Jump to content

Cinema Neuf


Recommended Posts

 
 
 
  • 4 months later...
 
  • 6 months later...
 
Vurderte å melde meg inn der hvis programmet så lovende ut, og det ser gentlig ikke så ille ut. Mye jeg har sett der though. Bortreist den 28. men etter det får jeg prøve å komme meg dit.
Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 year later...
Mye spennende på høstprogrammet til cinema neuf! Tsjekkisk nybølge og New French Extremity er høydarne. Desverre kræsjer Irreversible med kulturnatt, men Knull Meg og Pianolærerinnen er det bare å få med seg. Og nevnte jeg tsjekkisk nybølge?
Link to comment
Share on other sites

 
 
  • 4 months later...

Bra vårprogram i år, med masse spennende temaer. Et naturlig høydepunkt er vel live filmmusikk. nå på tirsdag for eks. har vi jazzfolk fra musikkhøgskolen som spiller til Mannen med Filmkameraet! Andre ting er "Frem fra glemselen", norske filmer som ikke har fått en utgivelse på DVD, hvor blandt annet den kontroversielle filmen Måker av V. Løkkeberg vises. Frøken Løkkeberg og Ove Solum skal presentere filmen. Andre solide temaer er klassisk italiensk horror, haneke, kunstfilm og filmer med bra filmmusikk!

 

På tide å se noen dfere vandre rundt i 2. etasje på neuf! Mer program her!

Link to comment
Share on other sites

 
  • 1 month later...
 
  • 4 weeks later...
 
 
  • 5 weeks later...
 
 
 
 
  • 4 months later...
 

Kan sikkert ta meg en tur, men blir nok heller for å være negativ til andre forslag enn å for å fremme mine egne :D

 

Men Cinema Neuf sitt program er interessant, mye bedre enn man får til i distriktene der jeg har sittet i styrer selv

Link to comment
Share on other sites

 
  • 2 weeks later...
Mye engasjement på programmøtet i går, 19 varierte forslag som endte opp i disse 10 redaksjonene, hvorav to av dem er dobbeltredaksjoner (Norske grøss og Tilbake til 80-tallet). Én tidligere fast redaksjon stilte ikke og én ble nedstemt, noe som antageligvis er positivt framfor at noen har klippekort på redaksjonsplass (uten å si noe negativt om de to).
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Tror jeg tok meg litt vann over hodet selv ved å verve meg til både Sør-asiatisk film og Norske grøss, sistnevnte er i tillegg en dobbeltredaksjon. I tillegg til at jeg altså sysler med økonomi i styret. Ville egentlig være med i Norsk film, men de hadde så mange etablerte medlemmer på forhånd og klar idé om hva de ville vise.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...