Svankmajer 21 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Kubrick månedLagd av Pretender Erklærer denne måneden for åpnet. *Klipp rødt silkebånd* Stanley Kubrick får æren av å starte dette konseptet som blir å være et fast innslag på kanalen fremover nå. Denne måneden kan du se så mye Stanley Kubrick du vil og diskutere det i denne kanalen. Artikler for faktisk hver eneste Kubrick film er planlagt å bli skrevet. Vi prøver å få åpnet endel tråder om Kubrick fremover nå. Til de som skriver:En liten endring: For de som skriver artikler så burde levere de inn før 20 September. Helst før. Tidligere har jeg sagt at fristen er i slutten av September, men det det er jo ganske kjedelig hvis de blir ferdig dagen Kubrick-måneden slutter. Alt vil bli lagret i en slags Stanley Kubrick-publikasjon på forsiden for ettertiden. Er spent på hvem som leverer artikkel først nå. KAH har sagt hans vil bli ferdig på Fredag. Skål, uansett. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TMwtP 8 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Tøff, hm, trailer, pretender. Kudos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Veldig fancy, hvilket program brukte du? Skal ikke skrive noe om denne kjernekaren, men gleder meg til å lese - og skal ikke se bort ifra at det blir et gjensyn med Shining eller 2001. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Tøft! Fin introduksjonsvideo, kudos til pretender! Blir spennende å lese folks skriverier, og i det hele tatt bra at det skjer noe, artig at vi har faste greier slik som dette og filmklubben nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 3 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Det blir kjekt dette! Jeg har selv både the Shining og Full Metal Jacket liggende, som jeg faktisk ikke har sett før! Har egentlig ikke sett noen Stanley Kubrick filmer før i det hele tatt! Så jeg gleder meg! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Ja, da har du sannelig noe å se frem til. Selv har jeg Lolita og Barry Lyndon usette og klare i hylla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Hvem skulle (egnetlig) skrive om Eyes Wide Shut? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Melkor, eventuelt Malkor. Lista er her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 For håpe den kommer en eller annen gang. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svankmajer 21 Posted November 17, 2009 Author Report Share Posted November 17, 2009 Melkor rakk vel egentlig ikke fristen, men sa han kunne tenkt seg å skrive om den senere kanskje. Men jeg ville ikke holdt pusten. Nå er min artikkel ute hvert øyeblikk da, og jeg snakker nå litt om den. S, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Er nødt å poste denne videoen, skandaløst av vi ikke husket den da vi holdt på med Kubrick: http://www.youtube.com/watch?v=rJizZr4HEBQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Mens vi snakker om sola, så var det et eller annet norsk band som lot seg inspirere av samme film.http://www.mercursenteret.no/uploads/bilder/blogg/orange1.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts