Kosmonaut 11 Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Slenger meg nok med, er jo i teorien en ganske morsomt prosjekt. Men man vet jo aldri med alle tullingene som henger her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Vi sier at det eneste kriteriet for valg av film er at den er forholdsvis lett å få tak i eller? Jeg er åpen for å se det meste, og det har jo sin sjarm at folk kanskje må benke seg ned med en splatter som har under 50 stemmer på IMDb, eller f.eks den filmen hvor Van Damme spiller en buksedesigner, for deretter å faktisk diskutere skiten. Dessuten er det da åpent for veldig personlige valg, noe jeg synes er kult. Skal vi forresten gjøre denne tråden til såkalt "sticky", slik at den alltid befinner seg øverst? Ikke at det haster så lenge det ikke er flere tråder i dette underforumet da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted July 29, 2009 Author Report Share Posted July 29, 2009 Skal vurdere sticky etter hvert, kanskje jeg lager en seperat regeltråd, når vi kommer frem til hvordan dette opplegget skal drives. Nå i starten synes jeg i hvert fall at vi bør ta filmer som er "lett tilgjengelige", så får vi heller gå over til mer obskure greier etter hvert. En annen regel synes jeg bør være at den som anbefaler filmen må ha sett den selv fra før. At man ikke anbefaler en usett film "man synes ser kul ut". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Et generelt Visninger och Rop Question: Må man ha sett den filmen man starter en tråd om? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Haha, les innlegget før ditt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Takk KAH. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KAH 3 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Er du uansett gira på å velge neste film må du først og fremst se Badlands og være hyperaktiv i tråden som er tilegnet den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 13, 2009 Report Share Posted August 13, 2009 Jepp.. Jeg vet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 3 Posted August 13, 2013 Report Share Posted August 13, 2013 Kunne det vært interesse for å starte opp filmklubben igjen? Jeg mener vi trenger noe for å holde forumet i gang, og nå som kåringene foreløpig står på vent kunne kanskje dette være en idè? Bare man velger den rette filmen har det hvert fall tidligere vært mye aktivitet og ikke minst interresante diskusjoner i disse trådene. Diskusjon rundt film er jo det forumet er basert på, og det har ikke akkurat vært overflod i det siste. Hva mener folket? Er dette noe det kunne vært interrese for å gjenopplive? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frenzy 5 Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Jeg er positiv! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Jeg og. Blir med uansett film for å få litt aktivitet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 3 Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Da er det vell verd et forsøk. Noen som føler kallet for å ta på seg lederrollen for neste runde? Kan godt gjøre det selv hvis ingen melder seg, men tror nok det er folk her inne som er mer kompetente enn meg når det kommer til å velge en passende film. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSmile 8 Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Kjør på! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarmusch 3 Posted August 14, 2013 Report Share Posted August 14, 2013 Bra initiativ Sir! Lett med så klart. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 Er sannsynligvis med. Kjør på, sir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir 3 Posted August 15, 2013 Report Share Posted August 15, 2013 Da er jeg i gang med å forberede. Regner med å få opp tråden endten i løpet av kvelden eller i morgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts