Jump to content

iCheckMovies


Uruloki
 Share

Recommended Posts

 
  • Replies 429
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har forarget meg litt over at ingen jeg har vært inn på har hatt en god kompatibilitetsrating med meg. Det beste jeg hadde sett var noen som var average og hadde noen og førti prosent. Nå nettopp sjekket jeg naboer for første gang og finner at høyeste kompatibilitet er 50 %.

 

De burde virkelig endre litt på kompatibilitetsbeskrivelsene (eller kanskje formelen som regner den ut).

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
Har forarget meg litt over at ingen jeg har vært inn på har hatt en god kompatibilitetsrating med meg. Det beste jeg hadde sett var noen som var average og hadde noen og førti prosent. Nå nettopp sjekket jeg naboer for første gang og finner at høyeste kompatibilitet er 50 %.

 

De burde virkelig endre litt på kompatibilitetsbeskrivelsene (eller kanskje formelen som regner den ut).

Tja. Hva skal du med naboene? Er vel recommendations, hvis noe, som betyr noe.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Har du gitt karakterer på IMDb er dette gjort på 3 sec!

 

Har gjort det, men skulle gjerne ha kunne gått direkte til ein regissør eller skodespelar for så å få opp alle filmane dei har gjort. Slik det er no må ein vel finne dei på listene eller søke opp ein og ein.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Synes Validation var grusomt optimistisk og naivistisk, for ikke si enkel og med en kjip " dette er jo gøy og sjarmerende" følelse. Forrest Gumpish indie-film som er mer irriterende enn bra.
Link to comment
Share on other sites

 
Tja. Hva skal du med naboene? Er vel recommendations, hvis noe, som betyr noe.

 

Vel, de recommendations jeg får består i stor del av filmer jeg ikke har giddet å se ferdig eller filmer jeg har bestemt meg for å ikke se. I tillegg til dette nevner den kun filmer jeg har hørt om fra før av.

Link to comment
Share on other sites

 
Listene verkar ikkje å vere skikkeleg samsvarande. Finn ikkje fleire av filmane som er i boka 1001 movies you must see before you die, trass i at der er ei liste som går under same namn. Men sida her har absolutt potensiale.
Link to comment
Share on other sites

 
 

Nei, der er vel en håndfull norske titler byttet inn, pluss at listen har vært oppdatert en par ganger (og boka nyutgitt...), og en del nyere filmer er byttet ut (Liste over dumpede filmer hos listsofbests her. Filmer fra nasjonale utgaver av bøkene er ikke med).

 

TSPDT-lista oppdateres også en gang i året, i desember tror jeg det er (ex-TSPDT).

Link to comment
Share on other sites

 
 
Nei, der er vel en håndfull norske titler byttet inn, pluss at listen har vært oppdatert en par ganger (og boka nyutgitt...), og en del nyere filmer er byttet ut (Liste over dumpede filmer hos listsofbests her. Filmer fra nasjonale utgaver av bøkene er ikke med).

 

TSPDT-lista oppdateres også en gang i året, i desember tror jeg det er (ex-TSPDT).

 

Har den engelske versjonen. Såg Long Weekend i dag tidleg, men fann den så ikkje på lista. Skal sjekke ut desse listene meir.

 

EDIT: Må seie meg litt overraska over filmane som har blitt dumpa. Dfilm-favoritten Mulholland Drive? Big Lebowski? Det betyr mao at Clueless framleis er på lista??

Link to comment
Share on other sites

 
 
Man MÅ ikke, det er for så vidt bare å krysse av på denne siden. Fordelen med IMDb kan jo være bl. a. å automatisk importere favoritter samtidig, feks de med karakter 9 og 10 på IMDb.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share


×
  • Create New...