Jump to content

Bursdagstråden!


Jos
 Share

Recommended Posts

Nå er det vel ingen som har bursdag i dag, men dere gikk glipp av min da siden df.net mistet sitt .net.

 

 

Men ett hurra for df.com som er en dag gammel nå!

 

http://www.balancedweightmanagement.com/Jon%20Birthday%20Cake-smile.jpg

Link to comment
Share on other sites

 
  • Replies 1.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 
 
  • 1 month later...

vi er nå 57 medlemmer, kun 17 av dem har lagt inn bursdagen sin. Vi må har flere slik det blir mye liv i denne tråden. :)

 

definisjonen på brukerne på df.net:

en gruppe sofabrukere, med femdagersskjegg som har lest filmteori, som gratulerer hverandre med dagen

Link to comment
Share on other sites

 
  • 3 weeks later...
 
 
 
 
 
 
 
 

Takk til alle sammen.

 

Begynner å bli en gammel mann. På fredag greide jeg å komme for sent til King Kong. Hadde visst lest feil på tida. Hadde selvsagt forhåndsbestilt så der fløy det tre hundre kroner rett ut av ruta ;) Heldigvis greide jeg på ett vis å få det til rett på Lørdag, så da trodde jeg jeg hadde gjort nok senile tabber i hvertfall for denne helga.

 

Men slik skulle det ikke gå.... I dag tror jeg at jeg greide det kunststykke å kaste husnøklene i papirinnsamlinga :( Borte er de nå ihvertfall :lol:

 

Så til alle dere ungsauer, gru dere til å bli gamle :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 
 

Aiaiai! Ja, det blir ikke akkurat bedre med årene! Husnøklene skal selvfølgelig til metallinnsamlingen.

 

Gratulerer med overstått, gamle sersjant!

 

 

Takk, takk :)

 

Jeg har ikke noen metallinnsamling i nærheten så jeg kaster alt mitt dyrebare metall i papirinnsamlinga. Får ta å kaste sølvtøyet dit også hvis jeg husker det :P

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...