paah 4 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Nå er Cinema Neufs høstprogram klart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Er du medlem? Altså, som frivillig, velger filmer og slik? Tenkte å melde meg inn sjøl. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 25, 2009 Author Report Share Posted August 25, 2009 Nei, men jeg meldte meg inn frivillig på DNSs hjemmesider for et par dager siden. Har ikke fått noe svar enda. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted January 21, 2010 Report Share Posted January 21, 2010 Vårprogrammet starter med The House of Branching Love, Nowhere Boy og Mary and Max på filmnatt fredag 29.01. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 19, 2010 Author Report Share Posted August 19, 2010 Gratis førpremiere på Mao's Last Dancer lørdag og tirsdag. Noen som har tenkt seg bort? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Italo 0 Posted August 22, 2010 Report Share Posted August 22, 2010 Vurderte å melde meg inn der hvis programmet så lovende ut, og det ser gentlig ikke så ille ut. Mye jeg har sett der though. Bortreist den 28. men etter det får jeg prøve å komme meg dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Mye spennende på høstprogrammet til cinema neuf! Tsjekkisk nybølge og New French Extremity er høydarne. Desverre kræsjer Irreversible med kulturnatt, men Knull Meg og Pianolærerinnen er det bare å få med seg. Og nevnte jeg tsjekkisk nybølge? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Skal vel få dratt meg dit noen ganger. Tittet litt på programmet via Facebook i går, så får jeg prøve å følge opp det jeg sier også, for en gangs skyld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Bra vårprogram i år, med masse spennende temaer. Et naturlig høydepunkt er vel live filmmusikk. nå på tirsdag for eks. har vi jazzfolk fra musikkhøgskolen som spiller til Mannen med Filmkameraet! Andre ting er "Frem fra glemselen", norske filmer som ikke har fått en utgivelse på DVD, hvor blandt annet den kontroversielle filmen Måker av V. Løkkeberg vises. Frøken Løkkeberg og Ove Solum skal presentere filmen. Andre solide temaer er klassisk italiensk horror, haneke, kunstfilm og filmer med bra filmmusikk! På tide å se noen dfere vandre rundt i 2. etasje på neuf! Mer program her! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted March 28, 2012 Report Share Posted March 28, 2012 Caché i morra! Også viser redaksjonen min Blue Velvet 12. april. Hype! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted April 26, 2012 Report Share Posted April 26, 2012 Pi idag. Se for helvete å kom. http://30.media.tumblr.com/tumblr_lyw4aadwfH1qk6wy0o2_500.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted April 27, 2012 Report Share Posted April 27, 2012 Det er ledige plasser i styret til høsten, hvis noen føler seg kallet til frivillig filmklubbarbeid. helene@cinemaneuf.no tar imot nominasjoner til valgkomiteen fram til 26. mai. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Er det flere fra Cinema Neufs nye styre her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Jeg er kun evt maskinist i høst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted May 27, 2012 Report Share Posted May 27, 2012 Redaksjonsmedlem. Noe sier meg at du er den nye økonomiansvarlige, grattis! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted May 28, 2012 Report Share Posted May 28, 2012 Stemmer det, og takk! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Noen som skal pushe frem sine "babyer" på programmøtet 24. oktober?Jeg skal drikke meg til mot, og ta en regndans før jeg dukker opp med håp i hjertet og dådyrøyne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jos 5 Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Kan sikkert ta meg en tur, men blir nok heller for å være negativ til andre forslag enn å for å fremme mine egne Men Cinema Neuf sitt program er interessant, mye bedre enn man får til i distriktene der jeg har sittet i styrer selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Mye engasjement på programmøtet i går, 19 varierte forslag som endte opp i disse 10 redaksjonene, hvorav to av dem er dobbeltredaksjoner (Norske grøss og Tilbake til 80-tallet). Én tidligere fast redaksjon stilte ikke og én ble nedstemt, noe som antageligvis er positivt framfor at noen har klippekort på redaksjonsplass (uten å si noe negativt om de to). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Bra fornøyd med vårens redaksjoner! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 Artig miks, ja. Ikke bestemt meg om jeg blir med på 1 eller 2....1 holder kanskje.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Tror jeg tok meg litt vann over hodet selv ved å verve meg til både Sør-asiatisk film og Norske grøss, sistnevnte er i tillegg en dobbeltredaksjon. I tillegg til at jeg altså sysler med økonomi i styret. Ville egentlig være med i Norsk film, men de hadde så mange etablerte medlemmer på forhånd og klar idé om hva de ville vise. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Ja, tilbudt stilling i styret selv nå, så kutter nok ned og nøyer med meg, ja nettopp, Sør-Øst Asia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Houseman 5 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Kult. Mandagsredaktørstillingen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fubarino 4 Posted October 26, 2012 Report Share Posted October 26, 2012 Nei, den er vel litt oppe i det blå nå? Den ble tilbudt en annen, men så ville Margit ha den, men så fikk jo ikke hun sin redaksjon stemt frem, så....Jeg har snakket løst med Helene om produksjonslederstillingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts