Jump to content

Hvor handler dere a?


Billy Behranu
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 60
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vel, jeg kansellerte alt hos play, og bestilte det samme hos blahdvd. Overraskende nok stort sett samme priser der (trass i intet "salg"), så det ble bare et par euro høyere totalt. Samme kredittkort, samme adresser osv. Null problem, varene er sendt.

 

Konklusjon: Møter du motbør hos play, og en truende kredittidentitetskrise, kan det fort være at det ikke er deg det er noe galt med!

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 3 months later...
Det begynner å bli veldig lenge siden jeg har bestilt noe fra cd-wow, rett og slett fordi jeg sjeldent orker å navigere rundt på deres håpløse nettsider, men er det slik å forstå at de fremdeles teiper over prisen utenpå pakkene de sender? Er på utkikk etter noen Criterion DVDer som muligens overstiger 200 kroner, men siden dette ikke er bokser, men vanlige 1-disc DVDer, så regner jeg med at de sklir gjennom tollen forutsatt at de fortsatt skjuler prisen?
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
  • 5 months later...
 
  • 4 weeks later...

Så Howie hadde bestilt fra DeepDiscountDVD, har du litt mer å utdype angående det?

 

Sitter og lurer litt på å kjøre på med no Criterion-bestillinger. Er det mulighet for å dele opp i separate pakker (om man f.eks. har flere separate bestillinger inne samtidig så klasker de det ikke i en pakke?).

 

Jævlig bra priser på Criterion der, har jo et heidundranes utvalg også.

Link to comment
Share on other sites

 

Så Howie hadde bestilt fra DeepDiscountDVD, har du litt mer å utdype angående det?

 

Sitter og lurer litt på å kjøre på med no Criterion-bestillinger. Er det mulighet for å dele opp i separate pakker (om man f.eks. har flere separate bestillinger inne samtidig så klasker de det ikke i en pakke?).

 

Jævlig bra priser på Criterion der, har jo et heidundranes utvalg også.

De stapper alt du bestiller i én pakke, så man må nesten bestille én og én hvis man vil unngå sure avgifter. Og det vil man jo. Ellers en genial butikk, og stort sett der jeg handler Criterion-titler (særlig når de har salg!)

Link to comment
Share on other sites

 
Når de hadde sånn 20% opplegg (eller var det 25?), ga jeg blaffen i avgiftene, og bestilte alt fra deepdiscount jeg hadde lyst på som var billig. Selv med moms ble det en svært behagelig pris. Passer fint sammen med lønnsutbetaling. Det er jo litt å spare på å klaske sammen masse på en gang mtp porto.
Link to comment
Share on other sites

 
 
Deepdiscount er en fin butikk ja. Men en skal nok passe seg litt for den 200 kroners grensa, jeg har alltid fått filmene i samme pakke. Jeg har aldri sett noe til det 2plus2 nevner om å dele opp ordrene, men det er mulig at det bare er jeg som er sløv :) Når det gjelder Criterion er det som oftest billigere på dvdplanet.com, også en utmerket butikk.
Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 6 months later...
 
  • 2 months later...
 

Playusa.com har fri frakt, men filmen er også grise dyre da. Cd-wow har vel også en R1 del, men de har blitt ganske trege til å levere den siste tiden. Favoritt butikkene mine når det gjelder R1 er Deep Discount og Dvd Pasific.

Et tips til deg er at Deep Discount begynner snart sitt årlige 20% salg, tror det begynner den 6 juni.

Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 1 month later...
 
  • 3 months later...
 
 

Hvordan er det de pakker ting? Tenkte å bestille noe SE-versjoner av saker og ting som ikke finnes utenfor gode gamle orienten, men det er så vidt jeg vet pappbokser, og jeg gidder ikke å bestille en boks som blir flat på veien.

 

Greit at det ikke tar mer enn en uke da, høres jo flott ut.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...