Jump to content

Missing, presumed... lurking around?


KAH
 Share

Recommended Posts

En liten tråd hvor tidligere aktive medlemmer, dersom de i blant sniker innom forumet uten å logge seg på, kan registrere at de er husket og dermed muligens igjen finne på å beære oss med sitt nærvær. Som f.eks disse:

 

Euphoria - Forumets skrekkfilmdronning (og eneste aktive jente/kvinne?)

 

Otth - Er nok ikke akkurat min meningsfelle, hehe, men har bidratt til friske debatter og virker å sitte inne med mye kunnskap

 

Wyeth - Nynorskbruker som leser Harry Potter og forumets store Herzog-fanboy

Link to comment
Share on other sites

 
 
LeMepris må også nevnes når vi er inne på jenter. Ellers vil jeg gjerne se litt mer posting av psykolog-Mats, han er jo innom av og til, men synes han kunne gjøre det oftere, det han poster er ofte blant det fineste som postes her inne. Men det er jo så mange som bør nevnes.
Link to comment
Share on other sites

 

Blant de som postet i under et halvt år og forsvant er nok bizarro den jeg minnes mest. Selvsagt fremkaller de heftigste innleggene hans kraftige svimmelhetsanfall, men det er jo bare herlig. Den mannen viste seg som skarp i de fleste mulige betydninger, likte.

 

Vi savner vel alle LeMepris. Euphoria er jo en selverklært lusker som kanskje lar seg lokke frem (for en stund) nå. Ja til flere nynorskbrukere på forumet! Og måtte Otth komme og krangle, jeg mener føre sivilisert diskurs om til dels kontroversiell tematikk med oss igjen.

Link to comment
Share on other sites

 

Mange som kan nevnes ja, enig angående Mats, ser at det begynner å bli en stund siden han var innom sist. Er vel også en stund siden vi har sett noe til Zelmo Swift og Jos, vår ekspert på norsk film.

 

Jeg var ikke her den tiden da bizarro var aktiv, men jeg har lest noen fargerike innlegg av ham her og der, skarp er ganske treffende på alle måter ja, hehe.

Link to comment
Share on other sites

 

Støtter de fleste som er blitt sagt.

 

Bizarro var en døgnflue. Tror han kom fra Hissig.no. Var kanskje egentlig mer litteratur og musikkinteressert enn filminteressert.

 

Jeg synes Z.Marcas skulle postet litt mer, selv om han aldri glemmer dfilm. Ellers er jo Jonas/JonasRH, fyren som jeg på mange måter startet denne kanalen med, en fyr jeg synes er pussig forsvant permanent.

 

Og hvor er Howie for tiden?

 

S,

Link to comment
Share on other sites

 

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

×
  • Create New...