Jump to content

De andre under-forumene


Melkor
 Share

Recommended Posts

 

Forumet ”Generell Diskusjon” har jeg oppfattet som et sted hvor man diskuterer film, ikke dvd, ekstramaterialer, nettbutikker, frakt, tilbud, vouchers og andre triks og miks angående dvd og netthandel.

 

Tipper det er en del debattanter som samler eller kjøper mye dvd her. Et eget forum gjør det letter å diskutere og komme med nyttige tips angående dvd og netthandel (vil jeg tro).

 

Så hva syntes dere andre? Kanskje man bør ta en avstemming om dette?

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 

Jess. Et DVD-forum er underveis da, I guess.. men da må dere love å bruke det.

Filmskapingforumet forventes mer aktivitet i etterhvert forøvrig.

 

Vurderer også et skjult forum som åpner seg for medlemmer som har postet her endel, men jeg aner ikke hva som skal være på det enda. :)

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Jess. Et DVD-forum er underveis da, I guess.. men da må dere love å bruke det.

Filmskapingforumet forventes mer aktivitet i etterhvert forøvrig.

 

Vurderer også et skjult forum som åpner seg for medlemmer som har postet her endel, men jeg aner ikke hva som skal være på det enda. :)

Flott tiltak S. et DVD-forum skal bli godt tatt i mot. Et hemmelig forum høres også stilig ut. Det er vel det vi kan kalle Losjen, eller hva? :D

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 

Hjemmekinoforum ja.

Vel, vi prøver DVD forumet først. Funker det kan vi sikkert prøve et hjemmekinoforum også. Jeg er svært skeptisk på for mange forum dog.

Et poeng Pretender hadde er at man må scrolle veldig mye fra bunn til topp på Diskuterfilm.

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 

Bluescreenforum? Javisst! Hvis du har spørsmål om bluescreen, kan du evt. poste de i filmskapingforumet. Greenscreen også. Velkommen til forumet skal du være! Den der fyren på avataren din er skikkelig skummel, men hvis det er deg så er det greit. Jeg regner egentlig ikke med at det er dét, den eneste jeg vet om som har bilde av seg selv på avataren er Svankmajer.

 

Arggh! Insomnia! Slitsom greie det der!

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
  • 4 months later...
 

Noen flere forumer som er ønskelig?

 

Burde vi hatt et eget musikkforum?

Er hjemmekinoforumet enda ønskelig?

 

S,

 

 

Musikk - ja, kanskje

 

 

Ellers så vet jeg ikke helt om aktiviteten på forumet trenger akkurat ennå flere underforumer nå. Jeg tror det er greiest å se hvordan aktiviteten blir.

Link to comment
Share on other sites

 

Musikk - ja, kanskje

Ellers så vet jeg ikke helt om aktiviteten på forumet trenger akkurat ennå flere underforumer nå. Jeg tror det er greiest å se hvordan aktiviteten blir.

 

Dette er mer for orden, og jeg tror f.eks at et musikkforum vil gjøre at mange vil poste mer om musikk. Ergo kanskje aktiviteten øker? Tja?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 
 
I og med at sidene heter DikuterFILM, så blir det vel litt rart å dele opp i underforum som ikke har noe med film å gjøre (med mindre det kun er snakk om filmmusikk...)? Ikke-film bør etter min mening holde. Synes det er mer enn nok med underforum her nå egentlig.
Link to comment
Share on other sites

 

I og med at sidene heter DikuterFILM, så blir det vel litt rart å dele opp i underforum som ikke har noe med film å gjøre (med mindre det kun er snakk om filmmusikk...)? Ikke-film bør etter min mening holde. Synes det er mer enn nok med underforum her nå egentlig.

 

 

Enig med du.

Link to comment
Share on other sites

 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...