Jump to content

Mulig å få til "Mine innlegg"-funksjon?


Cuneax
 Share

Recommended Posts

Hallo

 

Jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp før eller om funksjonen eksisterer på forumet (om enn skjult), men er det mulig å få til noe liknende Diskusjon.no har på "Mine innlegg"?

 

Eksempel: http://www.diskusjon.no/index.php?autocom=my_forum

 

Da får man opp en liste over alle tråder man har svart i og hvorvidt det har kommet nye innlegg siden sist. Mulig det ikke er nødvendig på et forum med litt mindre aktivitet, men jeg syns det er en ganske god måte å holde oversikt på.

Link to comment
Share on other sites

 

Tja, vi har jo "recently read topics" hvis du går inn på brukerkontrollpanelet ditt. Der står i hvert fall de trådene du har lest nylig, og om det er nye svar i dem. Også er det jo "Today's active topics" helt nederst på siden (der med todays top posters, overall top posters og alt det der). Som viser hvilke tråder som har vært aktive de siste 24 timene, naturligvis.

 

Slik som diskusjon.no har, joda, fint og flott, men er det virkelig behov for det? Som du sier, er det kanskje ikke helt nødvendig på et forum med mindre enn 100 aktive brukere.

Link to comment
Share on other sites

 

Behov og behov... Det kan bidra til en bedre forumopplevelse for gamle og nye brukere. For min del er det en utmerket måte å følge med på "mine" diskusjoner :)

 

Er det vanskelig å få til, rent programmeringsmessig sett?

Link to comment
Share on other sites

 

Hei Cun. Velkommen hit.

Husker da jeg var litt aktiv på diskusjon.no så var det greit å ha den funksjonen. VGD også hadde noe sånn. Litt fordi tråder drukner veldig fort og det er såpass mange foraer på nettverket og ting er så uoversiktlig. Har aldri følt det behovet her inne, er et mindre miljø, men kan jo se at vanene kanskje følger med hvis man henger litt her.

 

Diskusjon.no er jo også under Invision, så det finnes sikkert en måte å gjøre det på. Men vet ikke om det kommer til å prioriteres med det første. Vi har endel annet på fatet akkurat nå. Vel, hvis Uru gidder så kanskje.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
Aner ikke hvor vanskelig det er å få til egentlig, men min erfaring er at alt er temmelig vanskelig når det kommer til IP Board-modifikasjon. Hehe. Jeg skal se hva jeg finner ut, men det får bli over helga, skal ut på tur og sånn nå.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...