Jump to content

theauteurs.com


CypheroN
 Share

Recommended Posts

 
 
 
 
 
 
Nå er det en stund siden jeg var innom, men jeg mener å huske at de hadde en del filmer som ikke er under noen beskyttelse av loven lengre. Så vel en film eller to, men fant ut at bildekvaliteten var temmelig elendig, så det ble ikke så mange besøk til siden.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 2 weeks later...
 
 
  • 3 months later...
 
Nå er det en stund siden jeg var innom, men jeg mener å huske at de hadde en del filmer som ikke er under noen beskyttelse av loven lengre. Så vel en film eller to, men fant ut at bildekvaliteten var temmelig elendig, så det ble ikke så mange besøk til siden.

 

Du blander ikke nettsider? Mange nye filmer, som Yhe Wrestler, Caché, Tropical Malady & Klassen, for å nevne noen. Det koster, som regel, 5 euro å se en film. God kvalitet på streamingen.

 

 

Edit:

Har ikke joinet enda, men er det noen som benytter seg av theauteurs for å streame film? For et konsept. Tilbudet er begrenset i Norge, men jeg vurderer en måned for å sjekke ut om det duger.

 

Synes du det er et dårlig konsept? Forresten ganske ok tilbud til oss over dammen også, noen er nevnt over, men andre godiser som f.eks.The Return, 8 1/2, Russian Ark & Repulsion. Legger inn 20 euro, så har jeg hvis jeg føler for å se en film, hvis jeg ikke har noe annet å se. Regner med flere filmer blir sluppet med tid og stunder.

Link to comment
Share on other sites

 
 
Synes du det er et dårlig konsept? Forresten ganske ok tilbud til oss over dammen også, noen er nevnt over, men andre godiser som f.eks.The Return, 8 1/2, Russian Ark & Repulsion. Legger inn 20 euro, så har jeg hvis jeg føler for å se en film, hvis jeg ikke har noe annet å se. Regner med flere filmer blir sluppet med tid og stunder.

Liten misforståelse der, jeg mente "for et konsept" som i "for et fantastisk konsept". Spotify for film i samarbeid med Scorsese og World Cinema Foundation taler for seg selv.

 

OT:

 

Bor du over dammen altså? Visste jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

 
Prøvde nå nettopp, funka dritbra dette. Så tony takitani, 50 spenn. Veldig hendig når man er i en sånn situasjon at man virkelig vil se den eller den filmen NÅ, noe jeg ofte gjør. Hender jeg må vente for lenge på enten å få kjøpt den eller lastet den ned, og da har lysten minsket. Bra, skulle gjerne fått mulighet til å se den så mange ganger som mulig da men.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Liten misforståelse der, jeg mente "for et konsept" som i "for et fantastisk konsept". Spotify for film i samarbeid med Scorsese og World Cinema Foundation taler for seg selv.

 

OT:

 

Bor du over dammen altså? Visste jeg ikke.

 

Bitte litt mer misforståelser. Hehe. Jeg mente over dammen for dem, i USA altså, hvor flere filmer er tilgjengelig. Men over dammen brukes jo vanligvis om USA, så litt krøkete av meg der. Bor i ikke over dammen. Forøvrig et veldig bra konsept, ja :)

 

edit: ikke sikker på om det ble noe klarere. Men mente at flere filmer kommer over -dammen- til oss i Europa også.

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 years later...
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...