Jump to content

Hva hørte du på sist?


blausen
 Share

Recommended Posts

 
Ja du er sent ute :P EITS er jo mestere i gitareffekter og å utnytte gitaren som instrument til det fulle. Sceneshowene ser også fantastisk ut på youtube, jeg har veldig lyst på en EITS-konsert. The Earth is Not a Cold Dead Place er en av mine post-rock favoritter og et must. Og deretter må også Those Who Tell the Truth.. belyttes. Jeg syns de har bare blitt mer og mer dynamiske på det nyeste albumet, men savner den lengre, narrative sangstrukturen.
Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Sært nok er jeg smått i en black-metal periode, vanligvis synes jeg det er veldig kjedelig. Siste uka har det gått mye i nye skiva til Immortal.

Dæven. Har de kommet med nytt album? Hvordan er det da?

 

Var ikke så lenge siden jeg fant frem og hørte på Immortal-albumet 'At the Heart of Winter' og andre bm-favoritter fra ungdomsskolen. Ble overrasket over hvor godt jeg likte det enda.

Link to comment
Share on other sites

 
Dæven. Har de kommet med nytt album? Hvordan er det da?

 

Var ikke så lenge siden jeg fant frem og hørte på Immortal-albumet 'At the Heart of Winter' og andre bm-favoritter fra ungdomsskolen. Ble overrasket over hvor godt jeg likte det enda.

 

Det er ganske krem, absolutt verdty å skaffe.

 

Hører på nye til W.A.S.P. nu, første sangen er en litt treigere kopi av Wild Child.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
Gang of Four er tøft.

 

 

Gang of Four er råflott. Er nok eit litt oversett band. Anbefaler samleplata Brief History of 20th Century.

Link to comment
Share on other sites

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...