstepremien er en valgfri film til £10 på Play? Den som spiller får se!!! Blir en spennende omgang med Rolf. Bruker å vise noen klipp fra klassiske Lykkehjulet for å komme i skikkelig Quiz-stemning! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Jeg tror det blir stemning med Rolf som quizmaster. Veldig sjarmerende at han merker hver post med et hjerte. En skikkelig grom kar dette, det er jeg overbevist om. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 prøver å stille opp selv. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMwtP 8 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Litt usikker, men mener jeg skal klare å være der. Morsomt tiltak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Jeg er klar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted October 4, 2009 Report Share Posted October 4, 2009 Har selskap her pga mammas bursdag, er litt folk her nå.. Så tror neppe jeg kan bli med allikevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts