Badering 2 Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Love it. For et trøkk i noen av sangene, driv gjennom hele plata, fine shoegaze-elementer blandet med catchy råkk en råll/TSOOL-ish saker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 16, 2009 Report Share Posted August 16, 2009 Hører du noe på Brian Jonestown Massacre? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Hørt noe, langt ifra nok. Litt i samme gate, kanskje litt bedre tilogmed. When Jokers Attack! Er vel et av de mange bandene man har notert seg bak øret, man liker dem veldig godt men som går i glemmeboken etter hvert, mest pga. at spotify ikke har dem i dette tilfellet (eller, 3 sanger da men) Jeg bruker det programmet alt for mye! Burde med andre ord definitivt skaffe meg et par plater av dem, kjøpe èn i hvert fall. Hva anbefaler du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Tepid Peppermint Wonderland: A Retrospective. Tidenes samlealbum, kanskje "min favorittplate". Mye nostalgi ute og går, men likevel. BJM er et band som er veldig ujevne til tider, de ga jo ut 5-6 album på et par år en periode, og da er det nesten selvsagt at ikke alt er like bra. Så jeg synes en slik kvasi-best-of-sak er et godt valg her. Tepid er vel egentlig det eneste albumet deres jeg virkelig har hørt mye på. Trenger ikke noe annet. Og ja, det er veldig i samme gate som Morning After Girls. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Få ut fingern, og følg opp byttehandel. Ellers blir det juling. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CypheroN 10 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Mr Flash Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Wow, fikk plutselig et kick på 1/2 Mensch, en god stund siden sist. Seeeeeeeeele brennt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morty 8 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Wow, fikk plutselig et kick på 1/2 Mensch, en god stund siden sist. Seeeeeeeeele brennt! Mens du er inne på Neubauten.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Ops. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Har hørt en del på denne i det siste: http://static.boomkat.com/images/122899/333.jpg Burde være noe for alle dere shoegazere. Amerikansk band som ga ut et par singler på tidlig nittitall, hele sulamitten, 25 minutter i alt, er samlet på denne plata. Pop og liflig gitarfeedback i skjønn forening. The Shins har kalt opp en sang etter vokalist Pam Berry, men ikke la det skremme dere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaqo 0 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Hmm, Shania Twain - When You Kiss Me dukka plutselig opp på høytalerrne mine her. Jeg ble litt trist. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted August 22, 2009 Report Share Posted August 22, 2009 Black Tambourine er på Youtube! Gull og grønne skoger. Bedre enn Shania Twain! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peru 6 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Hører bare på country! (ikke Shania) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Youngblood Brass Band har snurra mye nå. Live-plata dems, Live. Places. er rett og slett ganske heftig. http://www.mygmusique.com/PHP2/jaquettes/decouvertes/Young_Blood_Brass_Band.jpg RIOT JAZZ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Takk for Black Tambourine-tips, Zann! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paah 4 Posted August 23, 2009 Report Share Posted August 23, 2009 Leonard Cohen - Songs of Leonard Cohen Fantastisk album. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/41/Eating_Us.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Aaamazing, yes yes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Drix 0 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Paul Kalkbrenner - Berlin Calling http://static.boomkat.com/images/173725/333.jpg Gleder meg til dvd release i september! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 HERREGUD, for ei låt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 ER jo et av 60-tallets høydepunkt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badering 2 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Tepid peppermint wonderland, amazing! Takker for tips uruloki, denne skal jeg nok dykke nedi et par gangner. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Uruloki 15 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zann 8 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Korsang i pausen fra Color Line stadion! Angels av Robbie Williams! Jeg lurer på om dette kan være menneskehetens absolutte historiske bunnivå. The darkness! Fra nå av kan det bare bli bedre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Behranu 3 Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 she offers me protectioooooooooooon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts